Forum Machete,Modelism,Hobby: Le Mans - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Le Mans Cei ce indragesc cursa de 24 de ore

#21 Useril este offline   mecanno 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2015 - 07:44 AM

Salut. Bine ai venit Ralasef. Bag de seama ca Jaguar-ul este la putere.
Totusi la magazinul din colt mergem si noi dupa o bere o tuica o .....
@LDH am “adincit” trompetele de admisi la compresor.
Poze cu compresorul vopsit si citeva cu motorul:

COMPRESOR

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


MOTOR

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Impresii, pareri, sfaturi?

#22 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 13 March 2015 - 08:19 AM

Fain.
Sfat?
Fa-i "spalare" cu ulei (negru) pentru sublinierea detaliilor.

#23 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2015 - 04:33 PM

Unii au "dat gata" compresorul si motorul iar je inca bajbai.

Spoor!

#24 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2015 - 05:28 PM

Mergem mai departe.
Am inceput sa tai in polistiren.

Pasaj roata

Imagine postata


Roata la locul ei

Imagine postata


E greu sa te opresti, sa faci poze, sa reiei asa ca pana nu termin toate pasajele rotilor nu ma mai opresc pentru poze.

Spoor!

#25 Useril este offline   Ralasef 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 128
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Location:Royal Leamington Spa
  • Interests:Auto, Figurine, Diorame

Postat 13 March 2015 - 06:26 PM

Bine v-am gasit!!!

Profitand de faptul ca sunt racit si stau acasa, si vreamea mi-a permis, am decis sa folosesc pentru prima oara in viata mea aerograful.
Consider ca am fost documentat binisor si nu am dat gres foarte tare. Am folosit initial 1:3 vopsea si mai mult am udat macheta cu o vopsea griulie...
Dar dupa ce am pus 1:2 vopsea a iesit mai bine.
Pozele nu sunt de o calitate extraordinara ca sunt cu un telefon mediocru.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Si aici "aparatul foto" a decis sa focuseze pe papuc....Imagine postata

Imagine postata

La revedere!

Aceasta postare a fost editata de Ralasef: 13 March 2015 - 06:43 PM


#26 Useril este offline   mecanno 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2015 - 07:08 AM

Adevarul este ca practica este de baza. LA culorile enamel de la RV se recomanda 2 parti vopsea si 3 parti diluant. Reteta este pentru aerograf.
Papucul arata ca o shalupa pe apa poate pasta este explicatia de ce a atras " privirile".
Bafta

#27 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2015 - 08:00 AM

Intrebarea care subzista este "ce dreaku' cauta papucul, singur, in mijlocul valurilor?"
A fost pierdut, a fost aruncat? Daca da, de catre cine? Dupa cine? Si-a atins tinta? :shifty:

#28 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2015 - 09:52 AM

"Ezista" o explicatiune.
Consumat continutul sticlei de bere ajunsa stand de vopsit - cred ca trebuie sa aplic si eu ideea.
Dupa consumat continut sticla si vopsit caroserie deoarece nu am avut basca sa dam cu ea de pamant, de bucurie ca am iesit la vopsea prima oara si intaiasi data, am scos papucul si am dat cu el de pamant. Finnd precum bomba de cauciu a sarit si a sarit pana s-a oprit in ... iarba.
Pare logic :crazy:

#29 Useril este offline   stageexp 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1116
  • Inregistrat: 18-January 08
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotografie, modelism, frumosul cotidian

Postat 15 March 2015 - 12:08 AM

Salut,

LDH din polistiren doresti a realiza pozitivul pentru o matrita?
Pare un material extrem de dificil, in sensul in care se debiteaza probabil usor fata de altele, se si slefuieste, insa are porozitate mare.

Care ar fi chestia, se va chitui polistirenul dupa prelucrare si slefuire, sau daca va fi un prim pas in realizarea unei matrite, materialul care se va constitui in negativ va scapa de porozitatea cu pricina?
Mi se pare o munca titanica avand in vedere scara, pentru ca daca la o dimensiune rezonabila, sa zicem 1:10 sau 1:8 ar fi loc de slefuit din belsug, aici mi se pare ca exista multe cotloane in care accesul este foarte dificil.

