Foarte bine arata ( micutul) Vopsirea este superba.Felicitari.
O singura observatie totusi: Priza turbinei ar fi trebuit chituita si rotunjita la imbinarea cu partea de pe carenajul motorului,In toate pozele de la G -uri acea imbinare este super rotunjita( asa dau si cei care fac aftermarketuri di rasina, de exemplu)Cu toate astea este o lucrare de exceptie.
Miki,,,,
Foarte bine arata ( micutul) Vopsirea este superba.Felicitari.
O singura observatie totusi: Priza turbinei ar fi trebuit chituita si rotunjita la imbinarea cu partea de pe carenajul motorului,In toate pozele de la G -uri acea imbinare este super rotunjita( asa dau si cei care fac aftermarketuri di rasina, de exemplu)Cu toate astea este o lucrare de exceptie.
Miki,,,,
Priza de admisie a compresorului. Motoarele astea aveau compresor mecanic, nu turbosuflantă.
Arata excelent, imi place uzura de pe aripi! Uzura, in general, per total, arata formidabil!
Pe capotajul inferior al motorului, ai folosit burete, pentru galben, sau sare, arata de milioane!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 27 September 2016 - 12:15 PM
Foarte profi lucrat, excelenta realizare. Felicitari sincere si din partea mea.
De remarcat si calitatea pozelor; foarte clare, detalii vizibile bine.
Spor!
Vasile