Forum Machete,Modelism,Hobby: Help .... pls - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Help .... pls pls help me :D

#1 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 02 September 2006 - 07:02 PM

salut . sunt nou in acest domeniu (aceasta este prima mea macheta) si as avea nevoie de oarece sfaturi ... dupa multe ore de documentatie (atat pe siteul acesta cat si pe altele) am inceput sal construiesc.

respectiva macheta este un EUROFIGHTER TYPHOON 1:144 de la REVELL. am inceput deja so lipesc dar am de gand sa nu lipesc rachetele si trenul de aterizate pana nu vopsesc fuselajul ....

si acum problemele :-D cum il vopsesc ??? aerograf nu am k sunt incepator ... va dati seama . dak il vopsesc cu pensula pot sa pastrez detaliul care il da un aerograf ?

dupa ce il vopsesc , trebuie sa dau pe el cu lac ?

as avea nevoie de MULT MULT MULT ajutor :-D

#2 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 02 September 2006 - 07:03 PM

poze cu progresul ...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resize_of_DSC00061.JPG

Aceasta postare a fost editata de alecu_ultras06: 02 September 2006 - 07:05 PM


#3 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 02 September 2006 - 07:06 PM

suportul rachetelor (srry da nush cum se numesc... dak stie careva ... ms)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Resize_of_DSC00059.JPG


#4 Useril este offline   Alecu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 216
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 02 September 2006 - 07:08 PM

inca una

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: fata_stanga.JPG

Aceasta postare a fost editata de alecu_ultras06: 02 September 2006 - 07:09 PM