Magarusi si alte bestii 1/72 KP
#1
Postat 26 April 2015 - 01:01 PM
Kitul de Avia S-199 de la KP (Kopro) e unul antic, se remarca prin cupola proasta si multitudinea de detalii, toate in pozitiv.
Aici - ce e in cutie :
http://www.super-hob...ame-548201.html
Voi face si citeva (4) din modelul nou, care e foarte misto :
http://www.super-hob...sser-Sakin.html
Despre Il-10, il voi face pe cel american, capturat de la coreeni :
http://www.super-hob...-Avia-B-33.html
Voi incerca sa le termin pe toate 6, in o spatamana - doua.
#4
Postat 26 April 2015 - 05:09 PM
La vechiul KP, am lipit aripa :


...si am vopsit interiorul cockpitului cu RLM 66.

CUpola e un cosmar, poate o voi inlocui cu altceva...


La cele patru, noi, am lipit aripile si am acoperit cele doua gaurele de sub partea centrala (cu evergreen)

Am vopsit si la ele interioarele cu RLM 66 si am mai detaliat ici colo cu acrilice..si un pic de drybrush.


Interiorul e foarte misto, chiar nu e nevoie de altceva, in afara de centuri (oferite ca decal)


Am vopsit si o gramada de roti :

Si esapamentele (cu burnt metal de ma MM apoi patinat cu rust de la Agama)

LA Il-10 am vopsit interiorul si ceva poese mici cu un gri deschis :

Am lipit aripa si fuselajul, nu mare lucru :


Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 26 April 2015 - 05:11 PM
#6
Postat 26 April 2015 - 10:12 PM
Am pus centurile si inchis fuselajele (evident ca uitasem palonierele pe o placuta, dupa vopsire si drybrush)
Astea noi de la KP sint un pic "overengineered" ...probabil din dorinta de a face cit mai multe variante, aproape fiecare parte e separata si trebuie ajustata, lipita si chituita.
pentru centuri, KP ofera decaluri. Arata binisor, dar parca sunt prea plate asa ca la unele am folosit banda taiata si vopsita.


Pentru KP-ul vechi am folosit tabloul de bord de rezerva de la un kit Zvezda (f-ul snap kit)

Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 26 April 2015 - 10:12 PM
#9
Postat 27 April 2015 - 07:36 PM
Oricum, frumoasa povestea atelierului de mobila Sirb, care facea in '99 MiG-uri 29 pe care le bombardau cu precizie aliatii nostri. Dar sa revenim.
Mai de mila, mai de plictiseala, m-am apucat sa regravez si sa nituiesc KP-ul vechi...

I-am lipit placutele trimerelor (foitza plastic)

...si chiar i-am adaptat o cabina vacuformata (Rob Taurus- pentru G10 de la Revell) - Ar fi culmea sa iasa pana la urma mai OK ca cele noi :)

La KPurile noi am lipit bombeurile mitralierelor...au fost un cosmar de lipit, potrivit si chituit.

#12
Postat 27 April 2015 - 10:10 PM


Pe unde-l vedeti, luati-l , e genial...mult mai bun ca Mr. Surfacerul. Se usuca mult mai repede si nu are asa un "shrinkage"...
Se poate, evident, folosi cu succes si ca vopsea alba. Nu se ingalbeneste.
La mai multe machete pe care am folosit surfacer pe post de putty pe la imbinarile jumatatilor fuselajului, m-am trezit ca aceste imbinari au devenit aparente. nu chiar ca o crapatura, dar au inceput sa se observe, semn ca surfacerul a lucrat in timp.
Intre timp am gravat si nituit fuselajul KP-ului vechi si i-am lipit si chituit aripa.


#14
Postat 27 April 2015 - 11:33 PM
Citeaza
Dar in cutiile de machete ?

( eu deja mi si inchipui adunati in jurul unei caserole de elice plina cu orez )
Foarte fainutz pana aici 1-0-9

P.s. ... Ce artwork imbietor are IL-10 -le ; aproape ca ma face sa-mi iau si eu unul , desi nu-mi prea place avionul . Are o tenta de banda desenata sau de revista educational/istorica comunistoida . Parca te si astepti sa fie usor dublata imaginea ( culorile sa nu fie suprapuse bine).
Aceasta postare a fost editata de dany: 27 April 2015 - 11:40 PM
#15
Postat 28 April 2015 - 07:59 AM
Cat le tine in dulap, ala lucreaza la bavuri, desprinde unele piese.....
Cand le da drumul trag o gura mare de aer si-o iau la fuga spre Dragonul Rosu.
A'propo de plictiseala ta nascatoare de catari, ar trebui sa mai iesi si tu. Mai vezi o padure, un curs de apa...
Asa, peste 2 WE-nduri.
#17
Postat 29 April 2015 - 02:02 PM
Grau 02 (revell 45) si rosu (white ensign dull red) :

Am vopsit o gramada de bombe de 50kg. Kitul de la KP nu ofera nici lansatorul nici bombele, care, din pacate, la avioanele israeliene erau cam standard.
Noroc cu cutia intreaga de kituri vechi de la A-model , pe care le-am jefuit.

Stau si ma gandesc, Dobran povestea la un moment dat ca zburase cu un "Kanone boot" si observase ca "G"-ul cu tunuri sub aripi era mai dificil de pilotat decat cel normal.
Daca se adauga la asta si lansatorul cu 4 bombe si motorul mai prost si elicea masiva, devine evident de unde venea porecla de Magarus...