Ford T pickup scara 1:24
#1
Postat 23 June 2017 - 06:24 AM
ICM plastic kit
Se pare ca producatorul de kituri s-a indragostit de celebrul Ford model T.
Dovada este evidenta avand in vedere modelele pe care le-a pus la dispozitia modelistilor.
Scara 1:35
Ford T 1917 Ambulance
Ford T 1917 LCP WWI Australian Army Car
Noutati 2017:
35664 Model T 1917 Utility
Scara 1:24
Model T 1911 Turing
Model T 1913 Roadster
Model T 1914 Firetruck
Noutati 2017:
24008 Model T 1912 Light Delivery Car
M-am gandit ca ar fi interesant daca in familia Foprd T, din garajul propriu, scara 1:24, pana la aparitia noutatilor, sa intre un model nou.
In concluzie am convocat echipa Ford care s-a bucurat enorm ca a fost scoasa la lumina din cutia in care hiberna dupa ultima participare la expozitia de la Muzeul Militar.
Bucurosi nevoie mare au intins mesele de lucru, plansele, rigla de calcul, au chemat mecanicul sef si s-au pus pe treaba.
Se pare ca a fost de bun augur apelarea la echipa Ford deoarece ideiile au inceput sa curga una dupa alta
Si nu au fost putine.
Propunerile au curs rauri asa ca erau pe lista tot felul de utilitare, care de care mai interesanta, precum si masini de sport si curse.
Am intrebat in stanga, in dreapta, in fata, in spate, am discutat, analizat si rasanalizat variantele avute in vedere si am intocmit o lista, cam lunga, dar din care am tot taiat.
Ce usor este sa tai, sa rasufli usurat, sa zici pe asta nu o mai fac
Pana la urma a invins idea care, si astazi, este in vigoare la constructorii de automobile.
Decat sa inventezi, sa proiectezi sa construiesti o noua platforma, sa retehnologizezi, mai bine te folosesti de una existenta, testata, care nu implica costuri suplimentare si ce poate fi imbracata cu o varietate, destul de generoasa de caroserii.
Din colectia mea lipsesc multe T-uri dar am agreat idea construirii uni camion usor si cum ICM anunta ca v-a avea unul dar la 1:35 mi-am zis ca nu ar fir rau sa incerc sa fac unul la 1:24.
Documentare, traiasca Goagle!, fotografii peste fotografii cu camioane usoare pe platforma Ford T.
Interesante toate.
Ideea era sa fac cat mai putine piese de la zero, daca se poate zero de la zero, asa ca am inceput sa elimin din fotografii.
PC-ul a rasuflat, si el, usurat ca mai scapa de ceva GB.
M-am foscusat pe camionasele pana pe la 1918.
De ce?
Simplu.
Eram conditionat de ce-mi oferea ICM ca platforma.
Model T 1913 Roadster.
Deci nimic mai simplu.
Cumpar kitul, tai, modific, construiesc de la zero, asamblez, vopsesc si gata Pickup-ul Model T 1913.
Simplu in teorie ca in practica ceva mai greu, nu complicat, mai ales ca timpul de lucru s-a rezumat la circa 40 min/zi, cu exceptia sarbatorilor legale, sambata, duminica, zile cu lipsa de chef de lucru si alte multe altele pe care le punem pe masa ca sa motivam ca nu lucram.
Bun.
Gata cu introducerea lunga si plicticoasa.
Trec la prezentarea modelului in episodul urmator.
V-a urma
Se pare ca producatorul de kituri s-a indragostit de celebrul Ford model T.
Dovada este evidenta avand in vedere modelele pe care le-a pus la dispozitia modelistilor.
Scara 1:35
Ford T 1917 Ambulance
Ford T 1917 LCP WWI Australian Army Car
Noutati 2017:
35664 Model T 1917 Utility
Scara 1:24
Model T 1911 Turing
Model T 1913 Roadster
Model T 1914 Firetruck
Noutati 2017:
24008 Model T 1912 Light Delivery Car
M-am gandit ca ar fi interesant daca in familia Foprd T, din garajul propriu, scara 1:24, pana la aparitia noutatilor, sa intre un model nou.
In concluzie am convocat echipa Ford care s-a bucurat enorm ca a fost scoasa la lumina din cutia in care hiberna dupa ultima participare la expozitia de la Muzeul Militar.
Bucurosi nevoie mare au intins mesele de lucru, plansele, rigla de calcul, au chemat mecanicul sef si s-au pus pe treaba.
Se pare ca a fost de bun augur apelarea la echipa Ford deoarece ideiile au inceput sa curga una dupa alta
Si nu au fost putine.
Propunerile au curs rauri asa ca erau pe lista tot felul de utilitare, care de care mai interesanta, precum si masini de sport si curse.
Am intrebat in stanga, in dreapta, in fata, in spate, am discutat, analizat si rasanalizat variantele avute in vedere si am intocmit o lista, cam lunga, dar din care am tot taiat.
