Forum Machete,Modelism,Hobby: Old Floating Stringbag Mark I - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Old Floating Stringbag Mark I nici o masa fara peste oceanic

#41 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 14 February 2015 - 12:55 PM

Citeaza

Da Z, piesa cu piesa.......
Da, chin! Am avut si eu unul cam la fel, pe PZL. L-am lipit cu cositor, piesa cu piesa. Lipeam una si se dezlipeau trei!

Citeaza

Turatia cea mai mica era mult prea mare si nu avea cuplu (cu toate ca pe cutie scria ca are)
Banc! Motoarele cu stator magnet nu vor avea niciodata cuplu constant la turatie variabila! Singurele motoare care indeplinesc aceasta conditie sunt cele cu stator bobinat si excitatie serie. Dar sunt scumpe.

Citeaza

Cu ce culoare sa incep !?!?
De la deschis spre inchis.
Cit despre grund, stii, romanul ara o vorba: lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste! Iti spun din proporie experienta! :-P

#42 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2015 - 12:57 PM

Culorile, primele, au practic aceeasi culoare.
Un argintiu pe care vreau sa-l omor sa nu fie prea metalic, deci spre gri, si un gri de nuanta argintiului.
D-asta e greu sa aleg.
In plus, suprafetele de panza vor avea culoare metalizata, iar supreafetele metalice vor avea culoare gri.
Respectiv, pe panza de pe extradosul aripii superioare vor aparea voletii si capacul barcii de salvare in gri, in timp ce restul aripii va fi in Aluminium dope.
Printre toate acestea trebuie sa ma gandesc (si sa ajung la o concluzie) daca e mai bine sa intind sau numai sa prind anumite hobane si apoi sa vopsesc, sau sa vopsesc si apoi sa intind si sa fixsez hobanele ca sa nu ma incurce la vopsit.
Cu sau fara hobane, cabluri de comanda si alte alea, trebuie sa fac si un weathering, care va fi greu de facut printre hobane. Dar daca il fac si apoi lipesc pe el hobane s-ar putea sa apara neuniform.
In plus si peste toate, e destul de neclar (cu toata documentatia) unde se prind diferite hobane - de exemplu cea care vine pe flotoare in diagonala din spate jos (flotor) spre fuselaj sus fata.

Dar astea sunt doar asa mici ..... Piedici in calea uitarii.

Am mai facut:
Atzificat X-uri intre montanti si prins conectori d-aia de la Eduard pe unde apar in pozele din epoca (asta are de fapt de vreo tz-shpe feluri in functie de loc). Nu am incredere nici ca vor sta lipiti, nici ca nu vor taia firul, asa ca am lasat si o gaura si dupa ce bag firul prin ureche il trag si prin gauri si-l fixez de-l ia Imagine postata.

Imagine atasata: Atze si intinzatoare-1200.jpg


Probat cracii pe flotoare si dedus cam unde veneau hobanele in zonele astea despre care multi nu vorbesc sau le dau aproximativ.
Tot din poze am ajuns la anumite concluzii.

Imagine atasata: flotoare cu craci-1200.jpg


Lipit montantii flotoarelor pe fuselaj si astupat cu capace deschiderile pentru cracii rotilor (ca nu pot sa le zic nici jambe, nici montanti)
Doua capace vin pe decupajele alea din aripile inferioare de la unirea cu radacinile alea intarite, dar nu spune nimeni ce se intampla cu ei cand pliau aripile. O sa vad la sfarsit cum arata totul.
Mai raman alte gauri neastupate si nu inteleg daca sunt pentru trenul cu roti sau pentru alte-ceva-uri, asa ca daca e cazul le voi astupa ulterior, dar inainte de vopsire.