#30 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2015 - 10:25 AM

Vezi postareastageexp, la 15 March 2015 - 12:08 AM, a spus:

Salut,

LDH din polistiren doresti a realiza pozitivul pentru o matrita?
Pare un material extrem de dificil, in sensul in care se debiteaza probabil usor fata de altele, se si slefuieste, insa are porozitate mare.

Care ar fi chestia, se va chitui polistirenul dupa prelucrare si slefuire, sau daca va fi un prim pas in realizarea unei matrite, materialul care se va constitui in negativ va scapa de porozitatea cu pricina?
Mi se pare o munca titanica avand in vedere scara, pentru ca daca la o dimensiune rezonabila, sa zicem 1:10 sau 1:8 ar fi loc de slefuit din belsug, aici mi se pare ca exista multe cotloane in care accesul este foarte dificil.



Da, realizez pozitivul pentru matrita din polistiren desi mai am in rezerva realizarea pe coaste si umplerea cu polistiren.
Porozitatea nu ma deranjeaza deoarece v-a fi acoperit cu doa straturi de hartie de ziar cu aracet, slefuit si gata pentru matrita in negativ. Pozitivul nu are "cotloane" dar are multe linii curbe.
Problema este ca negativul/matrita trebuie facuta din doua parti altfel nu am cum sa extrag caroseria. Taierea se va face pe axa longitudinala. De fapt o sa fie un panou de separatie.
Pai daca 1:24 este o scara mica 1:87 unde se situeaza?

Si daca am o gramada de fotografii cu masina, am facut desene care, zic eu, aduc cu cele originale, niciodata nu o sa-mi iasa exact deoarece planurile pe care le-am gasit sunt la o rezolutie imposibila si nu se vad cotele, am zis ca pentru verificarea vizuala a modelului sa am unul pe care sa fac "studiu" asa ca mi-am luat un C-Type, castigator la Le Mans in 1951 la scara ... 1:43 Brumm

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


Spoor!

#31 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 March 2015 - 12:10 PM

Eheeee ...1/43 Brumm...printre cele mai bune die cast-uri.
Te invidiez pentru C Type asta.
Eu nu am reusit sa gasesc decat Mercedesul 300 SLR Targa Florio, pe care l-am cumparat anul trecut in vacanta, la Como, chiar de la "mama lui".

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 March 2015 - 12:11 PM


#32 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2015 - 02:36 PM

Vezi postareaLonginus, la 15 March 2015 - 12:10 PM, a spus:

Te invidiez pentru C Type asta.
Eu nu am reusit sa gasesc decat Mercedesul 300 SLR Targa Florio, pe care l-am cumparat anul trecut in vacanta, la Como, chiar de la "mama lui".


Cred ca gasesti mult mai aproape. Cauta pe okazii.

Spoor!

#33 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2015 - 02:53 PM

Discutam, acuma ceva vreme, cu mecanno si ma "vaitam" ca nu gasesc o metoda sa indepartez cromul de pe motorul Jaguarului XK 120.
O cautare bune pe forum, la tehnici, si am gasit

http://www.cartula.r...-aragaz-triumf/

Multumesc tibi22!

#34 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2015 - 07:00 PM

Si daca tot am gasit tehnologia prin care sa scap de nichelul de pe plastic am zis sa iau o mica pauza cu caroseria si sa ma ocup, putin, de motor.
Piesele s-au curatat foarte bine

Imagine postata


Bun, acuma nu va asteptati ca motorul de la Bburago sa fie la fel de detaliat ca un motor dintr-un kit de montaj.
Din pacate la demontare unele piese nu au rezistat asa ca m-am ales cu un carburator rupt de pe chiulasa si cu filtrul de aer separat, galeriile de evacuare, chiar daca sunt din doua bucati, au suferit si ele iar cel mai mult a suferit blocul motor

Imagine postata


Cutia de viteze nu are capac asa ca o sa fie ceva munca si aici. Nu stiu cum am sa rezolv ca, momentan, nu-mi bat capul cu ea

