Forum Machete,Modelism,Hobby: PanzerkampfWagen 35(t) - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

PanzerkampfWagen 35(t) Kit 1/35 Tamiya cod

#1 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 29 December 2014 - 03:30 PM

Nu am experienta sa-l compar cu kit-uri de la alte branduri dar aproape toate s-au potrivit bine zic eu..Daca observati ceva defectuos facut asta mi se datoreaza numai mie...Atasez stadiul in care este pt ca m-am oprit deocamdata, in asteptarea vopselurilor, ulterior fiind greu, dupa cum stiti multi dintre voi, sa vopsesti dupa ce galetii au fost montati. Date reale despre el gasiti bineteles aici: http://ro.wikipedia....anzer_35%28t%29
Am mai scotocit pe forum si nu am gasit pe nimeni care sa-l fi facut.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 421401.jpg
  • Imagine atasata: post-5739-0-57769900-1419765619_thumb.jpg


#2 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 29 December 2014 - 07:50 PM

Nu am ce sa spun deocamdata, despre macheta asta, cu exceptia a doua sspecte:
inainte de toate,ai plasat topicul in group build-ul dedicat lui Pz IV, blindat cu care Skoda Pz 35, nu are nicio legatura;
apoi, fiind vorba despre un kit Tamiya, imbinarile fara probleme sunt ceva de la sine inteles;
si in ultimul rand, macheta a mai fost prezentata pe forum, doar ca era un kit CMK.

#3 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 29 December 2014 - 08:26 PM

Vezi postareaLonginus, la 29 December 2014 - 07:50 PM, a spus:

Nu am ce sa spun deocamdata, despre macheta asta, cu exceptia a doua sspecte:
inainte de toate,ai plasat topicul in group build-ul dedicat lui Pz IV, blindat cu care Skoda Pz 35, nu are nicio legatura;
apoi, fiind vorba despre un kit Tamiya, imbinarile fara probleme sunt ceva de la sine inteles;
si in ultimul rand, macheta a mai fost prezentata pe forum, doar ca era un kit CMK.



Eu am inteles topicul ca variante de Panzer...dar va dau dreptate, intradevar, in topic s-au adunat numai variante de Panzer 4 :hi:. Stiu ca e un Skoda la origine, stiu ca e un tanc usor dar e si el un Panzerkampfwagen totusi...fiti indulgent si lasati-l macar cu numele sa stea in aceiasi gasca cu fratii mai mari. Se poate muta cu totul in Blindate...banuiesc??? sau il repostez eu acolo?. Aferim ADMIN.
Inca doua foto..deja au aparut si combatantii. Multe chestii nu sunt lipite definitiv...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_7882.JPG
  • Imagine atasata: IMG_7889.JPG


#4 Useril este offline   Dan_Necrofor 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 28-February 08
  • Location:cartier Vitan, Bucuresti
  • Interests:Figurine 1/35 si 1/16 + vehicule 1/35 toate WW2...

Postat 30 December 2014 - 10:46 PM

Vezi postareaLonginus, la 29 December 2014 - 07:50 PM, a spus:

Nu am ce sa spun deocamdata, despre macheta asta, cu exceptia a doua sspecte:
inainte de toate,ai plasat topicul in group build-ul dedicat lui Pz IV, blindat cu care Skoda Pz 35, nu are nicio legatura;
apoi, fiind vorba despre un kit Tamiya, imbinarile fara probleme sunt ceva de la sine inteles;
si in ultimul rand, macheta a mai fost prezentata pe forum, doar ca era un kit CMK.


Kitul este cel de la CMK reboxat in cutie tamiya deci e mult de munca si de debavurat... doar figurina si accesoriile sunt de la tamiya...

Mult spor!

#5 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 31 December 2014 - 02:53 PM

O frumusete...Gabarit: 10,5 tone, 4,9 m lungime cu 2,37 m inaltime. Motor pe benzina in 4 cilindrii racit cu apa, 34 km/h viteza maxima si o autonomie de 190 km. La un rezervor de 153l iese un consum cam de 80%.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Panzer-35.jpg
  • Imagine atasata: Bundesarchiv_Bild_101I-769-0236-23,_Frankreich,_Panzer_35t_und_Panzer_IV.jpg


#6 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 13 January 2015 - 10:42 AM

