Incununarea muncii mele Revista de profil
#23
Postat 02 August 2016 - 11:52 PM
Felicitari Florin !
E intr-adevar o lucrare demna de a fi prezentata in asa o revista. Imi imaginez volumul enorm de munca, mai ales la scara asta.
Sa-ti apara lucrarea intr-o publicatie e intr'adevar, o incununare a muncii si o satisfactie pe care am simtit-o si eu, "la vremea mea", acum (prea) multi ani :)
Acum, la partea estetica, e cam extrema prezentarea asta asimetrica . Eu unul n-o prea inteleg, mie imi place simetria.
Pe mine, unul, ma duce cu gandul la o lucrare ca cele "de show" pentru un aftermarket de interior/cockpit de rasina sau photo-etch, ca si cum numai pe acela ai vrut sa il pui in evidenta.
Adica, chiar si din partea expusa, lipsesc de exemplu elementele de montare ale aripii, lonjeroanele (care oricum nu s-ar vedea cu intregul fuselaj inchis...)
E un contrast izbitor intre detalierea extrema a fuselajului/cockpitului si cea "simplificata" a derivei/directiei (pe acolo sigur ar trebui sa fie ceva sirme, balamale,comenzi, actuatoare, ceva).
Poate trebuia ceva aratat si pe la aripa, sunt destule elemente pe acolo, inclusiv motorul, rezervoarele cu busoanele de alimentare aferente.
Adica daca partea stanga s-a vrut intreaga, de ce profundorul e jupuit complet dar nimic la aripa ?
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, sunt doar balbaielile unui mosh invidios :))
E intr-adevar o lucrare demna de a fi prezentata in asa o revista. Imi imaginez volumul enorm de munca, mai ales la scara asta.
Sa-ti apara lucrarea intr-o publicatie e intr'adevar, o incununare a muncii si o satisfactie pe care am simtit-o si eu, "la vremea mea", acum (prea) multi ani :)
Acum, la partea estetica, e cam extrema prezentarea asta asimetrica . Eu unul n-o prea inteleg, mie imi place simetria.
Pe mine, unul, ma duce cu gandul la o lucrare ca cele "de show" pentru un aftermarket de interior/cockpit de rasina sau photo-etch, ca si cum numai pe acela ai vrut sa il pui in evidenta.
Adica, chiar si din partea expusa, lipsesc de exemplu elementele de montare ale aripii, lonjeroanele (care oricum nu s-ar vedea cu intregul fuselaj inchis...)
E un contrast izbitor intre detalierea extrema a fuselajului/cockpitului si cea "simplificata" a derivei/directiei (pe acolo sigur ar trebui sa fie ceva sirme, balamale,comenzi, actuatoare, ceva).
Poate trebuia ceva aratat si pe la aripa, sunt destule elemente pe acolo, inclusiv motorul, rezervoarele cu busoanele de alimentare aferente.
Adica daca partea stanga s-a vrut intreaga, de ce profundorul e jupuit complet dar nimic la aripa ?
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, sunt doar balbaielile unui mosh invidios :))
#25
Postat 03 August 2016 - 07:00 AM
1-0-9, la 02 August 2016 - 11:52 PM, a spus:
Felicitari Florin !
E intr-adevar o lucrare demna de a fi prezentata in asa o revista. Imi imaginez volumul enorm de munca, mai ales la scara asta.
Sa-ti apara lucrarea intr-o publicatie e intr'adevar, o incununare a muncii si o satisfactie pe care am simtit-o si eu, "la vremea mea", acum (prea) multi ani :)
Acum, la partea estetica, e cam extrema prezentarea asta asimetrica . Eu unul n-o prea inteleg, mie imi place simetria.
Pe mine, unul, ma duce cu gandul la o lucrare ca cele "de show" pentru un aftermarket de interior/cockpit de rasina sau photo-etch, ca si cum numai pe acela ai vrut sa il pui in evidenta.
Adica, chiar si din partea expusa, lipsesc de exemplu elementele de montare ale aripii, lonjeroanele (care oricum nu s-ar vedea cu intregul fuselaj inchis...)
E un contrast izbitor intre detalierea extrema a fuselajului/cockpitului si cea "simplificata" a derivei/directiei (pe acolo sigur ar trebui sa fie ceva sirme, balamale,comenzi, actuatoare, ceva).
Poate trebuia ceva aratat si pe la aripa, sunt destule elemente pe acolo, inclusiv motorul, rezervoarele cu busoanele de alimentare aferente.
Adica daca partea stanga s-a vrut intreaga, de ce profundorul e jupuit complet dar nimic la aripa ?
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, sunt doar balbaielile unui mosh invidios :))
E intr-adevar o lucrare demna de a fi prezentata in asa o revista. Imi imaginez volumul enorm de munca, mai ales la scara asta.
