Muzeul Aviatiei Lansare Carte
#99
Postat 09 September 2006 - 10:32 PM
Posibilitatile Mig-ului 29 fata de 21 sunt net superioare nici nu cred ca are rost sa vb despre acest lucru.In tot cazul decizia a fost una politica, au avut multe de "castigat" dupa urma modernizari Mig-ului 21 decat daca s-ar fi optat pentru 29.
De ce Polonia, Ungaria, Slovacia, Bulgaria s-a optat pentru pastrarea in serviciu in timp ce la noi avioane care au resursa de zbor stau "la soare"?
De ce Polonia, Ungaria, Slovacia, Bulgaria s-a optat pentru pastrarea in serviciu in timp ce la noi avioane care au resursa de zbor stau "la soare"?
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 09 September 2006 - 10:37 PM
#100
Postat 09 September 2006 - 10:33 PM
Sus pe acoperis
Glumesc, in sala este un pasaj care inconjoara tot perimetrul; este amenajat partial pt expozitie, si, ca urmare, este accesibil: partea buna este ca are o balustrada teapana, de unde mi-am fixat aparatul ca sa bag expunerile astea lungi de 3 secunde (nu mi-am adus trepiedul, ca nu m-am asteptat sa fie intuneric in muzeu...)
Glumesc, in sala este un pasaj care inconjoara tot perimetrul; este amenajat partial pt expozitie, si, ca urmare, este accesibil: partea buna este ca are o balustrada teapana, de unde mi-am fixat aparatul ca sa bag expunerile astea lungi de 3 secunde (nu mi-am adus trepiedul, ca nu m-am asteptat sa fie intuneric in muzeu...)