Imagine atasata: fuselaj cu craci-1200.jpg


Ziceam ca nemtii au o gandire complicata, dar britishii i-au luat de departe.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 16 February 2015 - 12:59 PM


#43 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

Postat 16 February 2015 - 07:29 PM

Ce va place dom'le, sa denumiti topicul cifrat, sa nu stie omu' ce se intampla dupa perdea !!
L-am descoperit azi cam intamplator.
Frumos si drag subiect mie, il voi urmari cu placere si atentie!
Imagine postata

#44 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2015 - 09:41 AM

Am vopsit si imbatranit flotoarele.
Logica si scuze:

Ele trebuiau sa aiba culoarea gri. Sub culoarea gri trebuia sa fie metal.
Pentru asta am folosit Worn Effects. Vopseaua folosita a fost insa email. Primul a fost un strat de aluminiu strong (acrilic auto cu solvent). Peste asta am pensulat WornEffects fara sa iau prea mult in seama ca in unele locuri se strangea in picaturi. Apoi l-am lasat la uscat.
Am venit apoi cu gri 64 parca de la Humbrol. A fost vechi si a trebuit revitalizat cu nitrosolv.
Rezultatul a fost o vopsea prafoasa cu aderenta problematica.
Pentru ca-mi era frica sa nu-l iau la mascari, dupa cateva ore l-am frecat cu: degete, pasla, pensule - care pe unde a incaput.
Cumva tot in timpul asta, am insistat in unele locuri cu pensula aspra si uda si am obtinut si ceva ciobiri prin care sa se vada aluminiul. Destul de greu ciontrolabil procesul.
Am observat ca in functie de cat sta uda o zona, vopseaua de deasupra se va lua mai usor, dar si pe suprafete mai mari (asta nu-mi doream).
Am banuit ca striurile alea de deasupra se curata primele si sunt lustruite de pantofi, ulei, si alte alea, asa ca le-am dat cu niste mina 4B grafit.
Am mai dat un wash de future cu tusuri maro si negru.
Dupa ce s-a uscat am tras pe ici pe colo puncte cu un creion acuarela de culoare ruginie. A iesit cam prea rosu dar se mai indreapta. In plus mai e si grund rosu pe avion.
Am mai deschis cu pasteluri unele panouri si an nai accentust mici portiuni de metal gol cu creioane metalizate.
Deocamdata asta e rezultatul.

Imagine atasata: Flotoare mic.jpg


Dungile rosii de atentionare pentru discul elicei le-am facut cu vopsea. Cel mai sfant.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 18 February 2015 - 09:42 AM


#45 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4821
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 18 February 2015 - 11:04 AM

Arata foarte fain ciobirile acelea , Wurger si in scara . Ma gandesc sa intervi putin si peste dunga aceea rosie , ca sa se integreze in aspectul general .

Citeaza

A iesit cam prea rosu dar se mai indreapta

Poate cu putin mai portocaliu in partea de jos a acelor pete (scursaturaz) , ma gandesc .Ca sa para rugina proaspata .
Am si o intrebare , ca sa justifice rugina :
Liniile/dungile/intariturile( in fine ) de la care porneste acel efect ruginiu erau in realitate din ceva otzel sau tabla ?

Aceasta postare a fost editata de dany: 18 February 2015 - 11:09 AM


#46 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2015 - 12:02 AM

Prima experienta cu postat de pe telefon.
Yaqi !

Aceasta postare a fost editata de wurger: 19 February 2015 - 12:08 AM


#47 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2015 - 12:06 AM

Adevarul e ca habar n-am, dar de bun-simt ar fi ca erau implicate si oserie de elemente din ceva ruginibil.
E buna ideea cu portocaliul. Pigmenti sau ulei. Ma mai gandesc.
Am mascat fuselajul pentru a da cocoasa cu negru. Poate gasesc timp dimineata fara sa cacarisesc ceva.

#48 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2015 - 11:28 AM

Dimineata pe racoare, eu stau si maschez avioane.
Cumva, aznoapte am reusit sa maschez, asa incat azdimineata eram set sa trec la vopsit cu negru.

Imagine atasata: Mascare-1200.jpg


Asa ca am vopsit. Cocoasa cu o rezerva in dreptul aparatoarei de cap de pilot. Asa am vazut intr-un profil mai atent facut. Dar inca nu am reusit sa vad o poza a acestui avion.
Poate m-ajuta cineva.