Ce usor este sa tai, sa rasufli usurat, sa zici pe asta nu o mai fac
Pana la urma a invins idea care, si astazi, este in vigoare la constructorii de automobile.
Decat sa inventezi, sa proiectezi sa construiesti o noua platforma, sa retehnologizezi, mai bine te folosesti de una existenta, testata, care nu implica costuri suplimentare si ce poate fi imbracata cu o varietate, destul de generoasa de caroserii.
Din colectia mea lipsesc multe T-uri dar am agreat idea construirii uni camion usor si cum ICM anunta ca v-a avea unul dar la 1:35 mi-am zis ca nu ar fir rau sa incerc sa fac unul la 1:24.
Documentare, traiasca Goagle!, fotografii peste fotografii cu camioane usoare pe platforma Ford T.
Interesante toate.
Ideea era sa fac cat mai putine piese de la zero, daca se poate zero de la zero, asa ca am inceput sa elimin din fotografii.
PC-ul a rasuflat, si el, usurat ca mai scapa de ceva GB.
M-am foscusat pe camionasele pana pe la 1918.
De ce?
Simplu.
Eram conditionat de ce-mi oferea ICM ca platforma.
Model T 1913 Roadster.
Deci nimic mai simplu.
Cumpar kitul, tai, modific, construiesc de la zero, asamblez, vopsesc si gata Pickup-ul Model T 1913.
Simplu in teorie ca in practica ceva mai greu, nu complicat, mai ales ca timpul de lucru s-a rezumat la circa 40 min/zi, cu exceptia sarbatorilor legale, sambata, duminica, zile cu lipsa de chef de lucru si alte multe altele pe care le punem pe masa ca sa motivam ca nu lucram.
Bun.
Gata cu introducerea lunga si plicticoasa.
Trec la prezentarea modelului in episodul urmator.
V-a urma
#4
Postat 24 June 2017 - 10:06 PM
Păi nu e grabă, dar mi-a zis mie o păsărică că e gata Fordul
Și mai am o curiozitate, cine e a treia persoană de la masa cu planurile?
Că pe celelalte 2 le-am ghicit.
Și am mai constatat ceva autentic de la noi din România, la masă sunt 2 cu mapa și unul cu sapa.
Și mai am o curiozitate, cine e a treia persoană de la masa cu planurile?
Că pe celelalte 2 le-am ghicit.
Și am mai constatat ceva autentic de la noi din România, la masă sunt 2 cu mapa și unul cu sapa.
Aceasta postare a fost editata de corneltt: 24 June 2017 - 10:08 PM
#6
Postat 27 June 2017 - 06:24 AM
Deoarece totul are un iceput am inceput.
Suprastructura /caroseria a fost modificata :
-se ia una bucata culee cu piesele originale
-se decupeaza porbagajul
-se ia una bucata element inferior caroserie
-se face un premontaj
Nu este asa ca seamana cu originalul ?
Suprastructura /caroseria a fost modificata :
-se ia una bucata culee cu piesele originale
-se decupeaza porbagajul
-se ia una bucata element inferior caroserie
-se face un premontaj
Nu este asa ca seamana cu originalul ?
#9
Postat 28 June 2017 - 06:02 AM
Salut,
Multumesc celor ce urmaresc subiectul .
In legatura cu Kit-urile de la ICM pot spune ca generatia noua este net superioara fata de cea veche.
Acum ceva timp am "inchis" un zil 157 scara 1;72 de la ICM. Din pacate am avut mari probleme la montaj.
Am crezut ca am gresit dar amicul LDH a avut aceeasi problema si am constatat ca kit-ul era prost facut.
In acest moment cei de la ICM lureaza dor cu CNC-uri astfel ca probleme mari apar doar daca ti le creezi singur.
Multumesc celor ce urmaresc subiectul .
In legatura cu Kit-urile de la ICM pot spune ca generatia noua este net superioara fata de cea veche.
Acum ceva timp am "inchis" un zil 157 scara 1;72 de la ICM. Din pacate am avut mari probleme la montaj.
Am crezut ca am gresit dar amicul LDH a avut aceeasi problema si am constatat ca kit-ul era prost facut.
In acest moment cei de la ICM lureaza dor cu CNC-uri astfel ca probleme mari apar doar daca ti le creezi singur.
#10
Postat 28 June 2017 - 06:05 AM
Cum 0 de la 0 nu se poate, fac ceva de la 0 ca trebie.
Bena/compartimentul CARGO
Se ia una bucata balsa 1mm grosime..... masurat , trasat , taiat , taiat, taiat
Ba de 3 ori am taiat si tot scurta e !
Podea
Grinzi
Podea si grinzi
Podea grinzi si laterale
Bena/compartimentul CARGO
Se ia una bucata balsa 1mm grosime..... masurat , trasat , taiat , taiat, taiat
Ba de 3 ori am taiat si tot scurta e !
Podea
Grinzi
Podea si grinzi
Podea grinzi si laterale