Confuzia vine din faptul ca germanii isi denumeau,la modul generic, tancurile - panzer,de unde rezulta ca orice "tanc" in germana se cheama "panzer" sau prescurtat Pz.
De fapt,si in limba romana,chiar si astazi,indicativele de nume ale modelelor de tanc incep cu "T" evident,de la substantivul tanc. Asadar,si noi avem in limbajul uzual T55,T72,T80 etc.
Tancurile germane, adica "panzer"ele sunt denumite prescurtat Pz,urmat de un indicativ(in corelare directa cu ordinea in care au fost produse) astfel: Pz.I ,Pz.II ,Pz.III Pz.IV, Pz.V (cunoscutul Panther), Pz.VI (cunoscutul Tiger). Toate acestea erau de conceptie (si productie) germana.
Tancurile capturate de la alte armate,sau cele preluate de la alte industrii producatoare,din tarile ocupate (Cehia in cazul nostru) au primit si ele denumirea de "tanc"- adica "panzer" dar au pastrat indicativul original.
Astfel,tancul cehesc CkD Praga-Skoda LT vz 38 a devenit Pz 38 (cu denumire in nomenclatorul militar german SdKfz 140 - nu insist,ca se complica explicatia).
La fel si Skoda LT vz 35 (importat si de statul roman,in perioada interbelica) a devenit in dotarea germana Pz 35(t).
Din toate aceste modele de tanc,succint enumerate de mine, au derivat ulterior diverse platforme de armament,in functie de nevoile razboiului, in principal autotunuri (diverse calibre,in functie de gabaritul sasiului) sau artilerie antiaeriana (dar nu numai)
Rezumind,desi au particula Pz (am explicat ce inseamna),toate aceste modele sunt absolut diferite,atat ca provenienta/productie cat si ca date de gabarit/tehnica/putere/tonaj.
Astfel daca un Pz I aparut inainte de razboi,era dotat cu arme usoare (in principal mitraliere),avea rol de sustinerea infanteriei si cantarea maxim 6 tone, un Pz VI (Tiger) aparut cativa ani mai tarziu, era cu totul altceva (tun calibrul 88 mm) si o greutate de 54 de tone.Totusi,amandoua se chemau PazerKampfWagen - adica masina de lupta blindata, sau mai scurt Pz.
Nu insist asupra explicatie,care are doar rolul de a lamuri pe scurt,acest aspect.
Totusi,pentru exemplificare (sa-i spun "didactica") uite cum arata un Pz IV si un Skoda Pz 35 (t):

Imagine atasata: Pz-IVG-latrun-2.jpg
fata de Skoda
Imagine atasata: US_APG_270.jpg

Printr-o simpla examinare a fotografiilor, observam ca Pz IV avea un tun mult mai puternic (75 mm in cazul de fata), comparativ cu tunul Skoda(calibrul 37 mm). Diferenta de putere era cam aceea dintre un pistol calibrul 38, fata de o pusca de asalt de 7,62. Nu se pot compara.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 17 January 2015 - 11:58 AM


#7 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 18 January 2015 - 10:39 AM

Bun, l-am mutat la Blindate si am facut si putina curatenie.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 18 January 2015 - 10:39 AM


#8 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 22 January 2015 - 10:56 PM

Inca vreo doua lipituri

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN0567.JPG
  • Imagine atasata: DSCN0568.JPG
  • Imagine atasata: DSCN0570.JPG


#9 Useril este offline   Sheniloiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 03-December 08
  • Location:Timisoara

Postat 23 January 2015 - 11:28 AM

Dacă este kit-ul CMK, îl amși eu, cumpărat de două zile, numai că acum cică e Revell și are și decal-uri pentru un R.2. Care, totuși, cred că sunt puțin aiurea.

#10 Useril este offline   caporalmusat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1048
  • Inregistrat: 03-January 09
  • Location:BRAILA
  • Interests:Tehnica militara sovieto/rusa in general dar mai ales aflata si in dotarea RO ARMY !

Postat 23 January 2015 - 12:02 PM

Salutare ! Ca tot e vorba de acest tanc , iata o fotografie de pe FB cu el cica la treaba cu legionarii din 21 23 ian 1941 :
Imagine postata
In imagine se vede si o autocisterna cam "prajita " .
Spor la machetit dle Marinero, conorasean , ;-) :hi:

#11 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 23 January 2015 - 12:56 PM

Caporale, grozava fotografia asta.
Am intentii serioase cu ea.
Cisterna este un Ford (fratele geaman al GAZ-ului AA,rusesc).

#12 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 24 January 2015 - 09:27 PM

Vezi postareacaporalmusat, la 23 January 2015 - 12:02 PM, a spus:

Salutare ! Ca tot e vorba de acest tanc , iata o fotografie de pe FB cu el cica la treaba cu legionarii din 21 23 ian 1941 :

In imagine se vede si o autocisterna cam "prajita " .
Spor la machetit dle Marinero, conorasean , ;-) :hi:


Poate ne gasim la o bere..mai invat si eu cate ceva :rolleyes:

#13 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 25 January 2015 - 09:33 PM

Vezi postareaSheniloiu, la 23 January 2015 - 11:28 AM, a spus:

Dacă este kit-ul CMK, îl amși eu, cumpărat de două zile, numai că acum cică e Revell și are și decal-uri pentru un R.2. Care, totuși, cred că sunt puțin aiurea.