Imagine atasata: Vopsire negru (1)-1200.jpg, Imagine atasata: Vopsire negru (2)-1200.jpg


Ca tot era aerograful muldarit, am profitat si am mai astupat niste lipsuri la partile gri pe care nu mi le doream si am dat un puf cu un alb murdar si un gri curat pe diverse parti ale finish-ului argintiu.
O sa urmeze multe weathering. Acum nu prea arata bestial.

#49 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2015 - 11:44 AM

Ai belit-o.... N-ai facut preshading la negru! 😄

#50 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 19 February 2015 - 01:46 PM

Vezi postareaalexelu_marinelu, la 19 February 2015 - 11:44 AM, a spus:

Ai belit-o.... N-ai facut preshading la negru! 😄


:rofl:

#51 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 19 February 2015 - 02:55 PM

Citeaza

N-ai facut preshading la negru!
Ba a a facut, cu alb deschis pentru efect de scara!

#52 Useril este offline   dakian67 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1775
  • Inregistrat: 10-June 09
  • Location:Braila
  • Interests:Modelism aero WW II,numai 1/72

Postat 19 February 2015 - 10:21 PM

Numai că nu a ieșit prea bine efectul de scară , pentru că lipsește balustrada... :whistle:
Iese bineee !

#53 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 20 February 2015 - 08:17 AM

Da' te chinui zdravan la el, nu gluma. Si cica noile kituri Airfix sunt mai bune!
Ce-mi place insa ca devine tot mai aratos (asteptam "bestialul").
Sa ai spor!
Nicu

#54 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 20 February 2015 - 10:53 AM

Calin.
Daca profilul care te-a inspirat in vopsirea coamei aparatului e cel din Warpaint nr.12 ti-as sugera sa analizezi doua aparate ce-au activat simultan (1937-38) pe HMS Glorious, ambele din escadrila 823.

Ma refer la cel pe care vrei tu sa il reprezinti, cu matricola K5959 (809) comparativ cu cel cu matricola K 5972 (804).
Imagine atasata: 809 din Warpaint.JPG
Imagine atasata: 804 din Warpaint.JPG

Desi profilul lui 809 arata acea intrerupere a benzii negre in dreptul aparatorii de cap a pilotului, asisderea si la nr. 804, fotografia acestuia din urma contrazice interpretarile din carte.
Imagine atasata: Swordfish de pe Glorious-1937 2.JPG

Se vede destul de clar (zic eu) ca 804 avea o coama neagra neintrerupta, nu avea benzi pe extradosul stabilizatoarelor si nu avea matricola pe intraosul planurilor superioare.
Prin extrapolare si bun simt, eu zic ca nici 809 -le tau nu le avea. Profilul lui Pearson e mult mai corect.

@Dany
Ca intrebai putin mai devreme de flotoare.
Au existat doua modele, Mk I si II, ambele din foi de duraluminiu, fiecare flotor avand cite 9 cadre, 6 compartimente etanse, un compartiment central ce adapostea o ancora si franghie de Manilla, etc, etc; iar intariturile exterioare era tot duraluminiu.
Imagine atasata: chesoane flotor.JPG

Revenind la kit, am o intrebare : nu vad arma din fuselaj, cu tragere spre inainte; sa inteleg ca va fi vizibila doar teava ?

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 20 February 2015 - 10:57 AM


#55 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2015 - 05:07 PM

Ha-haaaa, unu cu care pot sa ma contrazic.
Fi atent, azi inainte sa plec de la servici mi-am cropat exact profilele alea ca sa dezvolt subiectul.
Din pacate m-am pomenit cu deratizarea la usa si a trebuit sa ma salvez in fuga.
Oricum continui cu ce mi-am propus.
Voiam (sau am facut-o) sa lansez rugamintea sa ma ajute si pe mine cine poate cu niste imagini concludente cu Sq 823.
Cum zicala zice ca cel mai bine te ajuti singur, am purces la rascolirea mai atenta a internetului.