Imagine postata


Reparat carburatoarele adica desprins celalalt de pe chiulasa si lipit filtrul de aer pe cel fara, am taiat tevile de evacuare de pe colector, in dreptul flansei de legatura, si am dat o gaura de 1,5 mm pentru viitoarea prindere a tevilor si reparat blocul motor, cam din topor dar nu o sa se vada partea deteriorata deoarece o sa fie acoperita de colectoarele de evacuare precum si o pala de la ventilator lipsa

Imagine postata

Imagine postata


Ca tot nu aveam destul de lucru s-a mai adaugat diferentialul gol, fara capac, axul cardanic si trompele axelor planetare lipsa la apel

Imagine postata


E bine ca nu iau foarte in serios machetismul si ma mai joc incercand tot felul de chestii ca sa nu ma plictisec.
Astazi am incercat sa fac coliere pe un furtun de apa ce o sa lege radiatorul de blocul motor/pompa de apa
Sarma cu diametru de 1 mm izolata pentru furtun si sarma de 0,25 mm diametru pentru coliere.
Se putea si mai bine

Imagine postata

Imagine postata


Inapoi la caroserie asa ca spoor la modelit!

#35 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2015 - 10:21 PM

Daca tot am avut timp si chef de mesterit am trecut la planul de rezerva in ce priveste realizarea caroseriei.
Si uite asa a aparut o fantoma pe roti

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


O comparatie cu XK 120. Nu bagati in seama ca este cu mult mai lat C-Type deoarece asta rezulta din lipsa pasajelor rotilor si majorarea neintentionata a ecartamentului

Imagine postata


Fara roti suntem in cotele propuse

Imagine postata


Dupa joaca cu si fara roti am trecut scheletul pe planseta dedicata. Mai trebuie cateva corectii ca imbinarile sa fie "la M", cum ar zice un bun amic, si cred ca pot aborda etapa urmatoare desi nici "Max Garage" nu-mi da pace
Pozeee ca pozele, cica, vorbesc mai bine decat cuvintele.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


Spoor!

#36 Useril este offline   mecanno 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2015 - 11:14 AM

Observ ca perioada de relax de la sfarsitul saptamanii a fost de bun augur in cele ale machetariei.
Astfel nici eu nu am stat degeaba: am montat firele la bujii am “imbatrinit” vopseaua de la motor si am lucrat la bord.
Poze

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Chiar daca pare mare in realitate abia se vede:

Imagine postata

Imagine postata

Momentan atit

#37 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2015 - 04:28 PM

Motorul ca motorul dar bordul chiar arata bine.
Eu am mai putine ceasuri dar pana acolo mai am drum lung.

Spoor!

#38 Useril este offline   mecanno 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2015 - 08:15 AM

Salut . Am continuat constructia cu montajul sasiului.
Pentru inceput am facut 4 capre:

Imagine postata

Dupa care am montat sasiul. Poze cu detalii:


Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Si a urmat vopsirea. Poze de dupa vopsire:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

O zi buna

#39 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2015 - 05:22 PM

Motor, bord, compresor acuma sasiul.
In ritmul asta am impresia ca termenul este prea indepartat pentru tine. Nu mai zic ca ai timp sa faci si accesorii.
Caprele, in general, se pun direct sub sasiu ca sa lasi arcurile libere si sa poti lucra la punti fara sa fii obligat sa comprimi sau sa destinzi suspensiile iar stabilitatea ansamblului este incomparabil mai buna. Aici este vorba de o macheta si merge.

O mica intrebare ...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Bavuri.jpg

Aceasta postare a fost editata de LDH: 17 March 2015 - 05:23 PM


#40 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2015 - 10:32 PM

Continuam, telegrafic, cu masterul caroseriei la C-Type

Montat pasajele rotilor si solidarizat sectiunile cu aracet

Imagine postata

Imagine postata


Umplut interspatiile dintre coaste cu polistiren

Imagine postata


"Tapetat" lateralele cu polistiren

Imagine postata


Copiat profilul lateral

Imagine postata


Cioplit restul de polistiren.
Parca incepe sa semene :drinks:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


Spoor la modelit!

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi