Pagina 1 din 1
intrebare pentru Viopa
#1
Postat 12 January 2016 - 12:47 AM
Am si eu o intrebare la cel care construieste compresoarele. Am vazut ca la nici unul din ele nu a folosit filtru de ulei si decantor de apa. Nu este nevoie ? Totusi compresorul de frigider motorul este in baie de ulei. Frigiderul are un filtru care opreste pilitura de fier si uleiul sa o ia pe instalatie. Sau la compresor nu are importanta.
#5
Postat 15 January 2016 - 09:37 AM
""Am si eu o intrebare la cel care construieste compresoarele. Am vazut ca la nici unul din ele nu a folosit filtru de ulei si decantor de apa. Nu este nevoie ? Totusi compresorul de frigider motorul este in baie de ulei. Frigiderul are un filtru care opreste pilitura de fier si uleiul sa o ia pe instalatie. Sau la compresor nu are importanta""
Un regulator de presiune simplu costa 65 ron pe cand unul cu decantor este 110 ron ( poti sa verifici la Brico) deci diferenta de 50 ron si atunci pretul lui viopa pt. Constructia unui compresor ar ajunge la 500 ron ( exagerat de mare parerea mea in comparatie cu materialele care le foloseste)
Iar despre acel filtru care este in circuitul frigorific la frigider, este filtru de umiditate care retine umiditatea din freon, are niste particule de silicagel care se umfla de la apa.
Daca s-ar folosi un astfel de filtru de la condensul produs, in scurt timp s-ar infunda.
Deci daca vrei ceva calumea pe care sa te bazezi ca nu strici aerograful , ii pui si filtru decantor ( regulator cu decantor).
Un regulator de presiune simplu costa 65 ron pe cand unul cu decantor este 110 ron ( poti sa verifici la Brico) deci diferenta de 50 ron si atunci pretul lui viopa pt. Constructia unui compresor ar ajunge la 500 ron ( exagerat de mare parerea mea in comparatie cu materialele care le foloseste)
Iar despre acel filtru care este in circuitul frigorific la frigider, este filtru de umiditate care retine umiditatea din freon, are niste particule de silicagel care se umfla de la apa.
Daca s-ar folosi un astfel de filtru de la condensul produs, in scurt timp s-ar infunda.
Deci daca vrei ceva calumea pe care sa te bazezi ca nu strici aerograful , ii pui si filtru decantor ( regulator cu decantor).
Aceasta postare a fost editata de raven_from_ehs: 15 January 2016 - 09:41 AM
#6
Postat 15 January 2016 - 02:25 PM
Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar 50 de lei nu sunt un capat de tara, nici macar pentru Viopa. Sincer, nu am auzit de vreun aerograf stricat de condensul din conpresor!
Sigur, exista uneori cerinte pentru un aer foarte curat, in stomatologie, de exemplu, dar acele compresoare sunt extrem de scumpe si chiar nu-si au rostul in modelism. Un rezervor tampon rezolva de cele mai multe ori problema, reziduurile, mai grele, se depun pe fundul rezervorului.
Sa fiu scuzat, dar in aceasta discutie eu vad altceva, si daca se confirma se va lasa cu sanctiuni. E loc sub Soare pentru fiecare.
Sigur, exista uneori cerinte pentru un aer foarte curat, in stomatologie, de exemplu, dar acele compresoare sunt extrem de scumpe si chiar nu-si au rostul in modelism. Un rezervor tampon rezolva de cele mai multe ori problema, reziduurile, mai grele, se depun pe fundul rezervorului.
Sa fiu scuzat, dar in aceasta discutie eu vad altceva, si daca se confirma se va lasa cu sanctiuni. E loc sub Soare pentru fiecare.
#7
Postat 15 January 2016 - 03:10 PM
Sub soarele asta asa unde stam noi( forum cartula),nu avem dreptul la opinii?
" dar in aceasta discutie eu vad altceva" am inteles ce vrei sa spui, si acum o sa ma intrebi iar ca si in cazul userului " LuciB" daca "" userul " mihaih" nu sunt tot eu?
Daca nu cumva am mai multe nume si sunt aici pe forum sa ii fac reclama negativa userului " viopa"
Poti sa verifici dupa IP ca nu sunt nici unul din acei useri.
Doar am raspus unui coleg aici pe forum legat de o nelamurire a lui .
Si inca ceva, daca cauti pe net " airbrush compressor" si dai la poze o sa vezi ca majoritatea compresoarelor cu butelie sau fara au regulator cu decantor.
Condensul se formeaza la intrarea in butelie datorita aerului cald care vine din motor si la contactul cu aerul rece din butelie se formeaza condensul.
In cazul compresoarelor mai mari se face o serpentina din teava care vine din motor si intra in butelia pt, a se raci aerul ( sau se foloseste un mic radiator ventilat pana la intrarea in butelie a aerului).
PS.
Sper sa mai apuc soarele asta si in zilele urmatoare.
" dar in aceasta discutie eu vad altceva" am inteles ce vrei sa spui, si acum o sa ma intrebi iar ca si in cazul userului " LuciB" daca "" userul " mihaih" nu sunt tot eu?
Daca nu cumva am mai multe nume si sunt aici pe forum sa ii fac reclama negativa userului " viopa"
Poti sa verifici dupa IP ca nu sunt nici unul din acei useri.
Doar am raspus unui coleg aici pe forum legat de o nelamurire a lui .
Si inca ceva, daca cauti pe net " airbrush compressor" si dai la poze o sa vezi ca majoritatea compresoarelor cu butelie sau fara au regulator cu decantor.
Condensul se formeaza la intrarea in butelie datorita aerului cald care vine din motor si la contactul cu aerul rece din butelie se formeaza condensul.
In cazul compresoarelor mai mari se face o serpentina din teava care vine din motor si intra in butelia pt, a se raci aerul ( sau se foloseste un mic radiator ventilat pana la intrarea in butelie a aerului).
PS.
Sper sa mai apuc soarele asta si in zilele urmatoare.
Aceasta postare a fost editata de raven_from_ehs: 15 January 2016 - 03:18 PM
#8
Postat 15 January 2016 - 03:52 PM
Am crezut ca incurcatura a fost lamurita si mi-am cerut scuze pentru ea. Cit despre reclama negativa, aici sau in alta parte, nu s-a lansat aceasta acuzatie.
La fel de bine gasesti poze de compresoare si fara filtru. Nevesitatea lui a mai fost disctata pe forum, concluzia, nu a mea!, a fost ca in cazul unui conpresor cu rezervor tampon, nu e musai necesar si s-a aratat de ce. Singura neplacere ar fi prezenta uleiului sau a apei pe suprafata vopsita, in nici un caz defectarea aerografului. Nici nu ar avea de ce!
Acea serpentina exista in cazul compresoarelor cu aer uscat, cum sunt cele stomatologice, de exemplu.
La fel de bine gasesti poze de compresoare si fara filtru. Nevesitatea lui a mai fost disctata pe forum, concluzia, nu a mea!, a fost ca in cazul unui conpresor cu rezervor tampon, nu e musai necesar si s-a aratat de ce. Singura neplacere ar fi prezenta uleiului sau a apei pe suprafata vopsita, in nici un caz defectarea aerografului. Nici nu ar avea de ce!
Acea serpentina exista in cazul compresoarelor cu aer uscat, cum sunt cele stomatologice, de exemplu.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1