North American T6G Texan Italeri 1/48
#64
Postat 16 October 2017 - 09:29 AM
Merci baietii, ma bucur ca va place.
Intre timp eu m-am tinut de prostii. Am hotarat ca lacurile de protectie finale sa fie diferite, in functie de diversele zone a avionului si mai ales in functie de culorile lor.
Astfel, tot ce e galben a primit un lac lucios, partea gri a primit un lac semi-gloss iar zonele verzi (flaps, baie tren aterizare) si cele negre (anti-glare, zona te traffic de la incastrarea aripilor) au primit un lac mat.
Toate lacurile de la Tamiya. Hmm...cam lucios totusi matul asta de la Tamyia..
Oricum, a trebuit sa maschez ca sa dau lacurile astea diferentiate. Evident ca, desi am avut mare grija, atunci cand am ridicat mastile am avariat un decal...cifra tactica "8" de pe partea dreapta...prin urmare iarasi am pierdut timp cu tot felul de manevre ca sa refac cu vopsea decalul distrus...am reusit s-o rezolv pana la urma...
Intre timp eu m-am tinut de prostii. Am hotarat ca lacurile de protectie finale sa fie diferite, in functie de diversele zone a avionului si mai ales in functie de culorile lor.
Astfel, tot ce e galben a primit un lac lucios, partea gri a primit un lac semi-gloss iar zonele verzi (flaps, baie tren aterizare) si cele negre (anti-glare, zona te traffic de la incastrarea aripilor) au primit un lac mat.
Toate lacurile de la Tamiya. Hmm...cam lucios totusi matul asta de la Tamyia..
Oricum, a trebuit sa maschez ca sa dau lacurile astea diferentiate. Evident ca, desi am avut mare grija, atunci cand am ridicat mastile am avariat un decal...cifra tactica "8" de pe partea dreapta...prin urmare iarasi am pierdut timp cu tot felul de manevre ca sa refac cu vopsea decalul distrus...am reusit s-o rezolv pana la urma...
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 16 October 2017 - 09:30 AM
#69
Postat 19 October 2017 - 09:43 AM
Singura dilema pe care o mai am este legata de zona anti-glare. Ar trebui s-o prelungesc si pe partea superioara a capotei motorului (pana la margine rosie), sau ar trebui sa las capota asa cum este?
Lenes fiind, sunt tentat s-o las asa...mai ales ca am vazut poze care sprijina si posibilitatea asta...
Lenes fiind, sunt tentat s-o las asa...mai ales ca am vazut poze care sprijina si posibilitatea asta...
#71
Postat 26 October 2017 - 09:13 AM
N-a durat decat 2 ani sa-l fac...asta este, nu ma pot misca mai repede:)
Avionul in sine imi place atat de mult insa, incat desi in toata perioada asta mi-a venit de cateva ori sa-l abandonez, de fiecare data am gasit cumva motivatie sa-l continui.
Daca as fi milionar si as avea galeti de bani, acesta ar fi probabil primul avion de-adevaratelea pe care l-as cumpara.
Avionul in sine imi place atat de mult insa, incat desi in toata perioada asta mi-a venit de cateva ori sa-l abandonez, de fiecare data am gasit cumva motivatie sa-l continui.
Daca as fi milionar si as avea galeti de bani, acesta ar fi probabil primul avion de-adevaratelea pe care l-as cumpara.
#72
Postat 26 October 2017 - 09:21 AM
Revenind insa cu picioarele pe pamant si la macheta, pot sa va spun ca desi modelul in sine e ok(ish), totusi este departe de standardul de azi. Macheta are zone intregi subreprezentate masiv...carlinga, trenul de aterizare flapsul trebuie neaparat modificate, ca sa iasa ceva decent.
Insa facut cu cabina inchisa si cu flapsul ridicat, probabil ca ar fi o constructie rezonabila si destul de lipsita de probleme.
Insa facut cu cabina inchisa si cu flapsul ridicat, probabil ca ar fi o constructie rezonabila si destul de lipsita de probleme.
#73
Postat 26 October 2017 - 09:34 AM
Problema este ca in ciuda tuturor problemelor pe care le are, la scara 1/48 kitul acesta al celor de la Italeri (rebox Occidental parca) este cam singurul disponibil la momentul actual.
Eu am vazut ca Italeri il vinde in 2 variante separate...odata T6G Texan (cel facut de mine) si apoi sub forma variantei de export in UK, respectiv Harvard. Din motive pe care le-am prezentat in acest topic, desi aveam Texanul, am fost nevoit la un moment data sa cumpar si Harvard-ul. Deci acelasi kit, acelasi producator...inauntru aceleasi rame...insa diferentele de calitate intre piesele din cele 2 cutii sunt foarte mari...cel putin in cazul meu, plasticul din cutia de Harvard era net superior celui din cutia de Texan.
Daca ar trebui sa fac din nou kit-ul si le-as avea pe amandoua de la bun inceput, as construi Harvard-ul si l-as inmatricula Guantanamo:)
Cam asta a fost.
Multumesc tuturor ca ati avut rabdare cu mine atata amar de vreme.
Spor la treaba si toate cele bune!
Eu am vazut ca Italeri il vinde in 2 variante separate...odata T6G Texan (cel facut de mine) si apoi sub forma variantei de export in UK, respectiv Harvard. Din motive pe care le-am prezentat in acest topic, desi aveam Texanul, am fost nevoit la un moment data sa cumpar si Harvard-ul. Deci acelasi kit, acelasi producator...inauntru aceleasi rame...insa diferentele de calitate intre piesele din cele 2 cutii sunt foarte mari...cel putin in cazul meu, plasticul din cutia de Harvard era net superior celui din cutia de Texan.
Daca ar trebui sa fac din nou kit-ul si le-as avea pe amandoua de la bun inceput, as construi Harvard-ul si l-as inmatricula Guantanamo:)
Cam asta a fost.
Multumesc tuturor ca ati avut rabdare cu mine atata amar de vreme.
Spor la treaba si toate cele bune!
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 26 October 2017 - 09:38 AM
#76
Postat 26 October 2017 - 11:06 AM
E super fain RocknRolla ! Mare Bravo !
Imi place foarte mult schema de vopsire aleasa si asa cum spunea alexelu > echilibrul intre tehnici .
Asa este . l-au zburat mai toate aviatiile din lume , de la americani la englezi ,la francezi ori nemti la rusi sau suedezi ( ... m-ar cam atrage versiunea lor cu schiuri ...hmmm ; poate in viitor ) , etc. , rezistand mult dupa razboi , ajungand chiar sa "faca" pe Zero-urile si devenind astfel si staruri de cinema .
Imi place foarte mult schema de vopsire aleasa si asa cum spunea alexelu > echilibrul intre tehnici .
Citeaza
este,indicutabil,un clasic .
Asa este . l-au zburat mai toate aviatiile din lume , de la americani la englezi ,la francezi ori nemti la rusi sau suedezi ( ... m-ar cam atrage versiunea lor cu schiuri ...hmmm ; poate in viitor ) , etc. , rezistand mult dupa razboi , ajungand chiar sa "faca" pe Zero-urile si devenind astfel si staruri de cinema .