Pagina 1 din 1
I-16 Rata type 29, Ro. A.F. 1/48 Eduard
#2
Postat 30 December 2016 - 03:58 PM
Frumos, bravo!
Interesant subiect.
La fix pt un sfarsit de an glorios:)
Il am si eu, dar cred ca-l voi face bolsevic.
Cum s-a asamblat? Totul ok, ceva probleme deosebite?
PS: Trei saptamani?!? Si zici ca te misti incet?!
Glumesti, nu?
Eu daca as face un kit in 3 saptamani m-as declara Superman-ul machetelor....ca sa nu zic al modelelor...
Interesant subiect.
La fix pt un sfarsit de an glorios:)
Il am si eu, dar cred ca-l voi face bolsevic.
Cum s-a asamblat? Totul ok, ceva probleme deosebite?
PS: Trei saptamani?!? Si zici ca te misti incet?!
Glumesti, nu?
Eu daca as face un kit in 3 saptamani m-as declara Superman-ul machetelor....ca sa nu zic al modelelor...
#3
Postat 30 December 2016 - 04:12 PM
RocknRolla, la 30 December 2016 - 03:58 PM, a spus:
Frumos, bravo!
Interesant subiect.
La fix pt un sfarsit de an glorios:)
Il am si eu, dar cred ca-l voi face bolsevic.
Cum s-a asamblat? Totul ok, ceva probleme deosebite?
PS: Trei saptamani?!? Si zici ca te misti incet?!
Glumesti, nu?
Eu daca as face un kit in 3 saptamani m-as declara Superman-ul machetelor....ca sa nu zic al modelelor...
Interesant subiect.
La fix pt un sfarsit de an glorios:)
Il am si eu, dar cred ca-l voi face bolsevic.
Cum s-a asamblat? Totul ok, ceva probleme deosebite?
PS: Trei saptamani?!? Si zici ca te misti incet?!
Glumesti, nu?
Eu daca as face un kit in 3 saptamani m-as declara Superman-ul machetelor....ca sa nu zic al modelelor...
Sper sa fac si ceva la Stuka inceput acum ceva ani.
Macheta se asambleaza bine - recomand sa se asambleze extradosul aripilor de fuselaje, iar mai apoi intradosul- va avea nevie de un pic de trimare pt a intra inelul motorului , dar nu incercati sa raschetati din grosimea capotajului inferior ci din plasticul din zona imbinarii fuselajului inferior cu cel superior.
Daca as fi fost mai atent la imbinarea partii posterioare a fuselajului inferior , aproape ca nu as fi folosit kit.
Cabina mica nu lasa sa se vada nimic din din tabloul de bord- ar fi mes ceva fire prin cabina - dar am zis sa il fac OOB.
#4
Postat 30 December 2016 - 05:33 PM
Este foarte frumușel . Am și eu două I-16 ( evident că 1/72...) dar type 18 și 24. Nu-s chiar īn vīrful listei "to do"...
3 săptămīni...aș vrea să pot face un kit īn 6 săptămīni , și tot aș fi mulțumit . Īn ritmul de melc obosit īn care lucrez eu...
Spor la treabă și LA MULȚI ANI !
3 săptămīni...aș vrea să pot face un kit īn 6 săptămīni , și tot aș fi mulțumit . Īn ritmul de melc obosit īn care lucrez eu...
Spor la treabă și LA MULȚI ANI !
#14
Postat 18 January 2017 - 05:59 PM
Foarte fain ! Bravo , Mamutel!
E un avion tare haios , tin minte ca m-a amuzat teribil cand l-am descoperit prima oara intr-un almanah aviatic est-german prin 1986 . Imi facea impresia ca l-au furat de prin vreun parc de distractii fiindca seamana cu avioanele acelea care se invarteau in cerc prinse cu sarma , sau ca semana cu o jucarie cu cheie ...
