Forum Machete,Modelism,Hobby: Abandon - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Abandon Prima mea diorama ...

#1 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 25 September 2006 - 09:39 PM

Ca sa nu ma fac uitat :-D , si sa imi completez seria de cunostinte modelistice, m-am hotarat sa postez si eu ultima mea "opera" :-D :-D :-D ! VA ROG NU DATI CU PIETRE SI PASTRATI-VA INJURATURILE (mi le spuneti la urmatoarea intalnire la care o sa fac tot posibilul sa vin!).... chiar prima mea diorama ....

Si acum story-line-ul:

Iarna anului 1942, undeva in Rusia. Diorama incearca sa reprezinte, foarte vag (sunt incepator :-D FOARTE INCEPATOR :cry: ), o transee ruseasca abandonata (probabil din cauza viscolului [nu mai aveau rusii vodka] ... o sa puteti vedea in interiorul ei si un morman de zapada, cazut fie in goana celui care a iesit de acolo fie viscolului de care va povesteam). In plus o sa puteti observa, sper, niste urme de vehicul, un transportor probabil si urmele unui ocupant al transeei ce alearga disperat inspre el!

Astept nerabdator ORICE critica, sperand ca in viitor sa fac ceva mai mare si cu un vehicul (probabil un tanc), am nevoie de orice indicatie !

Bafta . Si .... fiti duri ;-) :-o :lol:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resize_of_DSC00313.JPG

Aceasta postare a fost editata de alecu_ultras06: 25 September 2006 - 09:40 PM


#2 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 25 September 2006 - 09:41 PM

Aici se vede zapada cazuta in transee!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resize_of_DSC00314.JPG


#3 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 25 September 2006 - 09:42 PM

si urmele rusului

Thumbnail atasat