Incepand de la un IAR 81 1/32
#42
Postat 31 August 2015 - 03:22 PM
Am refacut inca o data bordul, dar din tabla de alama si arata mult mai bine. Initial am pus doar decalurile pe bord, dar m-am gandit sa adaug si inele la ceasuri pe care le-am facut din sarma de cupru, inca nu sunt fixate cum trebuie, sper sa reusesc sa le pozitionez mai bine.
Am inceput sa montez podeaua impreuna cu mansa si palonierele, am adaugat si cele 3 furtune pe mansa.
Deocamdata acesta este stadiul, sper sa va placa si voua!
Astazi vreau sa ma ocup de lateralele carlingii, sa adaug cabluri si ce se mai gaseste montat pe ele.
#43
Postat 01 September 2015 - 10:21 PM
#44
Postat 02 September 2015 - 01:47 PM
#46
Postat 02 September 2015 - 07:12 PM
Imi erau de folos niste seturi de fotoincizii facute de Paul, dar am fost plecat toata vara si nu am prea urmarit forumul, s-au vandut toate.
Aceasta postare a fost editata de norbi: 02 September 2015 - 07:17 PM
#47
Postat 03 September 2015 - 08:23 AM
Cind ai de dat gauri aliniate in table subtii, trebuie sa faci initial un sandvici: o placa de lemn de cel putin 3 mm grosime, cele doua placi de tabla, o alta placa de lemn. Totul se stringe cu doua suruburi, apoi se dau gaurile. E o treaba mai laborioasa, dar astfel gaurile ies perfect rotunde si aliniate.
#48
Postat 03 September 2015 - 08:36 AM
#49
Postat 04 September 2015 - 10:12 AM
Am adaugat curelele la palonier pe care era sa le uit, am inceput sa adaug piesele pe scaun (comanda compensator, porthart, comanda reglare scaun etc).
Dupa ce am terminat cu scaunul am lipit ansamblul podelei pe laterala stanga a cabinei. Am preferat stanga datorita furtunului de la oxigen si imi era mai usor sa vad unde se pozitioneaza travers in forma literei "C".
Am reusit sa fixez podeaua, poate nu cel mai perfect, dar sunt multumit. A urmat partea dificila, scaunul, ne avand foarte multe puncte de prindere, m-am chinuit vreo ora pana am reusit sa il pozitionez.
Am facut si cateva teste sa vad daca se inchide fuselajul si totul incape perfect.
am facut si butelia cu aer comprimat pentru frane
un test cu bordul montat, nu prea imi place asa ca voi cauta o salutie sa fac altul...
#52
Postat 16 January 2017 - 09:30 PM
Probleme de rezolvat:
1.Trenul de aterizare. Am scurtat amortizorul de la fiecare jamba, dar acum ma tem ca trenul de aterizare nu va rezista sub greutatea machetei si nu va fi usor sa aliniez rotile.
2.Balamalele flapsurilor si eleroanelor. La macheta mea pozitia lor pe aripa cu cea de pe comanda nu se potriveste...voi incerca sa fac alte balamale din tabla de alama.
3.Bechia care arata tare ciudat.
Momentan, am vopsit capota cu RLM04.
Aceasta postare a fost editata de norbi: 16 January 2017 - 09:32 PM
#56
Postat 20 January 2017 - 01:55 PM
- curelele sunt prinse in spatele scaunului, dupa ce sunt trecute prin fantele de la baza scaunului
- furtunul mastii de oxigen trebuia trecut prin spatele regulatorului
- capota motorului pare putin ridicata in sus, in partea din fata
- teava de aerisire a reductorului e nitel mai in fata si trece prin acea "cutie" ce acopera reductorul
Vazind pozele tale imi dau seama ca am uitat sa fac decuparea de pe coama fuselajului, pe unde gliseaza cupola!
#57
Postat 20 January 2017 - 03:02 PM
De cand am lipit motorul pe fuselaj am observat ca e plecat spre stanga si in sus, am incercat macar capota sa o aliniez mai ok, nu e perfect, dar destul de dificil sa aliniezi toate, trebuie mare grija cand debavurezi jumatatile de fuselaj. Toata macheta are multe torsiuni...
#60
Postat 21 January 2017 - 04:45 PM