Pagina 1 din 1
ID Bentley Vreau sa stiu ce model este
#4
Postat 03 May 2015 - 10:47 AM
Intr-adevar si eu banuiesc ca e un 4,5 litre din 1928 cred (vezi curelele de cauciuc de pe capota)
O sa imi mai intreb colegul la scoala luni cand ma duc daca mai stie ceva despre el cu toate ca nu a stiut sa imi zica mare lucru.
Mi-a zis doar ca a participat la curse faimoase in anii 20 si 30 si ca este adus din Franta.
O sa imi mai intreb colegul la scoala luni cand ma duc daca mai stie ceva despre el cu toate ca nu a stiut sa imi zica mare lucru.
Mi-a zis doar ca a participat la curse faimoase in anii 20 si 30 si ca este adus din Franta.
Aceasta postare a fost editata de Bogdan_Constantin: 03 May 2015 - 10:47 AM
#5
Postat 03 May 2015 - 11:20 AM
Masina din poza de mai sus nu este aceiasi. Este un roadster.
Curelele erau pe toate masinile epocii si la toate modelele sport Bentley.
Vezi detalii ca fantele de aerisire de la capotele laterale, semnalizatoarele de pe aripi, sistemul de inchidere al farurilor,.
Oricum o documentare direct la sursa, garajul prietenului, este de preferat. Sigur exista o placuta de identificare care spune tot despre masina.
Spor la investigatii!
Curelele erau pe toate masinile epocii si la toate modelele sport Bentley.
Vezi detalii ca fantele de aerisire de la capotele laterale, semnalizatoarele de pe aripi, sistemul de inchidere al farurilor,.
Oricum o documentare direct la sursa, garajul prietenului, este de preferat. Sigur exista o placuta de identificare care spune tot despre masina.
Spor la investigatii!
#6
Postat 03 May 2015 - 12:07 PM
LDH, la 03 May 2015 - 11:20 AM, a spus:
Masina din poza de mai sus nu este aceiasi. Este un roadster.
Curelele erau pe toate masinile epocii si la toate modelele sport Bentley.
Curelele erau pe toate masinile epocii si la toate modelele sport Bentley.
Mea culpa, abia de ieri am inceput sa caut modele bentley
LDH, la 03 May 2015 - 11:20 AM, a spus:
Oricum o documentare direct la sursa, garajul prietenului, este de preferat. Sigur exista o placuta de identificare care spune tot despre masina.
Spor la investigatii!
Spor la investigatii!
Cam greu tinand cont ca sta foarte departe si abia l-am convis sa ridicam prelata la portiunea din fata.
Unde sa ii zic sa caute placuta de identificare?
#7
Postat 03 May 2015 - 01:08 PM
Normal ar trebui sa fie pe peretele antifoc spre postul de conducere si atunci cam trebuie sa te uiti pe sub bord, sau in compartimentul motor, pe acelasi peret, si trebuie ridicata capota.
Unele modele au avut placa de identificare: constructor, nr. sasiu, model, an fabricatie, performante, etc., montata pe capacul culbutorilor deci, iarasi, capota ridicata.
Placa originala era din alama gravata.
Unele modele au avut placa de identificare: constructor, nr. sasiu, model, an fabricatie, performante, etc., montata pe capacul culbutorilor deci, iarasi, capota ridicata.
Placa originala era din alama gravata.
Aceasta postare a fost editata de LDH: 03 May 2015 - 01:08 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1