Muzeul Aviatiei Lansare Carte
#66
Postat 08 September 2006 - 09:32 AM
Am vazt cateva poze cu IL 14. Din pacate cand a venit (in zbor pana la AIBB) L 29 cu nr. 50 la muzeu, am discutat cu pilotii si mi-au spus ca ultimul IL 14 aflat la baza aeriana Boboc a fost taiat si dat la fier vechi acum doi ani. Eu am avut placerea sa-l vad in 2003 si se prezenta binisor.......ii lipsea directia.
A mai fost un exemplar in cadrul liceului Aurel Vlaicu din baneasa (in spate la ROMAERO) dar i s-a dat foc. Pana acum 5 ani mai exista o sectiune din planul central si motoarele. Nu stiu daca a mai ramas ceva............
In aceeasi situatie s-a aflat si avionul LI 2 care a ars impreuna cu IL 14.
#67
Postat 08 September 2006 - 05:57 PM
#68
Postat 08 September 2006 - 09:37 PM
Citeaza
Am vazt cateva poze cu IL 14. Din pacate cand a venit (in zbor pana la AIBB) L 29 cu nr. 50 la muzeu, am discutat cu pilotii si mi-au spus ca ultimul IL 14 aflat la baza aeriana Boboc a fost taiat si dat la fier vechi acum doi ani. Eu am avut placerea sa-l vad in 2003 si se prezenta binisor.......ii lipsea directia.
A mai fost un exemplar in cadrul liceului Aurel Vlaicu din baneasa (in spate la ROMAERO) dar i s-a dat foc. Pana acum 5 ani mai exista o sectiune din planul central si motoarele. Nu stiu daca a mai ramas ceva............
In aceeasi situatie s-a aflat si avionul LI 2 care a ars impreuna cu IL 14.
Pozele pe care le am cu IL-14, sunt facute la Bobocu pe data de 27.04.2001. A avut aceeasi soarta ca si B-707 cu inmatricularea YR-ABD ( daca nu ma insel ), avionul personal a lui Ceausescu ( avionul, pe care il vedeam la TV cand venea sau pleca din tara in celebrele vizite... ), ca si IL-18 de la Banesti, Prahova, de langa monumentul lui Aurel Vlaicu, ca si Tu-154 de la TAROM, toate au fost taiate cu " flexu " de firme private... si vandute la fier vechi, de asemenea si cu ceea ce a mai ramas din IL-14 si Li-2 de la Liceul Aurel Vlaicu din Bucuresti, probabil si cu toate IAR-93 de la Craiova care in noiembrie 2001 erau inca " in linie " , vai mama lor...Pacat...Traim in Romania...Chiar sunt trist si nu-mi vine sa cred de ceea ce spui Grek. Uitati-va ce s-a intamplat cu Mig-29 la MeKa si exemplele pot continua...Mai vorbim. Sanatosi sa fim. Toate cele bune.
#70
Postat 08 September 2006 - 11:44 PM
#71
Postat 09 September 2006 - 09:00 AM
Citeaza
2004 reprezinta anul "ridicarii monumentului" in rest wurger are dreptate
" vezi ce vopsea a mai ramas in magazie"
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Romi: 09 September 2006 - 09:04 AM
#72
Postat 09 September 2006 - 09:27 AM
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 09 September 2006 - 09:30 AM
#74
Postat 09 September 2006 - 12:06 PM
Citeaza
http://myaviation.net/?pid=00820324
#76
Postat 09 September 2006 - 08:10 PM
Tot ceea ce lipseste este "vointa legiuitoare"... ca posibilitati ieftine si bune ne trag de maneca la tot pasul.