Camion Bucegi la scara H0 printat
#22
Postat 26 January 2017 - 04:54 PM
flo, la 26 January 2017 - 03:31 PM, a spus:
In principiu da dar practic nu.
ZIS 150, desi, in mare seamana cu SR 101, este diferit de camionul romanesc in ce priveste cabina iar varianta a II-a a lui 150 ca sa nu mai zic ca 151 si 157 nici nu intra in discutie.
Manualul tehnic al lui ZIS 150 prezinta foarte multe elemnte ale camionului printre care, destul de detaliat, forma si dimensiunile cabinei, capotei motorului si aripilor rotilor fata.
Comparand fotografiile lui SR 101 cu cele ale primei variante a lui ZIS 150 si desenele se vad diferentele la masca radiatorului, cabina - forma parbrizului si acoperisului, dispunerea luminilor, bara de protectie.
Se pare ca doar aripile sunt la fel si scarile precum si dispunerea sistemelor masinii.
La noi, chiar daca au ajuns calapoadele pentru tabla, sabloanele pentru lemn, SDV-urile, au fost facute modificari pe ici pe colo pentru economia de material.
Nici varianta construita in China nu are mare legatura cu SR101. Evident vorbim de forma cabinei nu de partile mecanice si electrice.
Toate variantele, in configuratia 4x2, au in comun dimensiunile de gabarit si echiparea sasiului.
O varianta, pentru studiu ar fi exemplarul de la Muzeul Tehnic, pentru cei din Bucuresti, sau exemplarul de la Brasov.
Se pot face fotografii si masuratori asta pentru un desen exact sau cat de exact este posibil.
Din pacate, la noi, s-a pierdut foarte multa documentatie din aproape toate domeniile, arse ca reprezentau trecutul sau, dupa '90, aruncate la gunoi sau duse ca maculatura la centrele de colectare a hartiei ca "oricum se defiinteaza intreprinderea".
Mie-mi plac foarte mult automotoarele Malaxa seria 900, cele pe doua osii, si nu mare mi-a fost mirarea cand un prieten mi-a dat un manual de reparatie al acestor automotoare, evident cu imprumut, nou nout, cu pagini inca lipite dupa procesul de taiere al paginilor.
L-am intrebat de unde-l are.
Raspunsul a fost scurt si la obiect: de langa gardul CFR, de langa remiza ..., unde era o mare gramada de carti si cataloage.
Spoor!
#23
Postat 26 January 2017 - 09:33 PM
Aceasta postare a fost editata de flo: 26 January 2017 - 09:34 PM
#26
Postat 31 October 2017 - 11:03 PM
am pierdut un stālp din cauza mea, cānd am scos pilonii suport. Stīlpul pierdut avea 0,4 mm.
Cea vopsită īn verde īnchis a fost printată cu Zortrax și finisată.
Cea gri e printată cu noua imprimantă īn rășină fotopolimerică și nu e finisată deloc, așa iese de la imprimantă.
#28
Postat 02 November 2017 - 08:59 PM
LDH, la 01 November 2017 - 06:39 PM, a spus:
Mare diferenta.
Astept autobuzul TV
Spoor!
Mersi, Dorel
șasiul și roțile printate.
șasiul la rezoluție de 0,1 mm, iar roțile la 0,05 mm
Cabina, șasiul și roțile consum total de rășină 17,21 ml
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 29 September 2018 - 11:52 AM
#38
Postat 10 February 2018 - 01:58 PM
Chiar e interesant de aflat, daca (ne) pot face foitze cu repere la comanda si in ce conditii.
Presupun ca se pot face la fel de usor piese si pentru tanki sau avioane asa ca e util pentru toti.
#39
Postat 10 February 2018 - 04:01 PM
1-0-9, la 10 February 2018 - 01:58 PM, a spus:
Chiar e interesant de aflat, daca (ne) pot face foitze cu repere la comanda si in ce conditii.
Presupun ca se pot face la fel de usor piese si pentru tanki sau avioane asa ca e util pentru toti.
Pretul e 8 lei (perechea) așa vopsite sau 6 nevopsite.
Eu am comandat vopsite.
adresa blog-ului său cu datele de contact:
http://atelierulluia.../semafoare.html
numai bine