Terestre la 72 1/72
#43
Postat 15 June 2019 - 03:50 PM
Tare fainutz Mgc151184 ! Felicitari !
Cel mai mult imi place in varianta cu piesa de altilerie .
.... O alta varianta de camo a tunului ar fi fost ca pe gura tunului ( desi ar fi pacat )si in spatele scutului ( aparatura optica ,si pe la culata ) acoperit cu prelata si foliage pe scut si teava .Prinse cu sarma de cotetz de gaini .
Sau cu plasa de camo ( era o firma care facea asa ceva di PE) . Deasemenea si/sau pe la camion , capota motorului si lateralele benei . De asemenea manjit parbrizul cu noroi , si lasat pe partea soferului doar o mica portiune curata .
Cel mai mult imi place in varianta cu piesa de altilerie .
.... O alta varianta de camo a tunului ar fi fost ca pe gura tunului ( desi ar fi pacat )si in spatele scutului ( aparatura optica ,si pe la culata ) acoperit cu prelata si foliage pe scut si teava .Prinse cu sarma de cotetz de gaini .
Sau cu plasa de camo ( era o firma care facea asa ceva di PE) . Deasemenea si/sau pe la camion , capota motorului si lateralele benei . De asemenea manjit parbrizul cu noroi , si lasat pe partea soferului doar o mica portiune curata .
#45
Postat 17 June 2019 - 09:13 PM
dany, la 15 June 2019 - 03:50 PM, a spus:
Tare fainutz Mgc151184 ! Felicitari !
Cel mai mult imi place in varianta cu piesa de altilerie .
.... O alta varianta de camo a tunului ar fi fost ca pe gura tunului ( desi ar fi pacat )si in spatele scutului ( aparatura optica ,si pe la culata ) acoperit cu prelata si foliage pe scut si teava .Prinse cu sarma de cotetz de gaini .
Sau cu plasa de camo ( era o firma care facea asa ceva di PE) . Deasemenea si/sau pe la camion , capota motorului si lateralele benei . De asemenea manjit parbrizul cu noroi , si lasat pe partea soferului doar o mica portiune curata .
Cel mai mult imi place in varianta cu piesa de altilerie .
.... O alta varianta de camo a tunului ar fi fost ca pe gura tunului ( desi ar fi pacat )si in spatele scutului ( aparatura optica ,si pe la culata ) acoperit cu prelata si foliage pe scut si teava .Prinse cu sarma de cotetz de gaini .
Sau cu plasa de camo ( era o firma care facea asa ceva di PE) . Deasemenea si/sau pe la camion , capota motorului si lateralele benei . De asemenea manjit parbrizul cu noroi , si lasat pe partea soferului doar o mica portiune curata .
Multumesc pentru felicitari, Dany.
Da, am vazut genul asta de camuflare cu prelate pe Bofors 40mm antiaerian, tractat ... interesant ... poate pe viitor.
Pentru noroi, e o chestie personala, fiecare cum crede ca-i mai bine si cum ii place.
Citeaza
Faine.
Pacat ca "barele distantoare" (cum le zicea o ruda sofer), adica acelea pentru gabarit, sunt cam grosute. Un pic mai subtiri ca teava tunului, adica departe de a fi corect. Asta in timp ce stergatoarele de parbriz sunt minunat realizate.
Pacat ca "barele distantoare" (cum le zicea o ruda sofer), adica acelea pentru gabarit, sunt cam grosute. Un pic mai subtiri ca teava tunului, adica departe de a fi corect. Asta in timp ce stergatoarele de parbriz sunt minunat realizate.
Intradevar Flo, sunt cam groase acele bare, e dificil pentru producatori sa redea anumite detalii la scara,in special la 72, chestii tehnologice presupun, cateodata, noi modelisti le modificam, le schimbam sau le lasam asa ... dupa bunul plac al fiecaruia, eu de data aceasta am trecut cu vederea si le-am lasat asa ...