gabrielglodean, la 28 January 2016 - 10:54 AM, a spus:
In general e bine in opinia mea dar a carcoteli:
1. Clestele pt sarma ghimpata nu e lipita bine si vopirea nu e buna, manerele nefiind lemn simplu, fiind acoperite cu un material izolator (pt ca fritz sa nu se electrocuteze).
2. Clemenle pt prinderea ustensilelor trebuiau sa fie de culoarea vehicului, nu lemn sau metal... Apropo la colegii de forum, partea metalica a ustesilelor nu era si ea vopsita.
3. Inteleg daca nu vrei sa investesti mult in macheta, dar plasa aia decupata arata prost si in unele locuri are pliuri.
4. Cand ai lipit rotile din jumatati ai respect pattern-ul?
5. Putea face cablajul la lampile Bosch.
Imi place mult, faptul ca senilele nu prezinta gauri intre zale... dar pt mine sunt mult prea ruginite.
Spor la mai multe
Raspund si eu la intrebari pe puncte:
1. Clestele, recunosc, nu e ok. Macar acum am aflat.
2. Punctele de prindere sunt vopsite cu culoarea vehiculului, s-a nimerit sa dau cu dunkelgelb peste wood si nu s-a observat in poza, desi eu vad.
3. Nu bag bani in aftermarket, in general sunt multumit de ce pot realiza, altfel nu ma apucam sa-l construiesc.
4 .Rotile au fost asamblate foarte bine, ele aveau dinti de prindere, deci se puteau prinde intr-un singur fel.
5. O sa studiez problema lampii bosch sa o reprezint mai bine in viitor.
In rest, numarul de inmatriculare o sa fie si el un pic mai murdarit.
Senilele imi plac foarte mult, ele n-au fost date numai cu rugina, poate ca pamantul mai rosiatic nu s-a potrivit.
Multumesc de pareri!
Numai bine! :)