Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 26 April 2015 - 10:54 AM
Focke-Wulf Flugzeugbau AG-Brăila Niederlassung!! Wurgers
#41
Postat 26 April 2015 - 10:50 AM
#42
Postat 26 April 2015 - 10:52 AM
Succes!
#43
Postat 26 April 2015 - 11:07 AM
Edi , acum , citind ce zici tu , īmi dau seama că ar trebui să mai īncerc și altfel : vopsea email , presiune mică , distanță mică ( cam 3-4cm de țintă) . Poate o să meargă . Asta īnseamnă īnsă că trebuie să fac rost de RLM 74 , 75 , 81 și 83 și īn varianta email , nu am decīt acrilice.
Mulțumesc de sfaturi amīńdorura !!
#47
Postat 26 April 2015 - 12:47 PM
@Sven , am īncercat si cu presiune mai mărișoară ( 1,5-1,8 bar) și mai redusă ( 0,5-0,8 bar) . Mai īncerc. Și asta mai ales īn ideea viitoarei ședințe de vopsit , atīt la escadrila de Focke Wulf-uri , cīt și la Hayabusa , unde o să am maaare nevoie de precizie.
#49
Postat 26 April 2015 - 01:56 PM
#51
Postat 26 April 2015 - 04:57 PM
Totodata te mai poti juca astfel : la unele panouri in loc de alb folosesti un gri foarte deschis , astfel se vor diferentia intre ele . De ex. cele de la capacele de acces la tunuri/mitraliere foarte deschise , cele din jur putin mai gri , etc .
Si apoi vi cu camoul.
O idee de carnaciori . La multe avioane germane culoarea de baza era o culoare destul de inchisa . Sa spunem rlm75 (gri violet ) .Tot lateralul fuselajului , pana la burta . Peste aceasta veneau apoi petele mari rlm74 (gri inchis albastrui) . Si peste aceasta veneau petele rlm76 . Peste fondul inchis veneau cu X -uri, carnaciori , etc .rlm76 si poate apoi din loc in loc mai dadeau putin vreo cateva pete inchise.
Din aceasta cauza petele arata foarte difuze multe si neregulate . Daca era invers adica pete inchise peste fond deschis , atunci petele au contururi foarte bine definite si clare . Cum vezi prin muzeu sau unele foto de arhiva .
Aceasta postare a fost editata de dany: 26 April 2015 - 05:10 PM
#52
Postat 26 April 2015 - 07:41 PM
Īn altă ordine de idei : NU reușesc să mai găsesc deloc poze cu Green Double Chevron Wnr. 429639. Plus că am găsit ceva informații contradictorii : că era un F-9 cu ventilator de F-8 ( cu 12 palete) , că era de fapt Stab II./ SG10- Luftflotte4 , că avea pe aripi și carenajele tunurilor exterioare , deși acestea nu erau montate...Ultimul aerodrom cunoscut este Neubiberg , īn mai 1945. Nu reușesc să accesez și eu LEMB , se pare că s-a dus naibii și ăsta. Cică īn instrucțiunile Eagle Cal #91-32 ( scara 1/32 , că altfel le comandam imediat !!! ) sīnt 3 poze ale acestui avion...
Mai sap.
#54
Postat 27 April 2015 - 08:58 AM
Codul de productie era sters (acoperit) dupa repartizarea la unitate. Demulte ori literele negre erau acoperite cu 75 sau 74.
Ulterior se mai corcta cu 76 in functie de care era situatia pe front.
Daca aveau superioritate aeriana in sectorul respectiv, interesul era sa fie mai mult 76.
In general deci, petele erau date cu o culoare mai inchisa peste cea deschisa. Cu cat se inainteaza spre 45 apar din ce in ce mai multe abateri de la regulile astea.
LEMB ?!
#55
Postat 27 April 2015 - 05:45 PM
LEMB = Luftwaffe Experten Message Board ( forum american, cred , administrat de unul Peter Evans , se pare că s-a īnchis , din lipsă de "combatanți" , cred )
#56
Postat 27 April 2015 - 06:41 PM
Am creat rapid 2 modele pentru a exemplifica ceea ce spuneam mai sus . Voi cauta si niste fotografii .
Aceasta postare a fost editata de dany: 27 April 2015 - 07:23 PM
#57
Postat 27 April 2015 - 08:09 PM
PS iată părerea lui John Kelly , exprimată în recenzia făcută unui IAR80 - AModel :
" Unlike the Germans, who despite their reputation for regimentation, apparently had an almost infinite variety of marking options for their fighters. In contrast, the Romanians were depressingly consistent in how they painted their aircraft: blue undersides, green and brown on top, with yellow theater stripes. Every so often, there might be a clever unit or personal insignia, but their aircraft were so boringly similar that they make the neighboring German units look like refugees from Richtofen's Flying Circus of WWI fame. "
Tare mi-a plăcut asta cu reugiații
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 27 April 2015 - 08:14 PM
#58
Postat 27 April 2015 - 09:04 PM
Citeaza
.
Dakian , cu permisiunea ta as dori sa-ti mai poluez putin topicul cu vreo cateva imagini , dupa care nu te mai bazai .
Aici spun eu ca baza era inchisa iar "76"-le , deci albastrul deschis a fost dat deasupra .
Aceasta postare a fost editata de dany: 27 April 2015 - 09:30 PM