..Laba a treia, chiar :)
S-a mai vorbit de 64, chiar
printre dintzi :))
El , dupa numar (64) si in documentele noastre, e un E7, sosit la esc. 56 odata cu alte 14 la inceputul lui 42, deci dupa prima campanie.
Ele aveau tunuri ikaria, a caror munitie nu era compatibila cu tunurile Oerlikon de pe celelalte 50 de E3-uri aflate in dotare, ceea ce a dus la ceva probleme.
Au fost numerotate in continuarea primelor 50 iar seriile lor de fabrica erau: 1521, 3594, 3467, 1363, 704 , 3538,3521,9803,3521,4047,1312,5594,6422,7482,3332.
Toate puteau duce bombe sau rezervoare suplimentare, care insa nu s-au folosit operational.
Cabina rotunjita si numarul de serie (704) il tradeaza insa ca fiind unul din exemplarele de E3 refurbishate si rebranduite ca E7.
Inainte de a fi E7-le nostru, se pare ca a trecut si prin etapa de E4, caci in feb. 1941 aparea in acte ca E4 apartinand lui Erg.St.JG 52, fiind avariat.
A fost reparat, refacut ca E7 si vandut Romaniei.
DPDV modelistic, e fix un E3, pentru ca ce-l facea E7 era doar pe interior.
In cartea "Avioanele Me-109 E, in Romania", a lui Vasile Tudor, se gasesc toate detaliile.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 30 January 2017 - 08:20 PM