Motorul
Cum e de asteptat, e putin subdimensionat, dar la un capotaj gros de 1,5mm, cum e cel al kit-ului e si normal. Cum s-ar zice licenta tehnica. Nu-i problema,
Cilindrii sunt corecti ca forma, batiul la fel. Culbutorii nu prea sunt cuser ( rotundul nu e prea rotund, din matrita, nu din centrarea matritei), nu se prea pasuiesc dar, una peste alta merge. Reductorul insa... e din alta parte!
Noroc ca se acopera cu acel capac.
Ca o observatie...tehnica, as fi matritat motorul aaltfel. As fi facut batiul, piesele F1 si 2 si F 12 si 13, din doua bucati, taietura fiind pe generatoare. Cilindrii i-as fi facut separat, eventual din rasina, in locul inutilelor tevi de esapament, ce se putea injecta foarte bine in plastic. De ce zic asta, asa cum sunt concepute acum piesele, pe linia de imbinare ramin santuri inestetice, foarte greu de chituit din cauza pozitiei lor. E drept, sub capotaj nu se vad, dar daca vrei o diorama cu reparatie/inlocuire de motor, se vad urit. Din pacate am uitat sa fac poze.
Am lipit culbutorii pentru a fixa pozitia capetelor, apoi partea "cilindrica" am taiat-o ulterior.
Partea taiata a fost inlocuita cu bucati de ace de seringa, diametrul de 0,9 mm.
Piesa D63 nu se lipeste pe nicaieri, pluteste in aer!
Va trebui sa fac niste urechiuse, ce se prind de batiu, cum e in realitate.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 11 December 2016 - 07:13 PM