Butelia reductorului de oxigen, ca uitase, sa v-o arat
Pina la urma tot acel pazzle s-a potrivit destul de acceptabil, desi as fi preferat ca semifuselajele sa fie dintr-o bucata. Problema a aparut la asamblarea aripii. Desi pe intrados totul a mers perfect,
pe extrados au ramas ceva lufturi
Treaba s-a rezolvat onorabil, cu un fir de stiren si ceva superglue pe post de chit
Ansamblul parbriz-cupola-luneta s-au aranjat foarte bine, fara pile sau chit
E cam gata de vopsit
si, ca sa fie toata lumea impacata, o foita de plumb
Scutul din spatele pilotului
Mda sefu', s-ar parea ca totul este in regula, se poate vopsi!!!!
O sa fie inainte de vopsire, un strat de Mr. Base White, pentru a evedea eventualele erori (sau greseli, depinde de ministru!!!!!!
) si, totodata, o baza buna pentru galben. Cel romanesc este clar: 9 galben, Di Cezare, RLM 71/65/04.
Cautind dupa niste scheme de camuflaj, am dat peste o poza cu "Hai fetito" mai timpurie, probail in Rusia
Se vede, pe intrados, o chestie interesanta: balkenkreuz-ul e sters cu vopsea, probabi RLM 02, peste care s-a pus cocarda si, peste, fara sa mai fie revopsita, e Crucea Regelui Mihai!!
Cea de a doua inmatriculare va Un Bf-109 E3, W.Nr. 5057, pilotat de Josef Priller, JG 51, Franta, sfirsitul lui 1940: RLM 70/71/65. Partea de 70/71 de pe lateral a fost acoperita cu RLM 02 peste care sunt pete de RLM 71 iar pe aripi, peste RLM 70/71 sunt pete mari de RLM 02. Botul, pina la parbirz e galben*. Destul de coplicat de vopsit, dar mi-a placut, sper sa iasa bine.
_________
* Aici este, cred, o greseala in instructiunile de vopsire, in sensul ca din profil se vede ca vopseaua galbena, pe intrados, e dusa pina dupa partea superioara a trapei trenului de aterizare, iar in pozitia in care se arata intradosul, galbenul vine doar pina unde incep aripile.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 14 October 2017 - 05:28 PM