@aur: Imi pare bine ca-ti plac.
@ Longinus: Taica Longinus
![:friends:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/friends.gif)
, din pacate timpul liber mi-a fost limitat
Fara afrermarket-uri ar fi fost mai dificil sa reprezint modelele cat mai aproape de cele reale pe care le-am avut noi iar kitt-urile chiar daca sunt Hasegawa, au limitarile lor. Ma bucur ca iti plac. Multumesc.
@LiviuM: Vorbind la general, noile insemne nationale, Crucea lui Mihai, care inlocuiau vechile insemne, cocardele, au fost introduse in aviatie la 01 mai 1941, fara a se specifica ceva despre marcajele de recunoastere, adia dupa o luna si jumate, la 13 iunie 1941 se clarifica si schimbarea marcajelor de recunoastere. Deci conform documentelor, chiar si pentr-o scurta perioada de timp, mixul de insemne nationale noi cu marcaje de recunoastere vechi era posibil. De altfel chiar daca in ordinul cu noile marcaje de recunoastere se specifica indepartarea vechilor marcaje conform pozelor uneori acestea au fost inca prezente pe langa noile marcaje. Dat fiind faptul ca aplicarea schimbarilor nu s-a facut peste noapte iar ordinele erau interpretate diferit de la persoana la persoana, asta pana s-au clarificat exact schimbarile, sunt de parere ca acest mix a existat pe avioanele noastre pentru perioada mult mai mare decat o luna si jumate.
Insa dupa cum stim prin poze putem clarifica mai bine situatiile decat doar din documente si din fericire pentru noi avem zeci de poze care ne confirma ca acest mix a fost posibil pe diferite tipuri de avioane cu inmatriculari romanesti.
Acum in ceea ce priveste Hurricane-urile noastre exista cateva poze in care se observa acest mix. Mai mult ca sigur acest mix a existat pana la revopsirea avioanelor.
Din toate pozele pe care le-am vazut eu pana acum cu Hurricane-uri romanesti cu dungi pre WW2 pe aripi acestea erau decalate, mereu in dreapta farurilor.
Din cunostintele mele si micile cercetari, cele 12 Hurricane-uri prim venite in tara au avut pale DeHavilland dar coafa nu era ascutita, doar cele trei, iugoslave, ulterior primite avea coafe ascutite. Deci poti vedea in poze si coafe ascutite, dar sunt de la cele iugoslave cu aripi impanzite.
Pentru orice intrebare ai esti bine venit, nu ma deranjeaza nimic.
Multumesc.
Si pentru ca spuneam mai sus de clarificarea cu poze, mai jos am pus o poza cu Nr.3 gasita pe net (sper sa nu supar pe nimeni postand-o aici) unde observam: vechia cocarda sub planul stang vag acoperita, cruci peste vechile cocarde si dungi galbene in dreapta farului pe ambele aripi.