Pagina 1 din 1
Bf 109E-7 ARR Eduard 1/48
#2
Postat 28 January 2017 - 04:49 PM
sorintasnase, la 28 January 2017 - 04:43 PM, a spus:
salut.prima macheta pe anul acesta este tot un 109.kit-ul Eduard este superb,se asambleaza destul de bine,am folosit doar un set de centuri,tot Eduard.decal-uri de la RB.asta a iesit'
WP_20170128_13_36_15_Pro.jpg WP_20170128_13_36_47_Pro.jpg
WP_20170128_13_37_19_Pro.jpg WP_20170128_13_38_00_Pro.jpg
WP_20170128_13_38_24_Pro (1).jpg WP_20170128_13_38_41_Pro.jpg
WP_20170128_13_38_52_Pro.jpg
WP_20170128_13_36_15_Pro.jpg WP_20170128_13_36_47_Pro.jpg
WP_20170128_13_37_19_Pro.jpg WP_20170128_13_38_00_Pro.jpg
WP_20170128_13_38_24_Pro (1).jpg WP_20170128_13_38_41_Pro.jpg
WP_20170128_13_38_52_Pro.jpg
si
#6
Postat 28 January 2017 - 07:19 PM
Salut.faina macheta ai reusit sa faci.Felicitari si la cat mai multe.S-ar putea sa nu fie tocmai E7 ci E3.are cupola cabinei rotunjita si coafa elicei are orificiul penttru tunul din motor.A fost zburat de adj.aviator Tiberiu Vinca in rusia cred.Cu ce vopsele ai lucrat pe extrados si intrados?felicitari din nou si spor la modelit.cu stima raduG.
#7
Postat 30 January 2017 - 04:00 PM
Multumesc !RaduG vopselele sunt din gama Gunze adica H64 rlm 71 dark green,H67 rlm 65 light blue.si mie imi seamana mai mult a E-3,dar in cartea Romanian fighters precum si pe instruciunile care insotesc foaia cu decal uri a domnului Branzan este dat ca fiind un E-7.
#8
Postat 30 January 2017 - 06:59 PM
Salut.multumesc pentru codurile de vopsele. ce varianta de 109E este 64 gaben? modelismul nr 73 (adica nr 2 din 2001) are un poster si acolo este dat asa(109E3).Lasam la atitudinea celor mai documentati cu privire la acest tip de avion.Eu sunt doar la nivel de amator.cu stima raduG.
#10
Postat 30 January 2017 - 08:19 PM
..Laba a treia, chiar :)
S-a mai vorbit de 64, chiar printre dintzi :))
El , dupa numar (64) si in documentele noastre, e un E7, sosit la esc. 56 odata cu alte 14 la inceputul lui 42, deci dupa prima campanie.
Ele aveau tunuri ikaria, a caror munitie nu era compatibila cu tunurile Oerlikon de pe celelalte 50 de E3-uri aflate in dotare, ceea ce a dus la ceva probleme.
Au fost numerotate in continuarea primelor 50 iar seriile lor de fabrica erau: 1521, 3594, 3467, 1363, 704 , 3538,3521,9803,3521,4047,1312,5594,6422,7482,3332.
Toate puteau duce bombe sau rezervoare suplimentare, care insa nu s-au folosit operational.
Cabina rotunjita si numarul de serie (704) il tradeaza insa ca fiind unul din exemplarele de E3 refurbishate si rebranduite ca E7.
Inainte de a fi E7-le nostru, se pare ca a trecut si prin etapa de E4, caci in feb. 1941 aparea in acte ca E4 apartinand lui Erg.St.JG 52, fiind avariat.
A fost reparat, refacut ca E7 si vandut Romaniei.
DPDV modelistic, e fix un E3, pentru ca ce-l facea E7 era doar pe interior.
In cartea "Avioanele Me-109 E, in Romania", a lui Vasile Tudor, se gasesc toate detaliile.
S-a mai vorbit de 64, chiar printre dintzi :))
El , dupa numar (64) si in documentele noastre, e un E7, sosit la esc. 56 odata cu alte 14 la inceputul lui 42, deci dupa prima campanie.
