Serbanescu
#121
Postat 04 September 2015 - 11:27 AM
Radu
#122
Postat 04 September 2015 - 12:05 PM
De vazut :
https://www.youtube....=youtu.be&t=214
Insistenta mea e sa dovedesc ca se putea si negru ( a se citi- unele coafe erau negre- nu toate 70 ). Deci pot sa fac o coafa sau 7 coafe cu negru, fara sa mi sa spuna condescendent ca am gresit sau ca sunt lenes si ca ar trebui s-o revopsesc, sau ca sustin o prostie.
Nu uita , te rog mult, de unde a pornit discutia. Am zis de atunci ca fara indoiala exista si coafe 70. De ce ne "certam" ?
Nu trebuie sa le fac pe toate 70 (sau 71 , ca asa era intr-o carte, la pagina 140 ).
Si nici nu voi hali pe nemestecate orice a aparut intr-o carte sau prospect, pentru ca m-am ars de prea multe ori pana acum...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 04 September 2015 - 12:17 PM
#123
Postat 04 September 2015 - 12:34 PM
Evident ca au fost si coafe negre, nu am negat asta in niciun comentariu, dar cand spui ca marea majoritate erau negre mi se pare ca deformezi destul de mult realitatea.
Convingerea mea este ca la cele vopsite 1/3 alb restul de 2/3 era RLM70, in niciun caz negru.
#124
Postat 04 September 2015 - 12:47 PM
Daca intre timp ti-ai schimbat parerea, as vrea sa stiu si eu ce te-a facut sa treci de la negru la 70....asa brusc si definitiv.
Aur, m-a deranjat comentariul "la persoana", intr-un fel m-a atins pentru ca chiar sunt lenes si capos .
Daca asa plecau din fabrica era clar posibil sa fi fost 70 cu alb.
Dar treaba cu 1/3 si 2/3 din cate imi amintesc demult de tot (acum 15 ani) era si o regula de front, impusa printr-un ordin...care trebuie gasit...si acolo trebuie vazut daca scria negru sau 70.
S-ar putea sa fie inclusiv in limba romana, pentru ca trebuia si era aplicata inclusiv pe aparatele noastre. Pana atunci...
#125
Postat 04 September 2015 - 12:51 PM
Nu era o regula generala respectata cu sfintenie . Dovezi sunt berechet .Discutii , la fel....
Pentru un avion specific , pentru corectitudinea vopsirii . ar trebui documentatie solida/poze din mai multe surse , si nici atunci treaba nu-i suta la suta clara ( vezi nuante...ortocromatic...pancromatic..monitoare ...FS.... s.a.m.d.)
P.S. Pozele puse de 1-0-9 sunt mai mult decat edificatoare...
Aceasta postare a fost editata de busila: 04 September 2015 - 01:07 PM
#126
Postat 04 September 2015 - 01:15 PM
#127
Postat 04 September 2015 - 01:20 PM
#132
Postat 04 September 2015 - 04:50 PM
http://www.cartula.r...__1#entry195223
O mica problema e insa la baza flapsurilor care, turnate dintr-o bucata, si fiind groase, au un sinkmark destul de pronuntat fix pe extrados. Incercand a umple gaura aia, se pierd evident detaliile "impanzirii"
Am incercat sa le refac nitel folosind banda de mascare si alb de la revell, pus cu pensula.
#134
Postat 04 September 2015 - 05:12 PM
Urmatoarele aparate au operat in zona :
2,12,20 - capturate de rusi, nereusind sa decoleze pentru a se salva.
9(Hai fetito), 31,36,43,48 - distruse de rusi in timpul "evadarii"
34,54,59 - indisponibile, ramase pe teren.
16,63,35,58 si inca doua cu nr necunoscut inca, pierdute in lupta sau accidente in aceeasi perioada si zona.
35 a disparut intr-o misiune de recunoastere in 21-11-42 pilotat de Adj. Marin Eftimescu.
Sursa, AirMag HS1.
#136
Postat 04 September 2015 - 10:23 PM
Cred ca trebuia sa finisez bucatelele de mascare inainte de a le lipi, pentru a le rotunji colturile , ar fi dat mai bine...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 04 September 2015 - 10:24 PM
#138
Postat 05 September 2015 - 09:02 AM
#140
Postat 08 September 2015 - 08:33 PM
La E am apucat sa vopsesc zonele galbene si sa ma chinui sa-i asez cele trei piese ale cabinei, care nu prea se potrivesc.
La 1 alb si 1 galben am apucat sa dau doar un wash cu umbra. Nu sunt complet multumit de el, maine mai vad ceva retusuri.
La fel si 10 bleu: