Focke-Wulf Flugzeugbau AG-Brăila Niederlassung!! Wurgers
#121
Postat 20 September 2015 - 09:27 PM
Ca să pot modifica poziția trenurilor , ar fi trebuit alte brațe de acționare, forma celor date de kit și modul lor de īmbinare cu trenul de aterizare și cala nu mi-au permis să īnclin trenurile mai mult spre interior. Iar modul de prindere al capacelor pe jambe nu mi-a permis o īnclinare mai mare a trenului spre față. Ar fi trebuit să scurtez cumva brațele actuatoarelor cam cu un mm , și să scurtez capacele cu īncă un mm ( deja le-am scurtat cu 2mm ca să le pot īnclina și atīt...). Ooori , jambele trebuiau să fie mai lungi cu 2-3mm !! Rămīne pentru altă dată , nu am avut inimă să scrăciui totul...
#126
Postat 21 September 2015 - 11:52 AM
Am să īncerc să le mai īnclin ( adică ceva chirurgie plastică avansată ) , deși mi-e frică să nu le stric iremediabil .
#127
Postat 21 September 2015 - 03:45 PM
#129
Postat 21 September 2015 - 04:31 PM
Aerograf Adler 7704 ( copie poloneză după Iwata ). La pensulă doar detalii , retușări , efecte speciale , etc. Īncerc și eu să capăt experiență cu folositul sculei astea , după ce-am lucrat 20 de ani doar la pensulă ( nici măcar nu știam atunci că există o chestie numită aerograf ) . Cīnd voi simți că-l stăpīnesc bine , și pot face cu el cam ce fac restul colegilor cu vechime , mi-am promis unul mai bun , un Iwata sau Harder&Steenbeck.
Spor!
#131
Postat 21 September 2015 - 10:33 PM
#132
Postat 08 October 2015 - 12:27 PM
#134
Postat 03 November 2015 - 02:03 PM
Fw 190 D-13/R-11 , Gelbe10 , Stab./JG 26 , Flensburg , mai 1945, pilot Major Franz Gotz , O/C al JG 26.
Kitul Unimax ( Ciainiz made...) este ...mă rog , ceva . Multe inexactități , detalii supradimensionate , absente , inutile ( singurul kit din cele 6 făcute care are motor !!- ah , că nu se poate reprezenta deschisă capota , fără chirurgie avansată , asta-i altceva...).
Cupola patetică , a trebuit să improvizez ceva , nu se potrivește perfect nimic din ce aveam ( Pavla , RobTaurus).
Jambele trenurilor erau invers...roțile erau cu mai mult de 1mm mai mici în diametru ( am folosit o roată Revell-cu striuri- și una Italeri -lisă- , pentru că în poza originală se poate vedea clar că avea cauciucul din dreapta striat și cel din stînga lis !!!! ).
La mega-priceperea mea , vopsitul a fost un chin...Nu am reușit să imit perfect schema asta complexă de vopsire , dar măcar m-am străduit. Fără uzură/chipping exagerat , se vede că avionul este practic nou , nu a apucat să zboare prea mult.
Decalurile : combinație de EagleCal #59 cu stencils-uri HobbyBoss. Ambele s-au așezat excelent , fără silvering .
Ca de obicei , pozatul nu este principalul meu talent.
Spor să fie...
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 03 November 2015 - 02:09 PM
#135
Postat 04 November 2015 - 10:39 AM
Pe original sunt mai delimitate petele si la 72 puteai sa le faci chiar nete.
Ce ma deranjeaza complet e elicea care iese prea inafara. Ai putea sa o pui fixa. Palele treceau la mica distanta de radiator / inel.
#136
Postat 04 November 2015 - 11:18 AM
Oricum , dacă m-aș fi priceput mai bine la mînuit aerograful , poate că aș fi fost mai aproape de realitate , dar astea-mi sînt limitele , deocamdată. Pe măsură ce mă mai experimentez , sper să-mi iasă și mie camuflajele astea complexe tot mai bine.
Dupa cum spuneam mai sus , kitul în sine este o mizerie , m-am chinuit foarte mult ( la priceperea mea actuală ) să scot din el ceva decent. Da , și ăsta este un aspect negativ , elicea este prea în față , sistemul original de prindere nu permite poziționarea ei mai în spate. Oricum elicea este spare-parts , originala era o panaramă abjectă. Ținînd cont și de observația ta , am să încerc totuși o operație de chirurgie avansată , poate reușesc s-o mut mai în spate. Coafa nu este lipită, stă destul de fest cît să manevrezi macheta fără grijă.
Cumva , asta înseamnă să nu poti renunța ( din motive idioate , cred ) la kituri vechi , proaste , sau ambele la un loc , și să te încăpățînezi să scoți ceva din ele . Automat vor avea tot felul de compromisuri sau inexactități . Stai să vezi și următorul în serie , F-9 de la Italeri....Altă panaramă cu craci , care m-a chinuit ca pe sfinți...
Mulțam mult și spor să fie !
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 04 November 2015 - 11:19 AM
#137
Postat 05 November 2015 - 09:32 AM
Eu credeam ca ai luat ca model pe cel restaurat din muzeu.
Mi-a spus si mie cineva (si s-a adeverit) si am mai spus-o si eu la altii - o sa plangi dupa timpul petrecut cu ciurucuri din astea.
Timp pe care il puteai folosi sa faci un kit bun.
Cu toate astea nici eu nu m-am invatat minte...... Inca.
#139
Postat 06 November 2015 - 12:00 AM
Călin , cred că ai maare dreptate. Dar aici fac și eu ca-n bancul cu femeile:
"Toate femeile inteligente știu CĪND trebuie să tacă . Dar NU pot ! "
Știu c-ar trebui să arunc junghiurile...Dar nu pot ! Și mă īncăpăținez să scot ceva din ele...Mea culpa !
O noapte bună !
#140
Postat 06 November 2015 - 09:24 AM
wurger, la 05 November 2015 - 09:32 AM, a spus:
Mi-a spus si mie cineva (si s-a adeverit) si am mai spus-o si eu la altii - o sa plangi dupa timpul petrecut cu ciurucuri din astea.
Timp pe care il puteai folosi sa faci un kit bun.
Cu toate astea nici eu nu m-am invatat minte...... Inca.
Nici eu n-am lacrimat vreodata dupa timpul ala, Calin.
De ce ? Pentru ca niciodata n-am considerat ca l-as fi pierdut.
Daca erau ciurucuri (precum spui tu sau cel la care ai facut referire) nu le-am fi cumparat si eventual petrecut timpul cu fiecare din ele.
Puteau ajunge la cos sau cado' la vre-un biped cu ochii mai sclipitori decit ai nostrii, nu ? :)
Sorin.
Prin washul ala inchis doar ti-ai accentuat diferentele de nivel pe aripa, nu invers.
In rest, numai de bine si timp pierdut constructiv.
Sanatate si orice altceva va doriti fiecare.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 November 2015 - 09:27 AM