Asa deci...e timpul sa redeschidem pravalia.
Din cauza accidentului cu parbrizul care s-a spart, am fost nevoit sa arunc banii pe un alt kit de Texan, tot de la Italeri, de data asta sub forma variantei british - adica un Harvard.
Cele 2 kituri sunt aproape identice - am observat insa, cu surprindere, calitatea indiscutabuil mai buna a plasticului din cutia Harvardului! Detalii mult mai crisp, matrita mult mai buna!
Ma rog...am pus parbrizul de Harvard pe Texan, au fost niste mici probleme acolo cu potrivirea dar s-au rezolvat cu ceva kit si smirghel fin.
Apoi m-am apucat sa maschez celelalte cupole (foate amuzant) si le-am lipit in pozitie.
M-am tot gandit cum sa fac cu patile mobile ale cupolelor...daca sa le lipesc pe pozitia inchis sau deschis. Problema e ca ele sunt muuult prea groase ca sa stea fixate in pozitia deschis....se cocoata prea mult una peste alta. E exclusa varianta asta...ar arata ridicol...ar fi fost buna o cupola vacuformata...
Pe de alta parte, parca mi-ar parea rau sa-l inched de tot...am bagat destyl de multe detalii la interior...cae oricum se vad greu si cu cupola deschisa, daramite inchisa.
Asa ca am optat pt o varianta de compromis...partile fixe ale cupolei (parbriz, partea din spate si bucata dintre posturile de pilotaj) le-am lipit definitiv, iar cele mobile (cele 2 cupole de deasupra posturilor de pilotaj) vor fi libere, in sensul ca pot fi prezentate fie pe pozitia inchis, fie scoase complet si se poate vedea interiorul.
Nici asa nu e perfect, dar ma deranjeaza infinit mai putin decat variant cu cupolele coctate unele peste altele.
Cam atat deocamdata...sper sa nu dureze inca un an pana la urmatorul up-date..
Acestea fiind spuse, nadajduiesc ca sunteti cu totii la mare, pe plaja, cu berea in mana si admirand frumusetile locale.
Ceea ce sper sa mi se intample si mie cat mai curand.
Toate cele bune,