Pagina 1 din 1
Ajutor constructie IAR scara mare
Postat 08 March 2016 - 04:08 AM
Sint modelist de "zburator" in Canada. Sint interesat de un contact serios si constructiv cu cineva din Romania (D-L CANTACUZINO, SAU D-L SORIN???) care ar avea un proiect de executie al IAR-80/81 de anvergura 1.8-2 metri (aprox 20%). Forumul mi-a fost recomandat de Radu Brinzan din Irlanda. Puteti adresa direct la e-mail: nmitrea@valspar.com (primesc stirile mai rapid). Nu sint milionar, nu va fi usor, dar intentia si hotarirea de a-l construi si zbura aici in Canada, este bazata numai pe motive dictate de mindrie nationala romaneasca.
Postat 08 March 2016 - 02:11 PM
Bun venit printre noi!!
Ti-as recomanda sa urmaresti acest topic, Prom a intrat, si intra, adinc in detalii.
Daca ai nelamuriri la unele detalii, poti pune intrebari si aici. Daca sunt probleme mai "mecanice'', legate de constructia in sine, poti lua legatura cu Cantacuzino.
Ti-as recomanda sa urmaresti acest topic, Prom a intrat, si intra, adinc in detalii.
Daca ai nelamuriri la unele detalii, poti pune intrebari si aici. Daca sunt probleme mai "mecanice'', legate de constructia in sine, poti lua legatura cu Cantacuzino.
Postat 09 March 2016 - 04:11 AM
Z-mare, la 08 March 2016 - 02:11 PM, a spus:
Bun venit printre noi!!