Muzeul Aviatiei Lansare Carte
#102
Postat 09 September 2006 - 10:40 PM
Tomitza, lucrurile au stat cam asa: modernizam 18 Mig-uri 29 si zburau pe ele sa zicem 30-35 de piloti (nu includem sefii). S-au modernizat in total peste 100 Mig21 si inca il zboara 3 baze cu cate cel putin 30 de piloti. Ia fa un calcul...
Nu am luat in discutie partea cu spagile date de evrei. :-x
Gopo
Nu am luat in discutie partea cu spagile date de evrei. :-x
Gopo
#106
Postat 10 September 2006 - 09:19 AM
tomcat_ct:
Pai tocmai de-aia stau la soare, ca si-au epuizat resursa. In afara de modernizare ar mai fi fost necesara si o reparatie capitala cu extinderea resursei, asa ca ajungea sa coste aprox. dublu modernizarea unui 29 fata de un Lancer (5-6mil USD fata de 2.5-3)
Citeaza
la noi avioane care au resursa de zbor stau "la soare"?
Pai tocmai de-aia stau la soare, ca si-au epuizat resursa. In afara de modernizare ar mai fi fost necesara si o reparatie capitala cu extinderea resursei, asa ca ajungea sa coste aprox. dublu modernizarea unui 29 fata de un Lancer (5-6mil USD fata de 2.5-3)
#111
Postat 12 September 2006 - 05:17 PM
zapacitu, la Sep 8 2006, 05:57 PM, a spus:
N-am inteles niciodata de ce tind romanii sa vopseasca avioanele-exponat static in camuflaje total fanteziste, cu care nu au zburat niciodata, vezi IAR-93 #112 sau IAR-316 #45 dintre cele postate aici - ar mai fi si altele: MiG-15 din centrul orasului Ianca vopsit in 2 tonuri de verde si maroniu, MiG-21 RFMM de la Fetesti vopsit ca un Lancer C si cu numar fictiv - 2004.....
Iata ce face si cum arata Mig-ul 15 de la Ianca. Asta se intampla pe la inceputul anului 2006. Arata mai bine acum decat atunci cand era la sol in gradina unui bloc situat la soseaua principala si ajunsese, vai mama lui...Scuze pentru calitatea pozelor dar decat nimic...
Aceasta postare a fost editata de narcis: 12 September 2006 - 05:18 PM