Deci:
Asa e cum zici matale cu cocoasa neagra care nu se intrerupe. Problema e ca mie imi place cam mult asa. Pe deasupra, pana il termin pot sa dau oricand cu negru acolo.
Sa vedem cum o sa-mi iasa weatheringul pe negru.
Pe de alta parte ian uite ce-am gasit . In departare se vede chiar amicul 809.

http://www.aviationp...10838/e16e455eb

Dupa cum am invatat mai devreme, scrumbiile astea puteau fi facute cu roti sau butelii in functie de necesitati.
Deci (inca odata) probabil este vorba despre acelasi avion.
Problema neplacuta este ca asta din poza nu are pe coada nici 5 dungi cum da Warpaint,

Imagine atasata: -004.jpg


nici 4 cum da Pearson.

Imagine atasata: swordfish_float-823-809.jpg


Se pare ori ca are 2 (!?!?) ori ca n-are nici una.
Asa ca, ce ne facem ?

Pana una alta am gasit o scuza sa nu ma mai stresez cu intinsul hobanelor .
Imagine atasata: IMG_7602.jpg

Ce-o sa se mai bucure Alexelu ca am gasit motiv sa fiu putoare !

Astept opinii - doua dungi sau nici una..... Sau 4 .... Sau 5. Mie imi place cu 4 ca asa e decalul.
Acu, n-ar fi imposibil sa fie 4 si sa bata lumina in 2 din ele datorita aranjamentului intariturilor in coada......Imagine postata

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Swordfish 823 Sq.png

Aceasta postare a fost editata de wurger: 20 February 2015 - 05:10 PM


#56 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4821
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 20 February 2015 - 05:45 PM

Eu zic ca nu are cum sa bata soarele chiar in halul ala incat sa acopere acele linii , chiar si de alta culoare sa fi fost , cum e dunga aceea galbena de pe fuselaj sau rosul din cocarda sau 2 mate si 2 lucioase si tot s-ar fi vazut o usoara diferenta de nuanta .Doar daca ulterior nu le-a placut cu 2 si i-au mai tras inca vreo cateva ( ca-n bancul acela cu " No amu pentru cine bem?" )
Eu m-as duce pe 2 .

Aceasta postare a fost editata de dany: 20 February 2015 - 06:31 PM


#57 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4821
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 20 February 2015 - 06:44 PM

Citeaza

@Dany
Ca intrebai putin mai devreme de flotoare.

Multumesc de raspuns , Adi .

#58 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 February 2015 - 04:59 PM

Hm. Cu scuzele de rigoare, insa postarea asta va fi mai lunga ca si prima si probabil plictisitoare, iar imaginile incarcate vor fi mari pentru a se putea distinge si alte detalii.

Scrierea mea anterioara nu s-a vrut a fi un inceput de discutie in contradictoriu, mai ales ca stiu cu destula certitudine ce ar trebui facut pentru a scoate un 809 corect cromatic - istoriceste vorbind.
Vezi tu Calin, chiar daca pestii mei au ramas la stadiul de alevini cum corect i-ai clasificat (motivele stadiului nu le discut aici) mi-am facut si eu niscaiva teme privitoare la 809-le asta, teme pe care le-am si salvat pentru vremuri mai bune dar care inca n-au venit.

Initial voiam ca Frog-ul meu cu matzele pe-afara sa reprezinte tot 809-le pe care il faci tu acuma si tot in varianta hidro (cum mult ii place si Blue Max-ului); fiind impulsionat de o veche coala ruseasca de decaluri ce prezenta atat 809-le cat si un sovietic, ambele cu flotoare.
Intre timp, mi-am schimbat atat prioritatile cit si alegerea. De ce ? Pentru ca ma gandesc c-ar fi pacat sa zburde pe cartula bancuri de pesti spada trasi la indigo.

