Meng Me 410
#5
Postat 03 February 2016 - 09:57 PM
Mie imi place cum arata lucrarea asta.
Se desluseste destul de clar o experienta in materie,, o experienta despre care nu ne-ai spus nimic.
Si inca ceva imi mai place: modul in care te-ai exprimat cand ai spus " o pun pe cantar iar voi o sa-i stabiliti greutatea".
Frumos spus.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 03 February 2016 - 09:59 PM
#8
Postat 03 February 2016 - 10:09 PM
Longinus, la 03 February 2016 - 09:57 PM, a spus:
Mie imi place cum arata lucrarea asta.
Se desluseste destul de clar o experienta in materie,, o experienta despre care nu ne-ai spus nimic.
Si inca ceva imi mai place: modul in care te-ai exprimat cand ai spus " o pun pe cantar iar voi o sa-i stabiliti greutatea".
Frumos spus.
sincer să fiu nici nu ştiu ce aş putea spune, pentru că e out of box cu mici interventii la landing flaps şi multă prelucrare cu sârmă de cupru obişnuită. nu sunt sigur că am nimerit nuanţele RLM, pentru că am folosit vopsele nu chiar de top....HOMA ucrainească. pe viitor rezolv treaba cu vopselele. pot sa spun că kitul e cam complicat in zona cockpit-ului, în rest a mers ok. nu mi-a mers cu mitralierele de pe bord, le doream mai mobile, asta pe parcurs am să învăţ.
Aceasta postare a fost editata de Ta152: 03 February 2016 - 10:35 PM
#13
Postat 03 February 2016 - 10:39 PM
busila, la 03 February 2016 - 10:16 PM, a spus:
La ce scara ai mai lucrat ?
la 72 doar....poti sa ma gasesti si in facebook: Eugen Foiu, am un mic album luftwaffe. acolo sunt ultimile machete de cind am reluat hobby-ul dupa pauza de facultate
#17
Postat 04 February 2016 - 02:57 PM
wurger, la 04 February 2016 - 01:44 PM, a spus:
Culorile sunt ok.
Deci, bine-ai venit !
pot sa descriu putin procesul de vopsire: peste grunt avionul l-am acoperit in intregime cu metal (asa un silver simplu sub forma de pasta diluat in alcool) apoi nu stiu ce mi-a venit sa vopsesc cu peria in rlm 02 increstaturile (vedeam asa abordare la unele Me 262, He 162, nu stiu de ce mi s-a parut ca toate avioanele inainte de a fi vopsite li se prelucrau cu ceva (panel lines))...dupa asta am dat cu lac de par tot avionul....dupa care preshading cu negru si rugina, apoi culorile RLM....uzura asta se datoreaza lacului de par deci unde doream sa fac uzura inmuiam cu alcool locul si cu ajutorul unei perii aspre si a scobitorilor realizam aceasta uzura....se lasa totul sa se usuce si mai departe am acoperit totul FUTURA PLEDGE...decaluri....futura....wash cu FLORY brun, vopsele de ulei (alb, negru, cafeniu, verde) aplicate in punctisoare si trase cu peria inmuiata in white spirit .....dupa asta lacuit.
deci asta e procesul de vopsire descis cum l-am executat
ce nu mi-a placut sau imi ridica semne de intrebare:
1. daca mai folosesc sau nu lac de par....deci are probabilitatea se se aplice pe alocuri mai gros...si cind inmoi cu alcool si faci uzuri ai sansa sa obtii o uzura necontrolata
2.nu sunt sigur de tratarea cu rlm 02 a liniilor panelurilor si asta e munca in van (treaba asta efect nu da)..ideea mea era sa fac intr-un fel sa se vada toate straturile de vopsea si toate tratarile avionului de la fabrica pina in momentul dat al uzurii
P.S. cine se decide sa faca kitul de la MENG din start va spun ca are restante la proportiile conurilor elicelor si insasi in forma lamelor elicelor (aici folositi seturi adaugatoare), tot asta se poate face si cu baile trenului principal al sasiului (componentele chitului nu permit realizarea bailor deschise), desigur nu ar fi rau de folosit si seturi PE...eu aici am improvizat din sirma cite ceva.
#18
Postat 05 February 2016 - 06:28 PM
Un lucru as comenta si asta pentru ca asa vad in poze, in realitate poate nu e asa. Adica, e o discrepanta intre felul cum arata avionul, ma refer la uzura, si ...perfectiuea decalurilor. Desi avionul e uzat bine, crucile, insemnele etc, sunt impecabile
#19
Postat 07 February 2016 - 04:48 PM
Z-mare, la 05 February 2016 - 06:28 PM, a spus:
Un lucru as comenta si asta pentru ca asa vad in poze, in realitate poate nu e asa. Adica, e o discrepanta intre felul cum arata avionul, ma refer la uzura, si ...perfectiuea decalurilor. Desi avionul e uzat bine, crucile, insemnele etc, sunt impecabile
Z-mare īţi mulţumesc pentru critică, am tras şi eu multe concluzii din modelul dat. Pe viitor am să lucrez la minusurile depistate dar pe alte modele...ăsta rămāne deja īn istorie)