BF-109 F-2 Heinz Bar 1/32 (kit Revell)
#32
Postat 12 January 2016 - 11:02 PM
Salut Sorine! Rotile sint de la Aires,au fost vopsite cu acrilice Tamiya si prafuite cu enamel Revell,jambele cu Vallejo
Pentru colierele care tin cablul de frana am vopsit o bucatica de scotch cu enamel crom,dupa care am taiat fasii la dimensiunea stabilita si le-am roluit pe jambe. la final am sigilat cu lac sa nu am surprize in timp
Pentru colierele care tin cablul de frana am vopsit o bucatica de scotch cu enamel crom,dupa care am taiat fasii la dimensiunea stabilita si le-am roluit pe jambe. la final am sigilat cu lac sa nu am surprize in timp
#35
Postat 16 January 2016 - 08:31 PM
Luninile de pozirie, sunt din kit?
As face o observatie asupra unei erori, tehnice, la trenul de aterizare. De cele mai multe ori, 99% dn cazuri, trenul de aterizare este figurat cu pistonul sistemului oleo-pneumatic (amortizor) in poziria destins, adica asa cum este el in baia/cala/locasul trenului de aterizare. Pentru acuratete, aceasta trebuie taiat la lungimea normala la sol, data de greutatea avionului.
Iertata fie aceasta divagatie, menita mai degraba a fi o atentinare asupra erorii de proiectare, decit asupra unei greseli a modelistului.
Da-i bataie, ca avem ce vedea! Chiar daca, unii, si circotesc!
As face o observatie asupra unei erori, tehnice, la trenul de aterizare. De cele mai multe ori, 99% dn cazuri, trenul de aterizare este figurat cu pistonul sistemului oleo-pneumatic (amortizor) in poziria destins, adica asa cum este el in baia/cala/locasul trenului de aterizare. Pentru acuratete, aceasta trebuie taiat la lungimea normala la sol, data de greutatea avionului.
Iertata fie aceasta divagatie, menita mai degraba a fi o atentinare asupra erorii de proiectare, decit asupra unei greseli a modelistului.
Da-i bataie, ca avem ce vedea! Chiar daca, unii, si circotesc!
#39
Postat 17 January 2016 - 07:41 PM
D-le Lucian, vreau sa va intreb: Grilele radiatoarelor de glicol?, nu stiu, nu inteleg terminatia: -de glicol?
Cum ati procedat, ati dat un primer alb(G6) la una din variante si la cealanta un primer negru(F2), sau la ambele variante prima data
cu primer alb apoi cu negru si la urma sterse cu betisorul?
Multumesc.
Cum ati procedat, ati dat un primer alb(G6) la una din variante si la cealanta un primer negru(F2), sau la ambele variante prima data
cu primer alb apoi cu negru si la urma sterse cu betisorul?
Multumesc.
#40
Postat 18 January 2016 - 04:20 PM
Salut Ajima
Etilen glicol-compus organic, se folosea la racirea motoarelor cu ardere interna
Nu stiu la ce te referi ( cu primer alb si negru)? daca e vorba de grilele radiatoarelor, sint in primer gri Mr surfacer peste care am dat aluminiu enamel.Am sigilat totul cu lac acrilic si la sfarsit peste lac am gazat negru
enamel,surplusul l-am sters cu betisoare de urechi
Etilen glicol-compus organic, se folosea la racirea motoarelor cu ardere interna
Nu stiu la ce te referi ( cu primer alb si negru)? daca e vorba de grilele radiatoarelor, sint in primer gri Mr surfacer peste care am dat aluminiu enamel.Am sigilat totul cu lac acrilic si la sfarsit peste lac am gazat negru
enamel,surplusul l-am sters cu betisoare de urechi