Gata si cu astea :
Le-am mai facut antena de sub fuselaj (fir de periutza de dinti- mi-a placut ca se subtia spre varf) si stutzul de evacuare a benzinei, tot de sub fuselaj.
Firele antenei radio din fir elastic, izolatorii si arcurile din vopsea alba basic de la revell.
Antena circulara a lui 10 bleu, din foitza de hartie.
O mentiune la catargul lui 1 galben, la care trebuie folosit cel clasic, inalt, nu cel mic (cum e dat in prospectul decalului).
La 1 alb e clar cel inalt, iar la 10 bleu e cel mic, cel mai probabil. In singura poza nu se observa, insa cam asa erau la cabina erla.



Si poza cu comparatia :
Eu zic ca e un efort mic pentru a corecta botul, mai am vreo duzina de AZ-uri si le voi face operatia asta la toate :)
Prizele de aer, in set sunt doua, cea mica imi pare un pic ciudata, pare cam prea mica si oarecum plata, boanta (cred ca trebuia sa fie mult mai ascutita muchia ei) iar cea mare e mai buna in forma dar e destinata clar pentru cele cu motoare mari (g10/k).
La 10 bleu ar fi trebuit sa pun pe cea mica si acum, cu atat mai mult, o voi schimba, pentru ca vad ca oricum nu prea am aliniat-o calumea...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 18 September 2015 - 12:09 PM