Ele aveau tunuri ikaria, a caror munitie nu era compatibila cu tunurile Oerlikon de pe celelalte 50 de E3-uri aflate in dotare, ceea ce a dus la ceva probleme.
Au fost numerotate in continuarea primelor 50 iar seriile lor de fabrica erau: 1521, 3594, 3467, 1363, 704 , 3538,3521,9803,3521,4047,1312,5594,6422,7482,3332.
Toate puteau duce bombe sau rezervoare suplimentare, care insa nu s-au folosit operational.
Cabina rotunjita si numarul de serie (704) il tradeaza insa ca fiind unul din exemplarele de E3 refurbishate si rebranduite ca E7.
Inainte de a fi E7-le nostru, se pare ca a trecut si prin etapa de E4, caci in feb. 1941 aparea in acte ca E4 apartinand lui Erg.St.JG 52, fiind avariat.
A fost reparat, refacut ca E7 si vandut Romaniei.
DPDV modelistic, e fix un E3, pentru ca ce-l facea E7 era doar pe interior.
In cartea "Avioanele Me-109 E, in Romania", a lui Vasile Tudor, se gasesc toate detaliile.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 30 January 2017 - 08:20 PM
#11
Postat 30 January 2017 - 08:31 PM
Acum Sorin, ai o macheta foarte frumoasa, a unui avion celebru .
Imi place cum ai facut blindajul exterior in rlm 02, arata "retro-fitted" si asa l-am apreciat si eu din poze.
Uzura, flapsurile lasate, taloanele albe la roata bechiei, totul cum si cat trebuie... Imi place :)
Singura (eventuala) carcoteala, ar fi la rama dintre gemuletele laterale ale cabinei, ea practic nu ar trebui sa existe , acolo sunt doar usor suprapuse.
Nu stiu cum ar fi mai corect sa fie reprezentata pe o macheta la 1/48; presupun ca la 72 o usoara zgariere e suficienta, dar de vopsit in culoarea extradosului, sigur nu e cazul :
Aici e un walkaround facut de mine, poate gasesti chestii interesante :
Este posibil ca asta sa fie chiar avionul cu care a scapat Vinca (impreuna cu alti doi mecanici - unul in fuselaj, altul pe umeri ) din incercuirea de la Stalingrad, caci intr-o poza apare fara placa de blindaj interioara (obligatoriu de indepartat in cazul in care vroia sa care in spate inca un om ) si el sigur avea placa de blindaj cind a sosit la noi.
Un adevarat supravietuitor, 64 apare operational (mult dupa ce Vinca murise) , intr-o serie de poze din vara lui 44 la Mamaia, la escadrila 52, unde l-a prins (indisponibil) si 23 august...
Imi place cum ai facut blindajul exterior in rlm 02, arata "retro-fitted" si asa l-am apreciat si eu din poze.
Uzura, flapsurile lasate, taloanele albe la roata bechiei, totul cum si cat trebuie... Imi place :)
Singura (eventuala) carcoteala, ar fi la rama dintre gemuletele laterale ale cabinei, ea practic nu ar trebui sa existe , acolo sunt doar usor suprapuse.
Nu stiu cum ar fi mai corect sa fie reprezentata pe o macheta la 1/48; presupun ca la 72 o usoara zgariere e suficienta, dar de vopsit in culoarea extradosului, sigur nu e cazul :
Aici e un walkaround facut de mine, poate gasesti chestii interesante :
Este posibil ca asta sa fie chiar avionul cu care a scapat Vinca (impreuna cu alti doi mecanici - unul in fuselaj, altul pe umeri ) din incercuirea de la Stalingrad, caci intr-o poza apare fara placa de blindaj interioara (obligatoriu de indepartat in cazul in care vroia sa care in spate inca un om ) si el sigur avea placa de blindaj cind a sosit la noi.
Un adevarat supravietuitor, 64 apare operational (mult dupa ce Vinca murise) , intr-o serie de poze din vara lui 44 la Mamaia, la escadrila 52, unde l-a prins (indisponibil) si 23 august...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 30 January 2017 - 08:46 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1