Intre timp am dat peste un Mig-29 facut acum vreo 8-9 ani cand de abia ma apucam de sportul asta, modelismul. Cum mi-a fost mila sa-l arunc si avand sticluta de Revell Paint Remover la dispozitie, am hotarat sa-i mai dau o sansa si l-am dezmembrat cu totul, apoi l-am curatat de vopsea si l-am montat la loc. Intre timp l-am si chituit ca avea rani adanci provocate de neindemanarea mea de incepator de la vremea respectiva. Intentionez sa-l vopsesc in schema clasica romaneasca cum au ajuns la noi la sfarsitul lui 1989. Daca vreti sa dati o mana de ajutor, as fi recunoscator... ceva piese s-au pierdut pe parcurs, mai ales unele mici de finete.
Momentan ma aflu in stadiul asta, pe parcurs voi posta evolutia restaurarii.
Dupa o zi intreaga de munca si reprize succesive de nervi, am finalizat cu schema de vopsire si i-am facut niste weathering. Maine urmeaza sa refac trenurile de aterizare si difuzoarele de la post combustie. Cam asta a iesit din ce am avut la dispozitie. Griul-verzui este un amestec si l-am obtinut destul de greu... In legatura cu piesele lipsa, imi trebuiesc cele 2 prize statice, tubul pitot, luminile de aterizare (piese mici care s-au pierdut de-a lungul anilor cat timp a fost "in storage".
Avionul este aproape gata, mai are nevoie de cele doua prize statice, luminile de aterizare si armamentul pe care i le voi monta marti. De maine ma apuc de un proiect nou ca vacanta e pe terminate.
Aceasta postare a fost editata de Dan94: 09 September 2015 - 09:07 PM
Salut Dan ai facut o restaurare de nota 10, pacat ca nu se gasesc pe piata si figurine de piloti ca ai fi jurat ca ruleaza pe aeroportul din Kogalniceanu..
Felicitari si din partea mea
Imi place ideea de a repara in loc sa arunci un kit vechi, am facut-o si eu cu MiG-ul 29 de la Italeri. Un lucru pe care cred ca ai putea sa-l mai faci este sa scurtezi tuburile difuzoarelor din spatele turbinei, prea lungi comparativ cu originalul.