Revenind la doleanta ta, cea cu imagini concludente privind aparatele din 823 Sqd. ce-au activat pe Glorious.
Ai mai jos cateva cadre (din diverse perioade), prima e cu intreaga gasca ce-a folosit Gloriosul pe post de "terra ferma" pe perioada noiembrie 1936 si luna mai 1939.

Imagine atasata: 3-2500.jpg
E din timpul antrenamentelor pentru un eveniment pe care o sa ti-l detaliez putin mai jos.
Matricola 809 e vizibila suficient de bine pentru a nu mai lasa loc de dubii privind numarul liniilor negre de pe coada ;-). Pearson a facut acel profil (cu patru linii negre) prin comparatie cu alt aparat din 823 Sqd, insa probabil a facut-o combinand elemente de identificare din doua perioade distincte, suprapuse peste un 809 "generic".
De remarcat in imaginea de mai sus cele 3 modalitati de vopsire a derivelor in cadrul aceleiasi escadrile !

Se impun insa niste precizari legate de 809-le tau (de-acu'nainte :good:).
Imaginea pe care ai postat-o ne arata intr-adevar aparatul cu matricola 809 si seria K 5959, inainte de 20 mai 1937.

Ai aici imaginea postata de tine, insa mai mare si la care am umblat putin la contrast.
Imagine atasata: Swordfish 823 Sq-2500.jpg

Plus continuarea ei, cand aparatele inca se aflau deasupra coastei.
Imagine atasata: 5-2400.jpg
Totusi, unele detalii din ultimele doua cadre de mai sus, plus cea care urmeaza, ma fac sa cred ca au fost mai multi fotografi zburatori in acea zi.
Ca fapt divers, 801-le ce apare in prim plan s-a pierdut si el la data de 18.04.1938, plonjand in mare datorita unei pene de motor.

Bun.
De ce m-am referit la acel 20.05.1937 in raport cu imaginile de mai sus ?
Pentru ca la acea data a fost incoronarea Regelui George VI, iar fotografia gasita de tine plus celelalte doua atesta ca 809-le tau era in serviciu la acea data si isi aducea salutul alaturi de ceilalti camarazi din 823 Sqd, trecand peste yahtul regal Victoria si Albert aflat in Spithead.
Spithead fiind locatia agreata de monarhia britanica pentru treceri in revista a Royal Navy - respectiv festivitatea de incoronare aratata mai sus.

Aici, aparatele din 823 deja sunt la verticala lui Victoria & Albert. In departare se distinge un bastiment cu o istorie interesanta : HMS Rodney.
Imagine atasata: 4-2500.jpg

Mai jos, ai o lista cu matricolele celor 12 aparate ce-au activat in 823 Sqn intre luna noiembrie 1936 si mai 1939 pe HMS Glorious.
801 - K5968 (11.36-4.39);
802 - K5960 (11.36-2.38) si L9764 (to 5.39);
803 - K5969 (11.36-4.38) si K8370 (4.38-5.39);
804 - K5972 (11.36-5.39);
805 - K5955 (11.36-11.38);
806 - K5973 (11.36-8.37) si K5979 (9.36-1.37);
807 - K5974 (11.36-6.37) si K8378 (10.37-5.39);
809 - K5959 (11.36-6.37) si K5971 (7.37-2.39);
810 - K8351 (8.37-1.39);
812 - K5961 (11.36-5.39);
813 - K5967 (11.36-5.39);
814 - K5970 (11.36-5.38) si K5978 (incepand cu 11.36) si K8442 (12.38-3.39)

Tot din 823 Sqn, dar care n-au avut legatura cu Glorious, au fost aparatele cu urmatoarele serii:

K5945 (10.38-3.39);
K5950 (7.38-4.39);
K5973 (11.38);
K5975 (11.36);
K5976 (11.36);
K5977 (11.36);
K5979 (1.39);
K5980 (9.36-1.37);
K5981 (incepand cu 9.36 si pana in 10.38);
K5982 (incepand cu 9.36);
K8383 (3.39)
si
L9763 (4.39-5.39)

Daca ai remarcat, cu matricola 809 au fost in fapt 2 aparate. ;-)
Al doiea a aparut in evidentele inglejilor incepand cu luna iulie 1937 si a purtat serialul K 5971. Partea proasta e ca, din pacate nu am gasit (cel putin nu inca) imagini cu astalalt.

