Pagina 1 din 1
s.W.S. & Flak 43 1/35 Revell (adica rebox Italeri)
#8
Postat 28 January 2016 - 10:54 AM
In general e bine in opinia mea dar a carcoteli:
1. Clestele pt sarma ghimpata nu e lipita bine si vopirea nu e buna, manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
2. Clemenle pt prinderea ustensilelor trebuiau sa fie de culoarea vehicului, nu lemn sau metal... Apropo la colegii de forum, partea metalica a ustesilelor nu era si ea vopsita.
3. Inteleg daca nu vrei sa investesti mult in macheta, dar plasa aia decupata arata prost si in unele locuri are pliuri.
4. Cand ai lipit rotile din jumatati ai respect pattern-ul?
5. Putea face cablajul la lampile Bosch.
Imi place mult, faptul ca senilele nu prezinta gauri intre zale... dar pt mine sunt mult prea ruginite.
Spor la mai multe
1. Clestele pt sarma ghimpata nu e lipita bine si vopirea nu e buna, manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
2. Clemenle pt prinderea ustensilelor trebuiau sa fie de culoarea vehicului, nu lemn sau metal... Apropo la colegii de forum, partea metalica a ustesilelor nu era si ea vopsita.
3. Inteleg daca nu vrei sa investesti mult in macheta, dar plasa aia decupata arata prost si in unele locuri are pliuri.
4. Cand ai lipit rotile din jumatati ai respect pattern-ul?
5. Putea face cablajul la lampile Bosch.
Imi place mult, faptul ca senilele nu prezinta gauri intre zale... dar pt mine sunt mult prea ruginite.
Spor la mai multe
#9
Postat 28 January 2016 - 11:16 AM
Gabi, manerele clestelui genistic german nu erau din lemn cu material izolator aplicat peste lemn (ar fi fost fara sens o astfel de masura); ele erau fie din bachelita (de culoare brun roscat) fie cu metalul la vedere, fara aparatori.
Un exemplu .
In rest, cam aceleasi opinii ca si ale tale, cu un mare minus la culorile senilelor.
Sanatate la toata lumea.
Un exemplu .
In rest, cam aceleasi opinii ca si ale tale, cu un mare minus la culorile senilelor.
Sanatate la toata lumea.
#10
Postat 28 January 2016 - 11:25 AM
gabrielglodean, la 28 January 2016 - 10:54 AM, a spus:
In general e bine in opinia mea dar a carcoteli:
1. manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
Spor la mai multe
1. manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
Spor la mai multe
Eu cred ca nu s-ar fi electrocutat nici daca manerele alea ar fi fost din lemn.
#11
Postat 28 January 2016 - 11:32 AM
AdiP, la 28 January 2016 - 11:16 AM, a spus:
Gabi, manerele clestelui genistic german nu erau din lemn cu material izolator aplicat peste lemn (ar fi fost fara sens o astfel de masura); ele erau fie din bachelita (de culoare brun roscat) fie cu metalul la vedere, fara aparatori.
Un exemplu .
14063a.jpg
In rest, cam aceleasi opinii ca si ale tale, cu un mare minus la culorile senilelor.
Sanatate la toata lumea.
Un exemplu .
14063a.jpg
In rest, cam aceleasi opinii ca si ale tale, cu un mare minus la culorile senilelor.
Sanatate la toata lumea.
Nu m-am exprimat bine. Materialul izolator (plasticul cela bachelita) venea peste metal, in sensul asta. La culoarea senilei ... o lasam asa.
#13
Postat 28 January 2016 - 11:38 AM
gabrielglodean, la 28 January 2016 - 10:54 AM, a spus:
In general e bine in opinia mea dar a carcoteli:
1. Clestele pt sarma ghimpata nu e lipita bine si vopirea nu e buna, manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
2. Clemenle pt prinderea ustensilelor trebuiau sa fie de culoarea vehicului, nu lemn sau metal... Apropo la colegii de forum, partea metalica a ustesilelor nu era si ea vopsita.
3. Inteleg daca nu vrei sa investesti mult in macheta, dar plasa aia decupata arata prost si in unele locuri are pliuri.
4. Cand ai lipit rotile din jumatati ai respect pattern-ul?
5. Putea face cablajul la lampile Bosch.
Imi place mult, faptul ca senilele nu prezinta gauri intre zale... dar pt mine sunt mult prea ruginite.
Spor la mai multe
1. Clestele pt sarma ghimpata nu e lipita bine si vopirea nu e buna, manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
2. Clemenle pt prinderea ustensilelor trebuiau sa fie de culoarea vehicului, nu lemn sau metal... Apropo la colegii de forum, partea metalica a ustesilelor nu era si ea vopsita.
3. Inteleg daca nu vrei sa investesti mult in macheta, dar plasa aia decupata arata prost si in unele locuri are pliuri.
4. Cand ai lipit rotile din jumatati ai respect pattern-ul?
5. Putea face cablajul la lampile Bosch.
Imi place mult, faptul ca senilele nu prezinta gauri intre zale... dar pt mine sunt mult prea ruginite.
Spor la mai multe
Raspund si eu la intrebari pe puncte:
1. Clestele, recunosc, nu e ok. Macar acum am aflat.
2. Punctele de prindere sunt vopsite cu culoarea vehiculului, s-a nimerit sa dau cu dunkelgelb peste wood si nu s-a observat in poza, desi eu vad.
3. Nu bag bani in aftermarket, in general sunt multumit de ce pot realiza, altfel nu ma apucam sa-l construiesc.
4 .Rotile au fost asamblate foarte bine, ele aveau dinti de prindere, deci se puteau prinde intr-un singur fel.
5. O sa studiez problema lampii bosch sa o reprezint mai bine in viitor.
In rest, numarul de inmatriculare o sa fie si el un pic mai murdarit.
Senilele imi plac foarte mult, ele n-au fost date numai cu rugina, poate ca pamantul mai rosiatic nu s-a potrivit.
Multumesc de pareri!
Numai bine! :)
Arata acest topic
Pagina 1 din 1