Asa-deci si prin urmare,
Am mai continuat putin cu lucrul si la Texan.
Am lipit aripa cu fuselajul...imbinare decenta...mai trebuie aranjata putin, dar in mare e ok.
Deja incepe sa se vada alura distincta a acestui avion:)
Am avut (si oarecum, inca mai am) mari probleme cu rahaturile alea de geamuri acoperitoare pt farurile de aterizare din bordurile de atac ale planurilor. La postarile precedente am zis cum am abordat intial problema si ca nu am fost multumit de rezultat.
Am revenit asupra lor si am dat jos primele acoperitoare si am incercat sa repet procesul...dar am abandonat rapid, pt ca imi mananca foarte mult timp si orice greseala duce la compromiterea definitiva a piesei. Asa ceva ar trebui facut printr-un procedeu de turnare-matritare, nu prin manufacturare. Insa pt turnare nu detin nici tehnologia, nici know-how-ul necesar, asa ca...
Asa ca am revenit la geamurile din platic transparent ale kit-ului, pe care initial refuzasem cu superioritate sa le folosesc, pt ca sunt prea groase si prost turnate. Ceea ce este perfect adevarat.
Doar ca acum le-am luat la pila serios, pe interior...apoi smirgheluire succesiva din ce in ce mai fina...astfel incat le-am adus la o grosime mai decenta. Tot distorsoneaza lumina ca naiba cand te uiti prin ele, dar macar nu mai par ca-s faruri anti-tanc. Apoi le-am cufundat in future si le-am montat in locasurile lor. Dupa care a trebuit sa le mai slefuiesc odata, pe exterior, pt ca depaseau putin profilul aripii...
Ma rog, cam asa arata acum. Nu-s foarte fericit, dar e mai bine ca inainte. Au ramas mici spatii goale, voi incerca sa le rezolv la final, dupa vopsire...inca nu stiu exact cum, poate cu zeama aia numita Micro Kristal Klear, din care cica s-ar putea face si transparente de mici dimensiuni...
Aceasta postare a fost editata de RocknRolla: 05 January 2017 - 11:44 AM