C-130H 1/72 Romanian Air Force Italeri No. 510
#1
Postat 23 November 2014 - 09:57 PM
Sincer nu stiu ce m-a determinat mai mult sa incep constructia machetei; lipsa de spatiu pt viitoarele machete deja comandate sau faptul ca spartanul lui eddie mi-a facut cu ochiul...
Incept prin a va spune ca macheta nu este spectaculoasa. Sunt putine detalii pt interior atat cockpit cat si partea cargo, toate liniile de pe fuselaj sunt in pozitiv iar dupa o imbinarea la rece par sa fie probleme la aliniera celor doua jumatati dar si la montarea nacelelor motoarelor pe aripi.
Am inceput cu cockpitul unde am montat PE-uri de la Eduard si cateva abtibilde home-made + am incercat sa fac o parte din cablurile din spatele panoului de bord. Odata montate cele 2 jumatati mare lucru din cabina nu se vede asa ca nu m-am stresat prea mult cu detalierea ei. La cockpit nu am sa fac mai mult decat ce se vede in poza.
...si baia trenului de aterizare data cu wash + sigilat totul cu lac mat; la fel si pt trenul de aterizare
#4
Postat 24 November 2014 - 05:12 PM
Frumos lucrat , dar din pacate fara legatura cu realitatea.
1.Bordul Eduard contine o eroare majora- pe centru sunt 4 coloane de instrumente NU 5
2.Nu exista 2 navigatori la bord-Deci doar UN SCAUN IN LATERAL e suficient
3.Gopo are dreptate interiorul trapelor e GRI-ul de pe burta-eventual conductele silver
4. Stigatorul e galben-limon-NU ROSU
5.RADAR-ul e un pic mai dreptunghiular
6.Nu avem posterte cu pamela anderson
pe alta parte oricum il inchizi si nu vezi mare lucru in interior.
Ingrijit lucrat si asta imi place
Spor
#5
Postat 24 November 2014 - 08:18 PM
Romi, la 24 November 2014 - 05:12 PM, a spus:
pe alta parte oricum il inchizi si nu vezi mare lucru in interior.
Ingrijit lucrat si asta imi place
Spor
MAMA.... ce ochi ai, sigur este Pamela Anderson?
Sigur nu este inregistratorul optic/video de bord?
Aceasta postare a fost editata de mamutel: 24 November 2014 - 08:19 PM
#6
Postat 24 November 2014 - 09:01 PM
Romi, la 24 November 2014 - 05:12 PM, a spus:
pe alta parte oricum il inchizi si nu vezi mare lucru in interior.
He he.
Romi,ai dreptate,inchis nu se (mai)vede cine stie ce.
Dar...noi stim ca sunt acolo...Pamela included chiar daca "de adevaratelea" ea nu exista (in cockpit,desigur).
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 24 November 2014 - 09:01 PM
#9
Postat 30 November 2014 - 09:53 PM
Posterul e pe masa navigatorului (ascuns printre charturi) + am vopsit cu galben stingatoarele de incendiu care se cam vad prin geamul cabinei destul de bine.
Intre timp:
- am montat baile trenurilor de aterizare din spate
- s-au pus geamurile de la hublouri
- s-au montat toate usile in pozitia inchisa (inclusiv cele din spate pt cargo)
Si vin cu o intrebare: Imi poate explica cineva ce-i cu zonele acealea argintii de sub aripile avionului. Nu par sa fie zone de condens ca sunt prea unirform distribuite; totusi parca nici vopsea nu-i
© Marin Gherghe - RoSpotters
#17
Postat 24 December 2014 - 09:34 PM
Pana una alta as avea nevoie de cateva sugestii cu privire la ce culori sa folosesc. Sfaturile sunt bine venite.
#18
Postat 05 January 2015 - 09:04 PM
Intre timp am facut ceva documentare cu privire la schema de vopsire. Se pare ca C-urile sunt vopsite in schmea USAF - EURO II iar culorile sunt FS36081, FS34102 si FS34079.
http://cs.finescale..../2/t/57603.aspx
"When the EURO I paint scheme first came out, the colors used were FS 34079, FS 34102 and FS 36118. The FS 36118 was used only a short time, less than six months, when they switched over to FS 36081. These colors were refered to as the EURO II paint scheme. It was later just called the EURO scheme"
Urmeaza sa fac niste teste cu vopselele achizitionate sa vedem daca se pupa cu realitatea