Vasile , din cate am citit sau imi mai amintesc( mi-e lene sa caut ) , aveau intradevar curaj si multi si oaresce experienta ( Spania , Khalkhin Gol sau Finlanda) dar au si cazut pe capete (de multe ori singurii supravietuitori ai anilor de inceput au ajuns asii de mai tarziu) , insa nu doar din cauza avioanelor .Nu era atat de rau chiar si pentru acea perioada . Desi arhaic in constructie si depasit tehnic , era un avion foarte manevrabil si sensibil in comenzi ( unii spuneau ca era prea sensibil , mai avea el si alte hibe ...)armament si viteza inca (?) acceptabile pentru acei ani , iar ca un avantaj luptele aeriene de pe Frontul de Est se purtau la inaltimi destul joase ( sub 6000 de metri > cam pe la 3000 si mai jos) , unde "stropitorile" acestea ( impreuna cu biplanele) inca mai reuseau sa opuna rezistenta ,insa din cate stiu , tactica era total inadecvata si depasita . Desi cunosteau si studiasera formatia "vic" si deasemenea "patru degete" > celula si patrula in anii interbelici ,luptau in "roi" la inceput , ca in WW1 .Toti la gramada si fiecare pt.fiecare . Probabil asta si fiindca nu beneficiau de comunicatii ; aparatele echipate cu radio fiind doar ale comandantilor de escadrila, parca .
Z ,parca citisem ca gemusoarele acelea rotunde , de sub parbriz , de o parte si de cealalta a colimatorului aveau rolul de a ilumina tabloul de bord .
E un avion tare haios , tin minte ca m-a amuzat teribil cand l-am descoperit prima oara intr-un almanah aviatic est-german prin 1986 . Imi facea impresia ca l-au furat de prin vreun parc de distractii fiindca seamana cu avioanele acelea care se invarteau in cerc prinse cu sarma , sau ca semana cu o jucarie cu cheie ...
Citeaza
Cat despre avion, cred ca pilotii care l-au zburat au avut curaj nu gluma sa plece la lupta cu asa ceva impotriva Me-urilor...
Vasile , din cate am citit sau imi mai amintesc( mi-e lene sa caut ) , aveau intradevar curaj si multi si oaresce experienta ( Spania , Khalkhin Gol sau Finlanda) dar au si cazut pe capete (de multe ori singurii supravietuitori ai anilor de inceput au ajuns asii de mai tarziu) , insa nu doar din cauza avioanelor .Nu era atat de rau chiar si pentru acea perioada . Desi arhaic in constructie si depasit tehnic , era un avion foarte manevrabil si sensibil in comenzi ( unii spuneau ca era prea sensibil , mai avea el si alte hibe ...)armament si viteza inca (?) acceptabile pentru acei ani , iar ca un avantaj luptele aeriene de pe Frontul de Est se purtau la inaltimi destul joase ( sub 6000 de metri > cam pe la 3000 si mai jos) , unde "stropitorile" acestea ( impreuna cu biplanele) inca mai reuseau sa opuna rezistenta ,insa din cate stiu , tactica era total inadecvata si depasita . Desi cunosteau si studiasera formatia "vic" si deasemenea "patru degete" > celula si patrula in anii interbelici ,luptau in "roi" la inceput , ca in WW1 .Toti la gramada si fiecare pt.fiecare . Probabil asta si fiindca nu beneficiau de comunicatii ; aparatele echipate cu radio fiind doar ale comandantilor de escadrila, parca .
Citeaza
Am avut si eu unul, la 1/72, si, dupa ce l-am facut, ma tot intrebam cum naiba vedea pilotul tabloul de bord!!??
Z ,parca citisem ca gemusoarele acelea rotunde , de sub parbriz , de o parte si de cealalta a colimatorului aveau rolul de a ilumina tabloul de bord .
Aceasta postare a fost editata de dany: 18 January 2017 - 06:04 PM
#18
Postat 24 January 2017 - 05:36 PM
Se pare ca doar podeaua si scaunul sunt verzi- asa am vazut si prin cateva poze de pe net.
Tabloul de bord poate fi scos din cabina, nu cred ca s-ar putea zari ceva din el. Cabina este facuta pentru rusi mici - cei mari lucrau in gulag.
Atasez link-ul pt instructiunile Eduard - https://www.eduard.c.../media/8152.pdf
Poate dupa ce termin celelalte 100+ de machete ramase as incerca inca un Rata 1/48 de la ICM.
Tabloul de bord poate fi scos din cabina, nu cred ca s-ar putea zari ceva din el. Cabina este facuta pentru rusi mici - cei mari lucrau in gulag.
Atasez link-ul pt instructiunile Eduard - https://www.eduard.c.../media/8152.pdf
Poate dupa ce termin celelalte 100+ de machete ramase as incerca inca un Rata 1/48 de la ICM.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1