T-55 romanesc
#27
Postat 26 October 2007 - 06:37 PM
Dupa ce aproape am terminat de montat interiorul si vrind sa fac o proba de montare am constatat ca piesa din rasina care este baza turelei nu intra in lacasul ei, are acelasi diametru cu cel al partii superioare a sasiului.iata citeva pt exemplificare.Nu vi se pare cam spatiul dintre turela si sasiu? Ce pot sa fac?
#28
Postat 30 October 2007 - 10:19 AM
Poti sa pilesti din interiorul sasiului pentru ca de inelul de ghidaj al turelei ai nevoie. Sau, daca esti foarte atnet, poti pilii din amandoua cate putin, treptat si uniform.
Si Laure, poate o sa ai nevoie si de schema de legatura a conductelor de combustibil intre rezervoarele exterioare, uite aici un link folositor: http://www.network54...1193446348/T-55
Si Laure, poate o sa ai nevoie si de schema de legatura a conductelor de combustibil intre rezervoarele exterioare, uite aici un link folositor: http://www.network54...1193446348/T-55
Aceasta postare a fost editata de Ahmed: 30 October 2007 - 10:21 AM
#29
Postat 07 November 2007 - 01:28 AM
Ahmed multumesc de link este de mare ajutor. Intre timp am mai lucrat cite ceva la tanc, si am inceput sa vopsesc interiorul. Am facut aripile din PE de la Aber , am mai tras ceva conducte si am decupar capacele de la motor.
Tot interiorul de rasina a fost dat inainte de vopsire cu grund.
Tot interiorul de rasina a fost dat inainte de vopsire cu grund.
#31
Postat 05 December 2007 - 12:43 AM
am avut trei variante , T-54 cu motor pe benzina , fara mitraliera exterioara, cu doua mitraliere cal 7,62 mm din care una jumelata cu tunul de 100 mm si celalata chiar in dreapta mecanicului-conductor, nu avea turela comandant , /T-55 normal si T-55M modernizat prin adaugarea de blindaje laterale la turela , sistem de conducere a focului Cyclops si alte briz brizuri de astea
#37
Postat 06 January 2008 - 12:33 AM
Razeer, la 5 Dec 2007, 00:43, a spus:
am avut trei variante , T-54 cu motor pe benzina , fara mitraliera exterioara, cu doua mitraliere cal 7,62 mm din care una jumelata cu tunul de 100 mm si celalata chiar in dreapta mecanicului-conductor, nu avea turela comandant , /T-55 normal si T-55M modernizat prin adaugarea de blindaje laterale la turela , sistem de conducere a focului Cyclops si alte briz brizuri de astea
Salut,
Imi permit sa fac urmatoarele afirmatii:
- Armata Romana nu a avut T-55 cu motor "pe benzina" , pentru ca o astfel de masina nu a existat, cel putin nu "in serie"
- Sistemul de Conducere a Focului (SCF) se numeste Ciclop - nu Cyclops - pentru simplul motiv ca-i "made in romania"
- ce-i aia T-55 normal; T-55 A sau K sunt anormale?
- este complet lipsit de eleganta sa iei poze din alte topicuri ale cartula.ro si sa le pui aici, un link dadea mult mai bine; ca de exemplu acesta: http://www.cartula.ro/forum/index.php?show...l=Armata+Romana. Se gaseste acolo si o schita a motorului , in pdf-ul indicat.
Ganduri bune,
mack
#39
Postat 06 January 2008 - 03:21 PM
Fratilor am deschis acest topic pentru a capata informatii despre acest tanc, va rog frumos pentru altfel de discutii sa folositi PM.
P.S. : AM intrebat de motor pentru ca ma interesa culorile in care era vopsit, inclusiv compartimentul motor. Multumesc
P.S. : AM intrebat de motor pentru ca ma interesa culorile in care era vopsit, inclusiv compartimentul motor. Multumesc
Aceasta postare a fost editata de laure: 06 January 2008 - 04:00 PM