Coltul cu Cobre la 1/72 Moarte sigura...
#1
Postat 15 February 2017 - 06:47 PM
Un kit mediocru, macar e de apreciat ca se imbina destul de ok. Desi a fost o constructie destul de rapida, am modificat, imbunatatit si adaugat o gramada la el.
Inauntru am pus un scaun de rasina (de P-40, modificat nitel) si un set mic de PE de la eduard (zoom ss-130)
Am mai bagat si ceva resturi de PE si rasina de la un set de la Aires (ramase de la alta constructie pentru altcineva) am scratchuit niste cutiute , colimatorul si maneta de gaze.
Pe afara, am taiat si inlocuit roata de bot (scratch) si rotile principale (aires).
Tubul pitot e facut din teava albion alloys de 0.4 mm, iar tevile mitralierelor (intubate pe avionul real ) sunt facute din trei "calibre" , pentru cele .30 din aripi am folosit tevi de 0.3, 0.5 si 0.7, pentru cele de pe bot, de .50, am folosit 0.4, 0.6 si 0.8 iar pentru tunul de bot teava de 0.8.
Am mai folosit o masca de la Montex, care s-a potrivit impecabil pe forma geamurilor dar mi-a lasat pe ele o mazga destul de greu de scos.
In rest, la elice am lipit intai jumatatile coafei si am taiat/separat palele , lipindu-le apoi pe fiecare in parte , asta pentru a elimina imbinarea aceea neplacuta si prea vizibila, de pe coafa.
Marcajele sunt de la o antica foaie de la Eduard, foarte bune dar aparent mult supradimensionate, la stele si numere.
Despre avionul adevarat , arhicunoscut, al lui Pokryshkin, nu se stiu prea multe, exista multe controverste despre fiecare element al marcajelor (stelele pe fond albastru sau verde, numarul de serie, stelutele ) dar nu mi-am batut prea tare capul. Am mers dupa Eduard.
In fine, pozele :
#3
Postat 15 February 2017 - 08:45 PM
Am si eu unul , tot de la Academy si chiar ma intrebasem acum cateva zile cand am sa-l mai lucrez si pe acela . Vazand cat de fain l-ai facut , mi-ai facut si mie chef .
O intrebare daca se poate ( ca nu-mi mai aduc aminte ) : usa aceea e corect sa fie deschisa ?
Stiam ca una dintre portiere era de regula blocata inchisa ( cea de pe partea cu maneta de gaz ) si se putea deschide doar in caz de pericol ,prin ejectare , desi parca nici in acel caz nu era folosita fiindca maneta de gaz incurca pilotul sa iasa ... ( trebuie sa ma documentez)
#4
Postat 15 February 2017 - 09:09 PM
#5
Postat 15 February 2017 - 09:20 PM
Pe al meu l-am facut OOB , cu usa inchisa - cu ceva dificultati aici , intrucat usa nu urmareste chiar exact profilul fuselajului .
Aceasta postare a fost editata de busila: 15 February 2017 - 09:20 PM
#7
Postat 15 February 2017 - 09:56 PM
Un link cu vreo cateva fotografii http://massimotessit...?topic=1714.210
Din pacate site-ul lui Massimo nu merge
Aceasta postare a fost editata de dany: 15 February 2017 - 09:58 PM
#8
Postat 15 February 2017 - 11:26 PM
Kitul o da deschisa doar pe cea din stanga, cea din dreapta fiind turnata cu fuselajul . Acum daca tu vrei decupezi usa si cupola pe dreapta si s-o inchizi pe cea stanga, nu am nicio problema , dar nu as merge asa departe doar pentru o supozitie, pentru ca sunt destule poze cu usa stanga deschisa, chiar si la rusi...
#10
Postat 15 February 2017 - 11:51 PM
00:54, il arata pe Pokryshkin scos din cabina pe usa din stanga...
Aici, la 02:47 pe stanga si la 4:00 pe dreapta :
https://www.youtube....h?v=NRC6yUFcoPY
Alexander Pokryshkin:
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 15 February 2017 - 11:58 PM
#12
Postat 16 February 2017 - 12:45 AM
Citeaza
Usa din stanga se putea deschide doar din exterior ( parca ?)
Am gasit si eu ceva ce poate fi interesant https://www.youtube....h?v=NRC6yUFcoPY
La min 4:21 ,jos in coltul usii o fi un insemn cu vopsea ,vopsea sarita sau o bucata de banda sau o bucata de metal sudata pentru a bloca usa ?
Aceasta postare a fost editata de dany: 16 February 2017 - 12:52 AM
#13
Postat 16 February 2017 - 07:10 AM
Ala e un Kingcobra, in film la 4:21, dar ar trebui sa fie cam acelasi lucru. Am gasit undeva mentionarea asta deci iti amintesti bine :
"The left hand door could only be opened from the outside and was for emergency use, although both doors could be jettisoned. In service the cockpit was difficult to escape from in an emergency because the roof was fixed."
#14
Postat 16 February 2017 - 10:27 AM
The emergency door release was also the method used to remove the door during maintenance.
The pilots Flight Operating Instructions Manual recommends emergency exits as follows:
Trim airplane nose heavy and turn ignition and battery switches off. Pull emergency release handle and push out on door. (Right-hand door recommended as it provides no obstruction.)
As far as the coolant shutter control (handle) is concerned this lever was positioned on the floor well below the seat and would not in anyway become an obstruction.
While one might snag an article of clothing during maintenance, it is very unlikely it would provide a problem during bail out."
#18
Postat 16 February 2017 - 10:08 PM
In fine, ca sa dorm linistit si in noaptea asta, am refacut si lansatorul de sub burta, bratele din kit erau foarte grosiere (resturi de liniute de photoetch, 4 bucatele de fir negru de la o perie si 4 disculetze taiate la preducea .
#20
Postat 20 February 2017 - 08:35 PM
In zece ani am mai reusit vreo 10 machete, iar dumitale .......900+ ceva terestre. Sincer cred ca posezi o gasca de chinezi mici gazduiti intr-un sertar si pe care-i pui la treaba.
Cred ca ai sa ne delectezi cu o escadrila de cobre asa cum ne-ai obisnuit.
Maestre