Da, pe cutie scrie CMK

#14 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 25 January 2015 - 09:46 PM

Am vopsit pentru prima data cu aerograful. Dupa cateva teste facute cu zgarcenie ( nestiind cat de putina vopsea se consuma!!!!!) m-am apucat de treaba si vreau sa va spun de pe pozitia mea de super incepator ca este genial ce dozaj are, ce frumos se asterne vopseaua pe macheta si ce control bun ai la intreaga operatiune ( mai ramane ''sa-mi dau si eu mana'' cu timpul). Cam asta a iesit. Dupa fotografiere am observat ca am multe nereguli ( colturi si galeti neacoperiti uniform etc etc). Vopseaua acrilica Tamiya se asterne uniform unde o dai si se usuca foarte foarte repede. Duza de 0,2 mi se pare extrem de bine potrivita la ce am facut iar compresorasul a mormait destul de rar si silentios. Toate cele bune.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN0572.JPG
  • Imagine atasata: DSCN0576.JPG
  • Imagine atasata: DSCN0577.JPG

Aceasta postare a fost editata de Marinero: 25 January 2015 - 10:02 PM


#15 Useril este offline   Marinero 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16-December 14
  • Location:Braila

Postat 25 January 2015 - 10:01 PM

Vezi postareaLonginus, la 23 January 2015 - 12:56 PM, a spus:

Caporale, grozava fotografia asta.
Am intentii serioase cu ea.
Cisterna este un Ford (fratele geaman al GAZ-ului AA,rusesc).


Oare aceasta sa fie? Cea din poza are totusi 3 alimentari superioare...:nea:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Ford07.jpg

Aceasta postare a fost editata de Marinero: 25 January 2015 - 10:06 PM


#16 Useril este offline   Sheniloiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 03-December 08
  • Location:Timisoara

Postat 26 January 2015 - 01:08 PM

Fotografia aia faină e sigur din București, vezi chioșcul cu pâine și cornuri HERDAN, dacă rețin bine HERDAN era o mare firmă de panificație de atunci, bucureștenii ar trebui să știe mai multe.
Interesantă emblema de pe turelă!
Cisterna aia nu cred că era pentru combustibili. A ars destul de mult timp, vezi roata spate la care cauciucul e ars complet, asta durează ceva timp și în condițiile astea ar fi trebuit să ardă mult mai mult cisterna propriu zisă, dar este doar prăjită pe exterior și numai la primele două compartimente, al treilea pare neatins. Astfel de cisterne se foloseau pentru a duce orice, chiar și lăptic!

Aceasta postare a fost editata de Sheniloiu: 26 January 2015 - 01:12 PM


#17 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2015 - 02:29 PM

Cisterna este pentru altfel de lichide, nu cred ca era combustibil.De fapt,daca privim cam cum arata distrugerile, se pare ca incendiul a pornit de la rezervorul masinii.
Daca ar fi transportat combustibil (benzina) ar fi explodat cu siguranta,iar distrugerile ar fi fost totale.
In fine.
@Marinero,nu cred ca este masina din propunerea ta.
Eu inclin sa cred,mai degraba ca era cam asa ceva:
Imagine atasata: Ford AA.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2015 - 02:29 PM


#18 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 26 January 2015 - 08:05 PM

Vezi postareaLonginus, la 26 January 2015 - 02:29 PM, a spus:

Cisterna este pentru altfel de lichide, nu cred ca era combustibil.De fapt,daca privim cam cum arata distrugerile, se pare ca incendiul a pornit de la rezervorul masinii.
Daca ar fi transportat combustibil (benzina) ar fi explodat cu siguranta,iar distrugerile ar fi fost totale.
In fine.
@Marinero,nu cred ca este masina din propunerea ta.



Longine , ai doua link-uri cu imagini : Link si mai unul Link

#19 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2015 - 08:18 PM

Ovichelu, eu îți mulțumesc pe. linkuri.
În primul dintre ele se vede ca cisterna este un Ford tip AA (fabricat în licenta) .
Nu știu ce inseamna OSIN.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2015 - 08:19 PM


#20 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 26 January 2015 - 08:54 PM

Vezi postareaLonginus, la 26 January 2015 - 08:18 PM, a spus:

Ovichelu, eu îți mulțumesc pe. linkuri.
Nu știu ce inseamna OSIN.


Societatea Distribuţia (Societatea Anonimă pentru Distribuirea Produselor Petroleului Bucureşti). Această societate a deţinut monopolul pentru distribuţia produselor petroliere ale rafinăriilor între anii 1908-1920 - în schimbul unui comision de 2% din vânzări -, fiind patronată de societăţile petroliere cu capital străin Steaua Română şi Româno-Americana . Link

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi