Pagina 1 din 1
P 39 Airacobra 1/72
#1
Postat 21 March 2015 - 03:12 PM
Salut baieti .
Avand in vedere ca lucrul la Marderi e destul de avansat , mi-am zis ca n-ar fi rau sa expun si un model inceput de la 0 (... virgula un pic )
Cobrusca celor de la Academy . Un kit frumos si care se monteaza usor .Am o vaga banuiala ca la baza sta vechiul Heller , gravat in pozitiv insa .
Deocamdata am lipit planurile pentru a vedea testa cum se imbina cu cele doua jumatati ale fuselajului , dupa care am inceput sa jmirgheluiesc la greu partea din spate ale celor doua jumatati ale fuselajului , pe interior , pentru a reduce cat mai mult greutatea in spate . Imi va fi de folos pentru ca nu vreau sa pun prea mult lest in bot .
Avand in vedere ca lucrul la Marderi e destul de avansat , mi-am zis ca n-ar fi rau sa expun si un model inceput de la 0 (... virgula un pic )
Cobrusca celor de la Academy . Un kit frumos si care se monteaza usor .Am o vaga banuiala ca la baza sta vechiul Heller , gravat in pozitiv insa .
Deocamdata am lipit planurile pentru a vedea testa cum se imbina cu cele doua jumatati ale fuselajului , dupa care am inceput sa jmirgheluiesc la greu partea din spate ale celor doua jumatati ale fuselajului , pe interior , pentru a reduce cat mai mult greutatea in spate . Imi va fi de folos pentru ca nu vreau sa pun prea mult lest in bot .
#2
Postat 21 March 2015 - 05:17 PM
Interesant aparat, Dany, incepind cu solutia constructiva adoptata de americani si terminind cu numele dat aparatului..
Motorul plasat in spatele carlingii, axul elicei luuuuung si tunul Colt de 37, il fac sa fie un avion ciudat dar recognoscibil chiar si in ziua de azi , la fel ca si "verisorul" bimotor de la Lockeed ("indianul cu doua pene") : P38.
Cat despre macheta...eu zic sa fie intr-un ceas bun.
Motorul plasat in spatele carlingii, axul elicei luuuuung si tunul Colt de 37, il fac sa fie un avion ciudat dar recognoscibil chiar si in ziua de azi , la fel ca si "verisorul" bimotor de la Lockeed ("indianul cu doua pene") : P38.
Cat despre macheta...eu zic sa fie intr-un ceas bun.
#5
Postat 21 March 2015 - 06:48 PM
Multumesc mult de incurajari , baieti .
... Hmmm , va fi cu inmatriculare ruseasca , insa nu cred ca o voi folosi pe cea din kit .
Ma bate gandul sa fac unul dintre foarte putinele Mk1 ce au ajuns in Rusia in acel echivalent ( DuPont ?) al Temperate Land Scheme .
Sa vedem ...
... Hmmm , va fi cu inmatriculare ruseasca , insa nu cred ca o voi folosi pe cea din kit .
Ma bate gandul sa fac unul dintre foarte putinele Mk1 ce au ajuns in Rusia in acel echivalent ( DuPont ?) al Temperate Land Scheme .
Sa vedem ...
#6
Postat 21 March 2015 - 08:45 PM
Salve Dany!
Chiar mi-era dor un asa subiect (si ce greu se gasesc acum ambele kituri P-39 de la Academy, nici la magazinul din Pantelimon, nici la dl. Cornescu nu le-am mai vazut de mult timp. Intre timp o sa apara cele de la Az Models).
Spor maxim, ma abonez si eu la topicul tau!
N.
Chiar mi-era dor un asa subiect (si ce greu se gasesc acum ambele kituri P-39 de la Academy, nici la magazinul din Pantelimon, nici la dl. Cornescu nu le-am mai vazut de mult timp. Intre timp o sa apara cele de la Az Models).
Spor maxim, ma abonez si eu la topicul tau!
N.
Aceasta postare a fost editata de JangBogo: 21 March 2015 - 08:46 PM
#7
Postat 22 March 2015 - 11:00 PM
In bot merg cam 8-8,5 gr plumb si n-ai probleme. Nu-l lipi cu cianoacrilat.Am vazut pe un site ca in timp face nus'ce reactie cu plumbul si cam umfla fuselajul.
Atentie la usa , nu se potriveste bine(inchisa) , nu-i curbata suficient in partea de sus/spate.Atentie si la pozitionarea cupolei spate. Suportii capacelor jambelor nu se potrivesc la pozitie deloc..
Spor la lucru.
Atentie la usa , nu se potriveste bine(inchisa) , nu-i curbata suficient in partea de sus/spate.Atentie si la pozitionarea cupolei spate. Suportii capacelor jambelor nu se potrivesc la pozitie deloc..
Spor la lucru.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1