Intilnire de gradul III la Cluj
Postat 28 June 2007 - 12:04 PM
salutare oameni buni,
cu parere de rau, dar de la ultima intalnire, din pacate singura, nu am mai reusit sa vin vin (...nu cred ca a fost greu de observat... genius me!), pentru ca mi-am schimbat locul de munca si lucrez ca un boier, de la 9 la 5.30...in someseni
evident ca aproape in fiecare zi stau mai mult la birou, nu?
asa ca atunci cand vor fi intalniri mai spre weekend, sau chiar in weekend, voi putea participa si eu.
de asemenea, am vrut sa dau o mana de ajutor si la expozitie, dar nu am putut din cauza jobului nou (care necesita mult mai multa energie in perioada de acomodare).
de machetism nici nu ma mai intrebati, ca imi vine sa ma bag in pamant de rusine!
cu profund respect si consideratie,
plecandu-ma in fata domniilor voastre,
va salut!
cu parere de rau, dar de la ultima intalnire, din pacate singura, nu am mai reusit sa vin vin (...nu cred ca a fost greu de observat... genius me!), pentru ca mi-am schimbat locul de munca si lucrez ca un boier, de la 9 la 5.30...in someseni
evident ca aproape in fiecare zi stau mai mult la birou, nu?
asa ca atunci cand vor fi intalniri mai spre weekend, sau chiar in weekend, voi putea participa si eu.
de asemenea, am vrut sa dau o mana de ajutor si la expozitie, dar nu am putut din cauza jobului nou (care necesita mult mai multa energie in perioada de acomodare).
de machetism nici nu ma mai intrebati, ca imi vine sa ma bag in pamant de rusine!
cu profund respect si consideratie,
plecandu-ma in fata domniilor voastre,
va salut!
Postat 10 February 2010 - 08:59 PM
Buna seara domnilor
Imi pare rau,chiar daca mi-am dorit si imi doresc de multa vreme sa va cunosc,nu am sa pot veni la intalnire .Daca viitoarele intalniri se vor tine mai inspre weekend,probabil as putea onora si eu cu prezenta.De machete nu prea am ce sa va povestesc,realizarea cea mai mare o consta shermanul care are topicul,dar m-am impotmolit si chiar vroiam sa va intreb ce sa fac.
Numai bine !!!