Pagina 1 din 1
Reggianele lui 109 diverse 1/72
#1
Postat 18 August 2015 - 12:14 PM
Am hotarat sa termin repede Reggianele vechi pe care le aveam in stash (doua supermodel-Italaerei, si un Legato) pentru a-mi face trainingul pentru cele noi si frumoase de la Special Hobby si Sword (care vor urma).
Unul din principalele motive pentru care am decis sa nu le fac "ca la carte" e faptul ca toata seria ce a pornit de la Supermodel (2000, 2002 , inclusiv Legato si mai noul Italeri - new mold) au fuselajul serios "pe langa"
Adica e , cum zicea Radub de fuselajul de la '80, in forma de morcov, cind de fapt, la avionul real, pina mult dupa cabina el e cilindric, nu conic.
Iata-le deci. Incep cu Legato Re-2000, un kit mizerabil (Busila stie)...nimic nu s-a potrivit, plasticul oribil, numai schema de vopsire l-a salvat cat de cat ..
Cabina vacuformata, nasoala si ingalbenita, n-a putut fi utilizata asa ca i-am pus una care mi-a ramas de la Re-2002 (modificata un pic)
Re-2001 Supermodel. Un pic regravat, i-am re-zgariat aerisirile din spatele motorului,
Re-2002 Supermodel -Ialaerei . La fel, un pic regravat si nituit.
Poza de familie :
Unul din principalele motive pentru care am decis sa nu le fac "ca la carte" e faptul ca toata seria ce a pornit de la Supermodel (2000, 2002 , inclusiv Legato si mai noul Italeri - new mold) au fuselajul serios "pe langa"
Adica e , cum zicea Radub de fuselajul de la '80, in forma de morcov, cind de fapt, la avionul real, pina mult dupa cabina el e cilindric, nu conic.
Iata-le deci. Incep cu Legato Re-2000, un kit mizerabil (Busila stie)...nimic nu s-a potrivit, plasticul oribil, numai schema de vopsire l-a salvat cat de cat ..
Cabina vacuformata, nasoala si ingalbenita, n-a putut fi utilizata asa ca i-am pus una care mi-a ramas de la Re-2002 (modificata un pic)
Re-2001 Supermodel. Un pic regravat, i-am re-zgariat aerisirile din spatele motorului,
Re-2002 Supermodel -Ialaerei . La fel, un pic regravat si nituit.
Poza de familie :
#2
Postat 18 August 2015 - 01:15 PM
Bravo.
Reggiane RE 2000 Falco este feblețea mea. Îl consider printre cele mai frumoase aparate de vânătoare din vremea lui.
Cam bondoc (aduce cu silueta lui Brewster Bufallo)îmi pare ,totuşi, echilibrat în forme şi dimensiuni.
Italienii au recuperat un exemplar scufundat la mică adâncime şi îl recondiționează" la greu".
Firma care a scos/echilibrat Costa Concordia, a efectuat cu succes, operațiunea...GRATIS !!.
Un exemplu de dat.
P.S
Edy, al tău vine înmatriculat MM ?
Întreb, pentru că cel scos din mare avea matricola MM 8281, fiind amerizat în pană de benzină, pe 16.04.1943 ( La Spezia).Trebuia sa fie ambarcat la bordul cuirasatului Vittorio Veneto.
Bravo.
Reggiane RE 2000 Falco este feblețea mea. Îl consider printre cele mai frumoase aparate de vânătoare din vremea lui.
Cam bondoc (aduce cu silueta lui Brewster Bufallo)îmi pare ,totuşi, echilibrat în forme şi dimensiuni.
Italienii au recuperat un exemplar scufundat la mică adâncime şi îl recondiționează" la greu".
Firma care a scos/echilibrat Costa Concordia, a efectuat cu succes, operațiunea...GRATIS !!.
Un exemplu de dat.
P.S
Edy, al tău vine înmatriculat MM 8060 ?
Întreb, pentru că cel scos din mare avea matricola MM 8281, fiind amerizat în pană de benzină, pe 16.04.1943 ( La Spezia).Trebuia sa fie ambarcat la bordul cuirasatului Vittorio Veneto.
Reggiane RE 2000 Falco este feblețea mea. Îl consider printre cele mai frumoase aparate de vânătoare din vremea lui.
Cam bondoc (aduce cu silueta lui Brewster Bufallo)îmi pare ,totuşi, echilibrat în forme şi dimensiuni.
Italienii au recuperat un exemplar scufundat la mică adâncime şi îl recondiționează" la greu".
Firma care a scos/echilibrat Costa Concordia, a efectuat cu succes, operațiunea...GRATIS !!.
Un exemplu de dat.
P.S
Edy, al tău vine înmatriculat MM ?
Întreb, pentru că cel scos din mare avea matricola MM 8281, fiind amerizat în pană de benzină, pe 16.04.1943 ( La Spezia).Trebuia sa fie ambarcat la bordul cuirasatului Vittorio Veneto.
Bravo.
