ZIL-157
#22
Postat 21 September 2006 - 08:44 AM
Citeaza
asta cred ca e 151. daca nu ma insel romanii nu au avut 157 la transport doar 151. si eu am in lucru un Zil 151 iar singurele poze cu ele romanesti le-am gasit in niste reviste militare de prin ani 70.
In primul rand e vorba de ZIS 151........de ZIL 151 inca nu am auzit
Modele de ZIS 151 se pot vedea in curtea muzeului militar. Sunt doua bucati, una echipata pentru transmisiuni, iar cealalta are un lansator de rachete. Lansatorul am impresia ce e o adptare facuta pe vechea bena a camionului.
Cea mai mare diferenta intre ZIS 151 si ZIL 157 e vizibila la roti: la 151 sunt roti normale in fata si duble pe spate, iar la 157 rotile sunt pentru teren greu accesibil (mult mai mari si mai late) si nu sunt duble pe puntile din spate. Mai sunt diferente la cabina, in special la grila radiatorului.
#24
Postat 21 September 2006 - 10:19 AM
Tatal meu a luat permisul de conducere in armata pe un ZIL...151 ! (prin '74,BTW)
I am aratat macheta de ZIS-151 si a spus ca al lui arata la fel dar,scria pe capota ZIL nu ZIS! Avea dreptate,pt ca am cautat informatii despre modelul asta si peste tot apa.re ZIL/ZIS-151! Deci a fost fabricat sub doua denumiri
I am aratat macheta de ZIS-151 si a spus ca al lui arata la fel dar,scria pe capota ZIL nu ZIS! Avea dreptate,pt ca am cautat informatii despre modelul asta si peste tot apa.re ZIL/ZIS-151! Deci a fost fabricat sub doua denumiri
Imagini atasate
#25
Postat 21 September 2006 - 03:28 PM
Poate ajuta cuiva!?
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us...mpieir%2019.jpg
Mai multe poze la galerie
Misu
AICI
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us...mpieir%2019.jpg
Mai multe poze la galerie
Misu
AICI
#26
Postat 21 September 2006 - 06:49 PM
grek, la Sep 21 2006, 07:44 AM, a spus:
Cea mai mare diferenta intre ZIS 151 si ZIL 157 e vizibila la roti: la 151 sunt roti normale in fata si duble pe spate, iar la 157 rotile sunt pentru teren greu accesibil (mult mai mari si mai late) si nu sunt duble pe puntile din spate. Mai sunt diferente la cabina, in special la grila radiatorului.
in legatura cu ... te-am lamurit mersu.
cea mai importanta diferenta intre 151 si 157 sunt intr-adevar rotile si implicit partea din spate putin mai inalta cu un mic spatiu pentru depozitarea unor canistre deasupre rezervorului, in schimb cabina si radiatorul sunt aceleasi. 157 are in plus troliu si bara fata mai mai lata si mai ingusta.
#27
Postat 21 September 2006 - 09:07 PM
grek, la Sep 21 2006, 07:44 AM, a spus:
In primul rand e vorba de ZIS 151........de ZIL 151 inca nu am auzit
grek ia uite ce ziceai chiar tu mai demult in topicu:
http://cartula.net/m...p?showtopic=717
E foarte frumoasa macheta.........nimic de zis, dar am gasit ceva de carcotit. Zil 157 e oarecum derivat din ZIS 151 nu Zil 151. Asta daca nu cumva sunt interpretari diferite ale aceluiasi proiect.
deci auzisei totusi de Zil. oricum pana la urma ambele nume sunt corecte.
Aceasta postare a fost editata de horia: 21 September 2006 - 09:13 PM
#28
Postat 22 September 2006 - 11:41 AM
Tot de pe aici de undeva am auzit de ZIL 151, dar pana acum nu aveam date concrete de existenta lui prin partile noastre. Toate masinile pe care le-am vazut au fost ori ZIL 157 ori ZIS 151.
Am mai auzit de ZIL 150.........camion din care cred ca a derivat prima varianta de camion romanesc de dupa '45.
E bine ca s-a mai lamurit ceva :hammer:
Dar in legatura cu am sa te contrazic.
Forma radiatoarelor difera la ZIS 151 fata de ZIL 157. Chestia legata de forma barii de protectie si existenta troliului e conditionata de varianta masinii. Pentru lamuriri mai bune vezi kit-urile Trumpeter. La unul are bara dreapta, iar la altul e putin trapezoidala.
Daca mai gasesti ceva poze cu masinariile astea is foarte interesat de ele.
Am mai auzit de ZIL 150.........camion din care cred ca a derivat prima varianta de camion romanesc de dupa '45.
E bine ca s-a mai lamurit ceva :hammer:
Dar in legatura cu
Citeaza
cea mai importanta diferenta intre 151 si 157 sunt intr-adevar rotile si implicit partea din spate putin mai inalta cu un mic spatiu pentru depozitarea unor canistre deasupre rezervorului, in schimb cabina si radiatorul sunt aceleasi. 157 are in plus troliu si bara fata mai mai lata si mai ingusta.
Forma radiatoarelor difera la ZIS 151 fata de ZIL 157. Chestia legata de forma barii de protectie si existenta troliului e conditionata de varianta masinii. Pentru lamuriri mai bune vezi kit-urile Trumpeter. La unul are bara dreapta, iar la altul e putin trapezoidala.
Daca mai gasesti ceva poze cu masinariile astea is foarte interesat de ele.
#30
Postat 22 September 2006 - 07:03 PM