Pagina 1 din 1
Kamov Ka 50 SH Zvezda 1/72
#1
Postat 26 November 2015 - 04:32 PM
Salutare tuturor!
Cum pentru moment am ramas fara decaluri pentru F4,pe repede inainte am inceput lucrul la un nou zburator.
Asta ar fi prima macheta pe care o"valorez"cu ajutorul unui aerograf.Dupa aproape o zi de probe..teste..probleme..nervi consumati...am reusit sa inteleg ce se intampla cu acrilicul in cupa aerografului(mai exact cat de repede se usuca vopseaua in cupa aerografului,cum se monteaza/demonteaza un aerograf)folosesc un compresor industrial(o"treaba"mai batrana decat mine cu vreo 4 ani,foarte zgomotoasa)si cum nu am un spatiu doar al meu sunt nevoit sa ma limitez la anumite intervale orale,in anumite zile
Dupa cum spuneam,Experimentez...deci acea pata de negru pe langa faptul ca trebuia sa apara abia la sfarsit(ultima din cele 4 coduri de culoare)este si gazata in zona cabinei/geamului.Partea buna a lucrurilor este ca se poate corecta.Urmeaza mascarea pentru petele de "radome tan"(gunze)si"field green"(model masters).Baza este Sand si este un Vallejo air.Urmeaza un weekend+ziele de luni si marti in care teoretic timpul imi este favorabil(sper si practic)
Cateva poze
Spor tutror!
Andrei
Cum pentru moment am ramas fara decaluri pentru F4,pe repede inainte am inceput lucrul la un nou zburator.
Asta ar fi prima macheta pe care o"valorez"cu ajutorul unui aerograf.Dupa aproape o zi de probe..teste..probleme..nervi consumati...am reusit sa inteleg ce se intampla cu acrilicul in cupa aerografului(mai exact cat de repede se usuca vopseaua in cupa aerografului,cum se monteaza/demonteaza un aerograf)folosesc un compresor industrial(o"treaba"mai batrana decat mine cu vreo 4 ani,foarte zgomotoasa)si cum nu am un spatiu doar al meu sunt nevoit sa ma limitez la anumite intervale orale,in anumite zile
Dupa cum spuneam,Experimentez...deci acea pata de negru pe langa faptul ca trebuia sa apara abia la sfarsit(ultima din cele 4 coduri de culoare)este si gazata in zona cabinei/geamului.Partea buna a lucrurilor este ca se poate corecta.Urmeaza mascarea pentru petele de "radome tan"(gunze)si"field green"(model masters).Baza este Sand si este un Vallejo air.Urmeaza un weekend+ziele de luni si marti in care teoretic timpul imi este favorabil(sper si practic)
Cateva poze
Spor tutror!
Andrei
#6
Postat 07 December 2015 - 04:38 PM
Lamurit si eu! :))
Multumesc Z-Mare!
Ce n-am mentionat in postarea anterioara este ca...pe la jumatatea drumului,respectiv dupa Sand am realizat ca mascarea pentru urmatoarele 2 culori imi va fi cel putin imposibila.Am decis sa-l scufund de-a dreptul in izopropilic.
Am reusit sa sterg vopseaua,sa"infund"anumite portiuni si linii de panouri dar nu grav+o usoara matuire a cupolei.Field Drab pe post de baza,mascarea a mers mult mai bine tinand cont de peticele de scotch de dimensiuni mici.cu ajutor mastilor dezlipite usor de model,lipite pe un A4 de calc am conturat o alta grosime si am transferat pe alte fashii de scotch grosimea respectiva(la alta varianta nu m-am gandit)
Unde aerograful,de fapt acolo unde banda adeziva a dat gres(gazandu-se)am corectat la final cu pensula.Lac lucios pt weathering si decaluri apoi lac mat allover.
In prezent caut o....sarma cred?!ceva cu ajutorul caruia/careia sa pot reprezenta niste cablaje la nivelul elicei.Daca exista idei...va rog,impartasiti cu mine.
Va multumesc!
Zi frumoasa si faina tuturor!
Multumesc Z-Mare!
Ce n-am mentionat in postarea anterioara este ca...pe la jumatatea drumului,respectiv dupa Sand am realizat ca mascarea pentru urmatoarele 2 culori imi va fi cel putin imposibila.Am decis sa-l scufund de-a dreptul in izopropilic.
Am reusit sa sterg vopseaua,sa"infund"anumite portiuni si linii de panouri dar nu grav+o usoara matuire a cupolei.Field Drab pe post de baza,mascarea a mers mult mai bine tinand cont de peticele de scotch de dimensiuni mici.cu ajutor mastilor dezlipite usor de model,lipite pe un A4 de calc am conturat o alta grosime si am transferat pe alte fashii de scotch grosimea respectiva(la alta varianta nu m-am gandit)
Unde aerograful,de fapt acolo unde banda adeziva a dat gres(gazandu-se)am corectat la final cu pensula.Lac lucios pt weathering si decaluri apoi lac mat allover.
In prezent caut o....sarma cred?!ceva cu ajutorul caruia/careia sa pot reprezenta niste cablaje la nivelul elicei.Daca exista idei...va rog,impartasiti cu mine.
Va multumesc!
Zi frumoasa si faina tuturor!
#8
Postat 09 December 2015 - 10:45 AM
Iti multumesc alexelu_marinelu.Chiar daca nu e un aparat functional..cu siguranta,pana in prezent este"piesa de rezistenta"a mini-colectiei mele.
Nu stiu de unde as putea face rost de fir de plumb,in schimb am reusit sa fac rost de ceva litza dintr-un cablu de monitor.La prima vedere de ne-cunoscator mi se pare a fi in regula.usor de modelat.sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa inchei si elicea.Nu de alta dar..starnit de micile discutii de aici cred ca MI 28 este urmatorul pe lista.Oscilez intre el si un MI-8 :)
Nu stiu de unde as putea face rost de fir de plumb,in schimb am reusit sa fac rost de ceva litza dintr-un cablu de monitor.La prima vedere de ne-cunoscator mi se pare a fi in regula.usor de modelat.sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa inchei si elicea.Nu de alta dar..starnit de micile discutii de aici cred ca MI 28 este urmatorul pe lista.Oscilez intre el si un MI-8 :)
Arata acest topic
Pagina 1 din 1