Reggiane RE 2000 Falco este feblețea mea. Îl consider printre cele mai frumoase aparate de vânătoare din vremea lui.
Cam bondoc (aduce cu silueta lui Brewster Bufallo)îmi pare ,totuşi, echilibrat în forme şi dimensiuni.
Italienii au recuperat un exemplar scufundat la mică adâncime şi îl recondiționează" la greu".
Firma care a scos/echilibrat Costa Concordia, a efectuat cu succes, operațiunea...GRATIS !!.
Un exemplu de dat.
P.S
Edy, al tău vine înmatriculat MM 8060 ?
Întreb, pentru că cel scos din mare avea matricola MM 8281, fiind amerizat în pană de benzină, pe 16.04.1943 ( La Spezia).Trebuia sa fie ambarcat la bordul cuirasatului Vittorio Veneto.
#3
Postat 18 August 2015 - 01:36 PM
Multumesc Longinus!
Am in plan sa fac si eu unul navalizat, dar vopsit in gri-bleu peste tot. Am si decalul cu ratza/gasca de pe coada, pentru el...
Ala e din seria I, cele cu cabina complet vitrata , pentru care kitul de la Special Hobby e numai bun...
Si acum ca sa arat ce nu e in ordine cu fuselajul kiturilor la 1/72 (in afara de cel de la Special Hobby), am atasat o poza relevanta:
Si acum fuselajul Legato (identic cu Supermodel/Italaerei si Italeri) comparat cu cel de la Special Hobby, care aduce mai mult cu ce trebuie:
Din cate stiu, toate aparatele italiene, fie de marina sau nu, aveau matricola cu MM.
Asta de la Legato venea cu MM8060, si ar vrea sa reprezinte unul din escadrila autonoma 377 , nu era catapultabil...
Am in plan sa fac si eu unul navalizat, dar vopsit in gri-bleu peste tot. Am si decalul cu ratza/gasca de pe coada, pentru el...
Ala e din seria I, cele cu cabina complet vitrata , pentru care kitul de la Special Hobby e numai bun...
Si acum ca sa arat ce nu e in ordine cu fuselajul kiturilor la 1/72 (in afara de cel de la Special Hobby), am atasat o poza relevanta:
Si acum fuselajul Legato (identic cu Supermodel/Italaerei si Italeri) comparat cu cel de la Special Hobby, care aduce mai mult cu ce trebuie:
Din cate stiu, toate aparatele italiene, fie de marina sau nu, aveau matricola cu MM.
Asta de la Legato venea cu MM8060, si ar vrea sa reprezinte unul din escadrila autonoma 377 , nu era catapultabil...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 18 August 2015 - 01:41 PM
#5
Postat 18 August 2015 - 06:40 PM
Deocamdata planul diabolic e urmatorul:
Re-2000 tot din 377sq , tot cu motor negru, dar facut mai calumea. Special Hobby
Re-2000 naval, gri/bleu Special Hobby
Re-2000 Heja I Special Hobby
Re-2000 Heja II Special Hobby
Re-2001 Malta Sword
Re-2001 CN Sword
Re-2002 (pe asta trebuie sa-l iau, de la Sword)
Re-2003 Special Hobby (Si pe asta trebui sa-l iau)
Re-2005 Il am pe cel de la RS models.
Re-2000 tot din 377sq , tot cu motor negru, dar facut mai calumea. Special Hobby
Re-2000 naval, gri/bleu Special Hobby
Re-2000 Heja I Special Hobby
Re-2000 Heja II Special Hobby
Re-2001 Malta Sword
Re-2001 CN Sword
Re-2002 (pe asta trebuie sa-l iau, de la Sword)
Re-2003 Special Hobby (Si pe asta trebui sa-l iau)
Re-2005 Il am pe cel de la RS models.
#11
Postat 19 August 2015 - 06:20 AM
Ai şi tu dreptatea ta, Edy.
Gândeşte-te, însă, la scandalul provocat de decizia lui Seversky de a vinde P 35-uri către japonezi !
Cu cele 20 de bucați vândute Imperiului, firma a ajuns aproape de faliment, când guvernul US. a renunțat la restul de comenzi pt. P35,drept represalii. Însuşi Seversky a fost dat afară din propria firmă şi aşa a apărut Republic Aviation Co.
În fine,asta-i altă poveste.
Am vrut doar sa spun că P35 n-ar fi un japonez oarecare,ci unul făcut chiar de ... americani, o poveste inedită.
Gândeşte-te, însă, la scandalul provocat de decizia lui Seversky de a vinde P 35-uri către japonezi !
Cu cele 20 de bucați vândute Imperiului, firma a ajuns aproape de faliment, când guvernul US. a renunțat la restul de comenzi pt. P35,drept represalii. Însuşi Seversky a fost dat afară din propria firmă şi aşa a apărut Republic Aviation Co.
În fine,asta-i altă poveste.
Am vrut doar sa spun că P35 n-ar fi un japonez oarecare,ci unul făcut chiar de ... americani, o poveste inedită.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 19 August 2015 - 06:22 AM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1