Sa-ti apara lucrarea intr-o publicatie e intr'adevar, o incununare a muncii si o satisfactie pe care am simtit-o si eu, "la vremea mea", acum (prea) multi ani :)
Acum, la partea estetica, e cam extrema prezentarea asta asimetrica . Eu unul n-o prea inteleg, mie imi place simetria.
Pe mine, unul, ma duce cu gandul la o lucrare ca cele "de show" pentru un aftermarket de interior/cockpit de rasina sau photo-etch, ca si cum numai pe acela ai vrut sa il pui in evidenta.
Adica, chiar si din partea expusa, lipsesc de exemplu elementele de montare ale aripii, lonjeroanele (care oricum nu s-ar vedea cu intregul fuselaj inchis...)
E un contrast izbitor intre detalierea extrema a fuselajului/cockpitului si cea "simplificata" a derivei/directiei (pe acolo sigur ar trebui sa fie ceva sirme, balamale,comenzi, actuatoare, ceva).
Poate trebuia ceva aratat si pe la aripa, sunt destule elemente pe acolo, inclusiv motorul, rezervoarele cu busoanele de alimentare aferente.
Adica daca partea stanga s-a vrut intreaga, de ce profundorul e jupuit complet dar nimic la aripa ?
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, sunt doar balbaielile unui mosh invidios :))
Asa a fost kitul de la HPH gandit.
#27
Postat 03 August 2016 - 12:45 PM
Imi place per total. E de efect sa-l vezi undeva, sa te rotesti si sa dai de surpriza din spate.
O sa-mi foloseasca imaginile astea daca ajung vreodata sa fac Hasegawa ala la 1/72.
Intr-adevar, ar fi meritat efortul sa-i tragi niste sarme spre coada.
Faptul ca a fost publicat nu are cum sa nu te faca sa te simti bine. Acu' normal ar fi sa-ti dea si tie vreo 10 reviste.
M-a batut gandul mai demult sa fac ceva in sensul asta - Un B25 jumate epava pe fundul marii, jumate nou pe punte la plecarea spre Tokyo.
Ti-a ramas modelul ? Ar fi misto sa-l vedem pe la expozitii.
Felicitari pentru model si articol !
O sa-mi foloseasca imaginile astea daca ajung vreodata sa fac Hasegawa ala la 1/72.
Intr-adevar, ar fi meritat efortul sa-i tragi niste sarme spre coada.
Faptul ca a fost publicat nu are cum sa nu te faca sa te simti bine. Acu' normal ar fi sa-ti dea si tie vreo 10 reviste.
M-a batut gandul mai demult sa fac ceva in sensul asta - Un B25 jumate epava pe fundul marii, jumate nou pe punte la plecarea spre Tokyo.
Ti-a ramas modelul ? Ar fi misto sa-l vedem pe la expozitii.
Felicitari pentru model si articol !
#28
Postat 03 August 2016 - 02:47 PM
wurger, la 03 August 2016 - 12:45 PM, a spus:
Imi place per total. E de efect sa-l vezi undeva, sa te rotesti si sa dai de surpriza din spate.
O sa-mi foloseasca imaginile astea daca ajung vreodata sa fac Hasegawa ala la 1/72.
Intr-adevar, ar fi meritat efortul sa-i tragi niste sarme spre coada.
Faptul ca a fost publicat nu are cum sa nu te faca sa te simti bine. Acu' normal ar fi sa-ti dea si tie vreo 10 reviste.
M-a batut gandul mai demult sa fac ceva in sensul asta - Un B25 jumate epava pe fundul marii, jumate nou pe punte la plecarea spre Tokyo.
Ti-a ramas modelul ? Ar fi misto sa-l vedem pe la expozitii.
Felicitari pentru model si articol !
O sa-mi foloseasca imaginile astea daca ajung vreodata sa fac Hasegawa ala la 1/72.
Intr-adevar, ar fi meritat efortul sa-i tragi niste sarme spre coada.
Faptul ca a fost publicat nu are cum sa nu te faca sa te simti bine. Acu' normal ar fi sa-ti dea si tie vreo 10 reviste.
M-a batut gandul mai demult sa fac ceva in sensul asta - Un B25 jumate epava pe fundul marii, jumate nou pe punte la plecarea spre Tokyo.
Ti-a ramas modelul ? Ar fi misto sa-l vedem pe la expozitii.
Felicitari pentru model si articol !
Ma bucur ca place munca mea. Da se puteau face inca multe la el. Dar proprietarul asa l-a vrut. Restul nu mai conteaza.
Z-mare, la 03 August 2016 - 07:12 AM, a spus:
Prea multe nu-s de zis, cuvintele is cam de prisos! Tot respectul!
Multumesc!
#31
Postat 04 August 2016 - 08:17 PM
#32
Postat 04 August 2016 - 08:25 PM
#37
Postat 19 August 2016 - 12:27 PM
Revista descarcabila de aici - http://longfiles.com...-08-09.pdf.html, pentru articolul complet.