O ultima imagine, tot cu un aparat din 823 Sqn, de data asta e vorba de matricola 803, in cursul exercitiilor de apuntare pe Glorious, in noiembrie 1936.
Imagine atasata: 2-2500.jpg
De data asta apare matricola pe intradosul planurilor superioare, precum bine se vede :lol:.
Sper ca din toata povestea lunga, poti trage niste concluzii si iti va fi putin mai usor sa alegi ce si cum vei vrea sa pui pe macheta ta.

PS.
Sunt sigur ca nu vrei sa te identifici cu acel machetist "putoare" la care ai facut referire prin imaginea machetei a/n, postata de tine mai sus.

PS 2
-Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea din postul anterior.
:devil:

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 21 February 2015 - 05:56 PM


#59 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4956
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2015 - 11:11 AM

Poate iti e de folos si walkaroundul asta:

http://www.wildaviat.../wwii/Swordfish

#60 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2015 - 12:55 PM

Edi, am vazut si luat walkaround-ul cu Swordfish dar si pe ala cu FW-ul rar. Chiar rar si rara si multimea de poze luate din unghiuri care spulbera multe legende machetistice.
Multumesc !
Vezi ce inseamna sa cauti walkaround-uri de Mirajuri si poate si Defiant-uri !? Gasesti ceva bun si pentru altii.

Adi, multumesc mult pentru poze. Chiar nu e prea tarziu sa le folosesc bine.
Duminica seara luasem hotararea sa umplu cu negru spatiul ala lasat gri pe fuselaj. Cu toate ca, estetic vorbind, diagonala lui continua foarte frumos diagonala benzii galbene bordate cu negru.
Da' deh, facem machetism, nu tablouri.
Am verificat si putirintza de a pune alea doua benzi - Merge ok. Si decalul de la Eastern Expres e neasteptat de docil, cu toate ca foarte mat si destul de crapacios. O sa mai vorbesc despre asta la urmatoarea postare.
Am recitit si inteleg ca nu ti-am raspuns la intrebarea cu mitraliera.
Am primit o teava de alama de la Edi si o voi pune.
Corpul e fixat inauntru, cu gaura facuta in el ca sa incapa teava.
Te asigur ca nu se vede nimic din ea, asa cum e bagata in blisterul ala si cu manete, ceasuri, cabluri si butoane in fata.
ce n-am pus, dar sunt sigur ca o sa pui tu, e cutia de munitie - Am vorbit despre asta mai sus.
Reiau - daca pui si cutia cu ductul pentru banda, mansa va fi fixa, intre scaun si ea, Ce sa mai vorbim de detalii interesante cum ar fi - buzunar de harta, rachete de semnalizare etc.

Imi pare rau ca ti-am suflat subiectul. Il aveam de mult in cap. De prin 2002 cand am pescuit Swordfish-ul Frog in cutie de Eastern Express de la Pavel si am vazut inmatricularea inauntru (gresita).
La o saptamana dupa ce am inceput taras-grapis sa lucrez la asta, am vorbit cu Axor despre asta si atunci am aflat ca faci si tu 2.
Eu sunt mai relaxat, mai putin strict cu temele. dupa atatia ani in care am vazut de la d-alea perfecte si pana la "Scoala Spaniola", am ajuns la concluzia ca aprecierile sunt de cele mai multe ori prea putin obiective Imagine postata
Asa ca zic si eu ca gainile din bancul ala cu pretul diferit la oua: "Da' ce fata, io-s proasta sa-mi rup c_ _ _ l pentru 50 de bani in plus !?"
Asta nu-i lene, e intelepciune Imagine postata

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi