Aceasta postare a fost editata de Longinus: 03 April 2016 - 05:55 PM
Ferrari 250 GTO 1962 Trilogia Ferrari Partea I
#22
Postat 03 April 2016 - 07:45 PM
La multe masini din astea de strada trebuie sa lasi suspensia exact ca in realitate.
Eu lipesc ultima suspensia ca sa fie in pozita care imi place mie, mai lasata un pic decat de serie. Un adevarat calvar, dar merita efortul din plin.
Jantele si asieta sunt sarea si piperul la orice masina.
Deslipete cu grija si apoi lipeste in noua poziție. E pacat sa ramana asa ... 4x4
Aceasta postare a fost editata de michi-ro: 03 April 2016 - 07:51 PM
#24
Postat 07 April 2016 - 08:47 AM
Succes in continuare Daniel!
#25
Postat 07 April 2016 - 10:53 AM
Aerograful folosit de Longinus e unul cu duza de 0.25 (din cate retin), iar dupa cum arata pilele de unghii imprumutate de mine pentru lustruire , a slefuit atat la ud dar si pe uscat.
Efectul de coaja vizibil pe plafon, a aparut datorita modalitatii de aplicare a vopselei si a lacului, fiind date cu presiune usor nepotrivita pentru caroseria unei machete auto.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 07 April 2016 - 10:53 AM
#26
Postat 07 April 2016 - 05:38 PM
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 07 April 2016 - 05:39 PM
#27
Postat 07 April 2016 - 08:57 PM
Acum sunt chiar in țara lui...Ferrari, doar că la Roma, într-o mică vacanță. Am venit să-mi (re)văd strămoşii.
Lacul aplicat cu aerograful este pierdere de timp şi nervi, cel puțin cu duză mică.
Musai să dau la şlefuit cu şmirghel de 1500( cel puțin ), şi să refac plafonul. Baiul e că nu am şmirghel atât de fin.
P.S. am dat aici peste o librărie, unde am găsit câteva enciclopedii ce m-au dat ...pe spate. Una dintre ele explică unde şi ce trebuie căutat şi văzut, dacă vrei să identifici un Ferrari. Se referă la TOATE modelele produse vreodată, atât la interior,cât şi la exterior plus compartimentul motor !!!!
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 April 2016 - 08:59 PM
#29
Postat 07 April 2016 - 09:22 PM
Astăzi am stat in Panteon, în fața mormântului lui Rafael, pe care stă scris:
Aici se odihneşte Rafael, de care natura se temuse,pe vremea când trăia, că o s-o întreacă,iar acum că el e mort, se teme că va muri şi ea.
Iar eu mă chinui cu un kit din plastic.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 April 2016 - 09:29 PM
#31
Postat 14 April 2016 - 05:00 PM
Ok! Dai o slefuire la ud (atentie la muchii!!) , apoi spala macheta bine bine sub apa de la robinet usor calduta, freaca cu o pensula mai lata (poate sa fie mai mare) sa iti curete rezidurile din colturi si linii de panou. Usuca macheta cu aerograful la presiune mare apoi dai lac direct din doza de spray. Eu zic sa mai dai un strat consistent. Succes!
#33
Postat 15 April 2016 - 12:24 PM
In general nici initiatilor nu le iese din prima.
Este mai greu decat pare.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 April 2016 - 12:25 PM
#36
Postat 01 May 2016 - 12:44 PM
M-am străduit, iar hârtia abrazivă pe care mi-ai trimis-o, mi-a fost de mare ajutor.
Am făcut câteva greşeli de tehnică de lucru, însă am şi învățat câte ceva din macheta asta. Recunosc că nu sunt familiarizat cu kiturile auto, care-s clar, altceva decât blindatele.
Ferrari-ul ăsta l-am asamblat în 10 zile( grosso modo) însă munca de finisare mi-a luat, tot aşa, cap-coadă, cam o lună şi încă ar mai fi loc de mai bine !!
Cred că la următorul Ferrari o să mă descurc mai onorabil.
Al treilea din serie vreau să fie un 250 Testa Rossa 1957, sper să reuşesc să pun mâna pe unul(kitul de la Hasegawa ar fi foarte bun, dar e cam greu de găsit).
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 01 May 2016 - 12:46 PM
#37
Postat 19 May 2016 - 09:26 PM
http://www.micromode...?category_id=58
Aceasta postare a fost editata de Beriba: 19 May 2016 - 09:27 PM
#39
Postat 20 May 2016 - 06:34 AM
Beriba, să ştii că mi-ai dat o idee.
Bill, o Mangusta...nu ştiu...la cāte proiecte am( kituri neasamblate) cred că trebuie să-mi mai cumpăr vitrine
Apropos: am văzut că ai de dat nişte Harley-uri: īntreb, nu carecumva găseşti un Knucklehead sau un Flathead antebelice ? M-ar interesa.