Ce am mai facut Mig-29 si A-10
#69
Postat 23 December 2007 - 07:49 PM
#75
Postat 30 April 2009 - 09:30 PM
Felicitari, goposaurus, foarte frumoase.
Imi place foarte mult Puma Nr.108, felicitari.
Frumos si SA-ul 365, eu nu am vazut pana acum poze cu 201 daca tu ai vreo poza te rog posteaz-o aici, pentru mine SA-ul 365 este cel mai frumos elicoptier, pacat ca nu exista momentan pe piata (sau nu cunosc eu sa existe) un kitt 1/72 bun pentru acest aparat, desi aveam planuri sa fac vreo 3 - 4 variante de inmatriculari dupa ce am luat un revell m-am rasgandit, e rau, totus am incercat sa fac ceva din el, pun o poza mai jos, nu e terminat trebuie sa-i mai fac geamurile de sus verzi.
Imi place si An-ul 26, ar fi mers ceva spalari pe el pentru evidentierea linilor de panou. Am si eu un kitt da inca nam curaj sa ma apuc de el.
Felicitari inca o data pentru creatii, spor si succes in continuare.
Imi place foarte mult Puma Nr.108, felicitari.
Frumos si SA-ul 365, eu nu am vazut pana acum poze cu 201 daca tu ai vreo poza te rog posteaz-o aici, pentru mine SA-ul 365 este cel mai frumos elicoptier, pacat ca nu exista momentan pe piata (sau nu cunosc eu sa existe) un kitt 1/72 bun pentru acest aparat, desi aveam planuri sa fac vreo 3 - 4 variante de inmatriculari dupa ce am luat un revell m-am rasgandit, e rau, totus am incercat sa fac ceva din el, pun o poza mai jos, nu e terminat trebuie sa-i mai fac geamurile de sus verzi.
Imi place si An-ul 26, ar fi mers ceva spalari pe el pentru evidentierea linilor de panou. Am si eu un kitt da inca nam curaj sa ma apuc de el.
Felicitari inca o data pentru creatii, spor si succes in continuare.
Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 30 April 2009 - 09:31 PM
#76
Postat 13 May 2009 - 01:48 PM
Un Ka-26 mititelutz de la Amodel. A fost crima si pedeapsa cu montarea bieletelor de comanda la cele 2 rotoare. (care bielete a trebuit sa le fac eu din antene de Puma si Alouette din cutia cu maimutze).
Urmatorul Ka-26 va fi unul in varianta pentru agricultura. Asa ca, va rog, daca aveti schite si dimensiuni ale instalatiei de ,,kilarit gandaci'', ajutati un biet suferind...
Urmatorul Ka-26 va fi unul in varianta pentru agricultura. Asa ca, va rog, daca aveti schite si dimensiuni ale instalatiei de ,,kilarit gandaci'', ajutati un biet suferind...
#77
Postat 13 May 2009 - 09:25 PM
... si cu asta ma ocup in prezent. Este o macheta de Puma la aprox. 1/24 facuta din fibra de sticla la IAR Brasov. Rotoarele sunt din metal, foarte simpliste. Ansamblul arbore-butuc al rotorului principal e inexistent. Ca si al celui anticuplu. Jambe - inexistente. Roti - doar 5 din 6. Nu am sa-i fac hublourile de la cargo transparente pentru ca nu are ce sa se vada inauntru. Trebuie sa-i fac carenajele trenului alea mari, cu rezervoare suplimentare. Ampenajul orizontal e metalic si e incorect (si ca forme, si ca pozitionare). Si mai sunt si altele...
#79
Postat 27 August 2009 - 01:25 PM
Si dupa atat timp am ajuns sa fac si pozele:
Imbinarile palelor rotorului cu butucul sunt foarte fragile (banuiesc ca aici e si vina mea, cand eram mai mic), de asemenea aripioara de ep coada nu este originala (cea originala daca imi audc eu bine aminte era din metal si mult mai subtire). Rotile trenului de aterizare sunt mobile iar trenul de atrizare fata se poate roti. Lungimea este de 30 cm deci asta ar insemna scara 1:60 (daca lungimea fuselajului de 18,22 gasita d emine este buna
Imbinarile palelor rotorului cu butucul sunt foarte fragile (banuiesc ca aici e si vina mea, cand eram mai mic), de asemenea aripioara de ep coada nu este originala (cea originala daca imi audc eu bine aminte era din metal si mult mai subtire). Rotile trenului de aterizare sunt mobile iar trenul de atrizare fata se poate roti. Lungimea este de 30 cm deci asta ar insemna scara 1:60 (daca lungimea fuselajului de 18,22 gasita d emine este buna
- ← Soko J-22 Orao/IAR 93 -AEROPOXY resin 1/72-Build photo story
- Aviatie
- DeHavilland Mosquito NF Mk. II "Babs" →