Am inchis fuselajul. Lipirea, prefer sa o fac asa : deriva si fuselajul posterior precum si motorul, cu Tamiya extra thin cement. Zona din fata cockpitului si cea din fata radiatorului de ulei, cu superglue.
Asa ma asigur ca lipitura nu lucreaza in timp si nu apare din nou neplacuta linie de imbinare unde nu trebuie. Bf-109 are jumatatile fuselajului imbinate pe mijloc, deci acolo avem linie gravata, dar in fata cockpitului, trebuiie sa fie neted si frumos la imbinare.
Cu tertipul asta, putem sa lucram mai departe la fuselaj la 5 minute dupa lipire...
Sub bot, Eul avea un capacel, care la macheta Tam/Icm/Parc intotdeauna se duce pe apa sambetei la pilire.
Cei de la Atoll Hobby au scos un template care ne permite sa il refacem relativ usor.
Aici se vede si utilitatea piesulicii albe, lipite in spatele radiatorului. Altfel pe acolo se vedea pana sub fusta pilotului...
Am pregatit si piesele mici pentru vopsire:
Elicea cu RLM70 apoi lac lucios
Contragreutatile de eleroane si montantii profundoarelor, RLM65.
Rotile cu negru lucios
Componentele coafei elicei, priza compresorului si directia, cu alb.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 01 May 2020 - 07:21 PM