Din cauza puţinului timp liber avut la dispoziţie, rareori am mai reuşit să-mi fac simţită prezenţa atât pe aici, pe Cartula, dar mai ales pe la „standul de lucru". Chiar şi aşa, cu chiu şi vai, am reuşit să încep să lucrez la un F-16 românesc - drept că am lăsat restul ce aveam început de izbelişte (inclusiv diorama cu muzeul) dar...asta e, nu am mai avut răbdare şi am preferat să am un MLU cât mai repede.
Încă de la început trebuie să punctez câteva aspecte. Deşi am făcut mai multe machete de-a lungul timpului, m-am limitat la chestii simple, fără prea multe detalii, fără piese ajutătoare, etc. Pe scurt, kitul din cutie, vopseaua şi... cam atât – cine a citit postarea cu diorama probabil ştie deja care îmi e „stilul". De data asta însă, am decis că e momentul să risc puţin şi să încerc să merg mai departe, experimentând câteva lucruri/tehnici noi. M-am gândit că e posibil şi să stric tot dar totuşi am hotărât să încerc. Aşa că pe lângă binecunoscutul chit de MLU de la Revell (scara 1/72) şi vopselele necesare, am achiziţionat şi câteva piese în plus, mai exact, astea:
Din start am vrut ca în final, avionul să nu fie foarte îngrijit, ca scos de la vopsitorie, ci să pară mai vechi, mai uzat – deci am luat şi un Wash de la Vallejo, atât pentru a-l „murdări" pe ici-pe colo, dar şi pentru evidenţierea panourilor -repet, toate astea au fost nişte noutăţi pentru mine.
Şi acum... iată povestea!
Deşi de obicei încep cu cockpitul, pentru a experimenta folosirea Wash-ul, am făcut mai întâi câteva teste pe rezervoare şi iată ce a ieşit:
Apoi m-am apucat de evacuare, folosindu-mă de PE-urile de la Eduard. La interior am renunţat la piesa din cutie şi am confecţionat eu ceva:
Într-un final, am făcut şi cockpitul, tot cu PE-uri de la Eduard:
Cam atât deocamdată. În limita timpului disponibil, voi reveni cu imagini din diferite etape de lucru.
Aceasta postare a fost editata de Claudiu-Daniel: 05 June 2017 - 01:59 PM