Aceasta postare a fost editata de sven_ss: 09 May 2015 - 11:11 AM
Pagina 1 din 1
Atlantic FM-1 Wildcat Academy 1:72
#1
Postat 09 May 2015 - 10:28 AM
Sper sa am timp sa finalizez si pisica asta. Vechiul kit Academy/Minicraft se prezintă bine la exterior, cu panouri incise, mult mai putin bine la interior- doar un scaun, cloche si pilot. Avand in vedere cupola dintr-o bucată plus grosimea plasticului din care este realizata, nu am sa detaliez cam deloc interiorul. OOB. Subiectul ales: un FM-1 Wildcat īmbarcat pe USS Guadalcanal, Oceanul Atlantic, 1944. Schema camuflaj cu Dark Gull Grey extrados, Alb pe intrados.
#3
Postat 10 May 2015 - 02:43 AM
Salut .
Sven , vezi ca albul poate fi o problema daca il vopsesti cu pensula . Ce alb ai ?
De regula ( Italeri sau Revell) au putere mica de acoperire , trebuie ca modelul sa aiba un plastic intr-un gri foarte deschis sau alb .
Sau cel putin culoarea de baza a avionului/tancului daca se vrea un camo de iarna . Deasemenea are un aspect cretos ,iar peste vreo 2 straturi incepe sa arate urat si grosier .
Uneori eu dau un strat mai putin diluat ca sa acopere suprafetele , dupa care vin cu niste zeama diluata , in mai multe straturi pentru uniformitate .
Daca pare prea gros ,se poate interveni cu un smirghel foarte fin deasupra , musai pe ud , si cu atentie sa nu ajungi la plastic si apoi dat inca o trecere -doua de zeama din aceea pentru uniformizare .
p.s. Daca doresti pot sa-ti pun vreo 2 fotografii ale unor avioane pe care le am in lucru , vopsite cu alb ( Revell) ,inca fara efecte , ca sa vezi la ce sa te astepti .
Sven , vezi ca albul poate fi o problema daca il vopsesti cu pensula . Ce alb ai ?
De regula ( Italeri sau Revell) au putere mica de acoperire , trebuie ca modelul sa aiba un plastic intr-un gri foarte deschis sau alb .
Sau cel putin culoarea de baza a avionului/tancului daca se vrea un camo de iarna . Deasemenea are un aspect cretos ,iar peste vreo 2 straturi incepe sa arate urat si grosier .
Uneori eu dau un strat mai putin diluat ca sa acopere suprafetele , dupa care vin cu niste zeama diluata , in mai multe straturi pentru uniformitate .
Daca pare prea gros ,se poate interveni cu un smirghel foarte fin deasupra , musai pe ud , si cu atentie sa nu ajungi la plastic si apoi dat inca o trecere -doua de zeama din aceea pentru uniformizare .
p.s. Daca doresti pot sa-ti pun vreo 2 fotografii ale unor avioane pe care le am in lucru , vopsite cu alb ( Revell) ,inca fara efecte , ca sa vezi la ce sa te astepti .
Aceasta postare a fost editata de dany: 10 May 2015 - 02:58 AM
#10
Postat 23 June 2015 - 09:34 PM
Să-mi bag picioarele...în papuci ! Tu ai facut deja două , iar eu mă coiesc încă la unul singur...Edi nu se pune , el trebuie penalizat că a făcut DOAR trei , trebuiau să fie NOUĂ , ca să fie în grafic !!
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 23 June 2015 - 09:37 PM
#12
Postat 01 July 2015 - 08:33 PM
Pentru o lucrare OOB , nepretențioasă , ți-a ieșit chiar binișor. Wash-ul mi se pare puțin cam prea pronunțat, și mai sīnt unele mici amănunte care ți-au scăpat ( ai astupat două .5 , corect , FM-1 avea doar 4 bucăți , dar ai uitat să razi carenajele corespunzătoare de pe intrados ; mai sīnt și alte diferențe la aripă, dar nu a fost o lucrare la care să te stresezi cu corectitudinea absolută )dar per ansamblu e bine . Avionul a rămas lucios , sau l-ai dat și cu ceva lac mat? Cum s-a potrivit cupola ? Am și eu kitul , și e bine să știu la ce să ma aștept de la el.
Spor īn continuare !
Sorin
Spor īn continuare !
Sorin
#13
Postat 01 July 2015 - 11:54 PM
N-am uitat, :)))...doar ca ar fi trebuit sa elimin si capacele de pe extrados si nu am vrut sa ma risc aiurea. Lac satinat, nu opac deja dat. E adevarat, ar mai fi de completat cu carlig aterizare(neprevăzut in kit), fir antene si probabil ca avea walkaway negre. Washul trebuia sa il fac cu un gri deschis pe alb si unul inchis pe sea grey, dar stii cum e...mintea de pe urma.
Cupola s-a potrivit excelent, păcat ca nu se vede nimic īnăuntru, plastic prea gros. Cunoscānd cum lucrezi, as zice sa pregatesti materiale info pentru zona trenului de aterizare.
Cupola s-a potrivit excelent, păcat ca nu se vede nimic īnăuntru, plastic prea gros. Cunoscānd cum lucrezi, as zice sa pregatesti materiale info pentru zona trenului de aterizare.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1