Pagina 1 din 1
Queen of Blades
#1
Postat 20 January 2016 - 04:40 PM
Ca sursa de inspiratie am folosit una din lucrarile lui Edouard Guiton (ceea ce am facut nu respecta 100% desenul). Lucrarea este facuta la scara 1:32, din Fimo si Apoxie Sculpt....mai exact lamele si sabia din Apoxie, restul Fimo. Din punctul meu de vedere lucrarile artistului au o nota aparte, stilul pe care-l are nu prea l-am mai intalnit la altii. Desi par complicate si pline de detalii, totusi, sunt destul de usor de abordat din punct de vedere al sculpturii/modelarii, asa ca cei care sunt tentati de ramura asta a modelismului, il recomand ca si sursa de inspiratie.
Dupa o perioada lunga de timp in care am folosit doar ApoxieSculpt, lucrarile ajungand la final dupa o perioada mai indelungata, eram curios cam cat timp mi-ar lua folosind Fimo....lucrarea de fata am terminat-o cam in 3 zile. Recunosc ca se putea si mai bine.....dar cum am facut si pana acum, incerc sa obtin nivelul cat se poate de bun intr-un interval de timp cat se poate de scurt.
Sper sa va placa ce a iesit.
Dupa o perioada lunga de timp in care am folosit doar ApoxieSculpt, lucrarile ajungand la final dupa o perioada mai indelungata, eram curios cam cat timp mi-ar lua folosind Fimo....lucrarea de fata am terminat-o cam in 3 zile. Recunosc ca se putea si mai bine.....dar cum am facut si pana acum, incerc sa obtin nivelul cat se poate de bun intr-un interval de timp cat se poate de scurt.
Sper sa va placa ce a iesit.
#6
Postat 21 January 2016 - 10:34 PM
Silviule, ma bucur sa vad o noua lucrare terminata. Imi place foarte mult cum a iesit. Imi place postura, dinamica, echilibrul, atentia pentru detalii. Dupa cum spuneai si tu, poate daca mai insistai putin pe anumite aspecte ar fi fost si mai bine. Insa per ansamblu si tinand cont de timpul de executie este jos palaria.
Abia astept sa vad ce surprize fantasy coci.
Spor!
Abia astept sa vad ce surprize fantasy coci.
Spor!
#7
Postat 21 January 2016 - 11:15 PM
Multam fain Bogdane! O parte din probleme au aparut in momentul coacerii (mainile le-am atasat dupa coacerea bustului, motiv pentru care in momentul coacerii mi s-au desprins, atasarea lor ulterioara nemairespectand pozitia initiala - mana dreapta era ceva mai jos si mana stanga ceva mai ridicata, acelasi lucru s-a intamplat si cu bratele care-i pornesc din spate), asa ca per total nu-s foarte coafat de final. Singura multumire este ca (cum este cazul de fapt a majoritatii lucrarilor - atat ale mele cat si ale celorlalti colegi) este ca in realitate arata ceva mai bine decat apare in poza.
Asta e, next time!
Asta e, next time!
#8
Postat 22 January 2016 - 01:46 PM
E, bravo nene ! Asa mai zic si eu.
Imi place toata anatomia si miscarea. Mentiune speciala pentru fata si maini. Chiar daca palmele par un pic mari, accentueaza silueta si dau stabilitate in zona armei.
Fara rezerve imi place.
Nu inteleg care-i faza cu coada. Sta in ea, sau e facuta sa atarne ?
Imi place toata anatomia si miscarea. Mentiune speciala pentru fata si maini. Chiar daca palmele par un pic mari, accentueaza silueta si dau stabilitate in zona armei.
Fara rezerve imi place.
Nu inteleg care-i faza cu coada. Sta in ea, sau e facuta sa atarne ?
#9
Postat 22 January 2016 - 02:37 PM
Multam frumos Caline!
Ai perfecta dreptate. Mainile nu par, sunt ceva mai mari decat ar trebui, dar am considerat ca daca le-as fi facut la marimea normala, ar fi facut o nota mult prea discordanta cu arma (fireste, solutia ar fi fost sa fac arma ceva mai mica - manerul mai subtire si lama ceva mai ingusta - dar.......). In privinta cozii, sa stii ca si eu am avut ceva dubii.
In mod normal, luand in considerare faptul ca am luat artwork-ul respectiv drept sursa de inspiratie, ar fi trebuit sa-i atasez cozii cu pricina si aripioarele care apar in desen.
Numa ca mi s-a parut cumva prea incarcat....Am vrut insa sa mentin postura, asa ca am fost nevoit sa aleg intre o coada mai subtire (asa cum o facusem initial) dar care parea mult prea fragila ca sa o poata sustine pe cucoana in aer, si o coada ceva mai "solida" care ar face ceva mai credibila postura. (coada care ar fi putut la randul ei sa fie facuta ceva mai bine).
Ca si miscare daca ar fi sa ma intrebe cineva eu as vede in felul urmator.....un adversar o ataca din fata, iar individa in incercarea de a eschiva o lovitura, face un salt inapoi (coada folosindu-i ca punct de sprijin, ridicand-o ceva mai mult de la nivelul solului decat s-ar fi ridicat printr-un simplu salt).
Ma bucura faptul ca ai observat o imbunatatire a anatomiei (atat a corpului cat si a fetei). Inseamna ca n-am stat degeaba cu ochii in carte (mai am insa o groaza de acumulat, din fericire).
Ai perfecta dreptate. Mainile nu par, sunt ceva mai mari decat ar trebui, dar am considerat ca daca le-as fi facut la marimea normala, ar fi facut o nota mult prea discordanta cu arma (fireste, solutia ar fi fost sa fac arma ceva mai mica - manerul mai subtire si lama ceva mai ingusta - dar.......). In privinta cozii, sa stii ca si eu am avut ceva dubii.
In mod normal, luand in considerare faptul ca am luat artwork-ul respectiv drept sursa de inspiratie, ar fi trebuit sa-i atasez cozii cu pricina si aripioarele care apar in desen.
Numa ca mi s-a parut cumva prea incarcat....Am vrut insa sa mentin postura, asa ca am fost nevoit sa aleg intre o coada mai subtire (asa cum o facusem initial) dar care parea mult prea fragila ca sa o poata sustine pe cucoana in aer, si o coada ceva mai "solida" care ar face ceva mai credibila postura. (coada care ar fi putut la randul ei sa fie facuta ceva mai bine).
Ca si miscare daca ar fi sa ma intrebe cineva eu as vede in felul urmator.....un adversar o ataca din fata, iar individa in incercarea de a eschiva o lovitura, face un salt inapoi (coada folosindu-i ca punct de sprijin, ridicand-o ceva mai mult de la nivelul solului decat s-ar fi ridicat printr-un simplu salt).
Ma bucura faptul ca ai observat o imbunatatire a anatomiei (atat a corpului cat si a fetei). Inseamna ca n-am stat degeaba cu ochii in carte (mai am insa o groaza de acumulat, din fericire).
Aceasta postare a fost editata de silviug2009: 22 January 2016 - 02:38 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1