IAR-81C 1/72 nr. 411 A-Model
#4
Postat 25 October 2014 - 07:27 PM
Superb ! BRAVO !
Tare faina realizare .
O singura nelamurire am , insa . In fotografia de epoca avionul pare sa aiba capota motorului galbena , daca o asemeni cu nuanta din interiorul crucii M .
Si o sugestie , daca ai chef . Pune putin praf/noroi /murdarie pe aripa in zona dinspre fuselaj . Pe acolo , inafara de murdaria ce propabil s-a strans in urma aterizarii fortate , au mai circulat si soldatii aceia sovietici . Si poate si pe la partea din fata , pe la capotele mororului ....Poate si sub burta (fuselaj) ?
Si putin scurmat pamantul acolo unde s-a tarat cu burta sau elicea sau flapsul .Daca ma uit pe fotografia celui real nu prea apar astfel de efecte , insa acestea pot fi acoperite de fapt de avion daca acesta s-a intors(virat) fata de traiectul initial .
Tare faina realizare .
O singura nelamurire am , insa . In fotografia de epoca avionul pare sa aiba capota motorului galbena , daca o asemeni cu nuanta din interiorul crucii M .
Si o sugestie , daca ai chef . Pune putin praf/noroi /murdarie pe aripa in zona dinspre fuselaj . Pe acolo , inafara de murdaria ce propabil s-a strans in urma aterizarii fortate , au mai circulat si soldatii aceia sovietici . Si poate si pe la partea din fata , pe la capotele mororului ....Poate si sub burta (fuselaj) ?
Si putin scurmat pamantul acolo unde s-a tarat cu burta sau elicea sau flapsul .Daca ma uit pe fotografia celui real nu prea apar astfel de efecte , insa acestea pot fi acoperite de fapt de avion daca acesta s-a intors(virat) fata de traiectul initial .
Aceasta postare a fost editata de dany: 25 October 2014 - 07:43 PM
#9
Postat 25 October 2014 - 09:11 PM
Eu ti-am zis "at the face of the place", ce-am avut de zis, dupa cum, de altfel, m-am oferit s-o iau acasa in caz ca vremea proasta nu te lasa sa ajungi.
In rest, respect si felicitari pentru munca depusa si pentru fotografiile tare frumoase.
Acum termina alea la 48 ca sa te reapuci de 72-uri...
In rest, respect si felicitari pentru munca depusa si pentru fotografiile tare frumoase.
Acum termina alea la 48 ca sa te reapuci de 72-uri...
#10
Postat 25 October 2014 - 09:20 PM
Unde mai pui ca dupa ce-am iesit din Bucuresti a venit ninsoarea, iar jantele cu cauciucurile de iarna nu sunt inca pe masina, merg inca cu cele de vara.
Si eu abia astept sa trec la subiectele pe care le am 1/72, mai ales ca sunt niste frumusele. Trebuie doar sa mai astepte putin.
Si eu abia astept sa trec la subiectele pe care le am 1/72, mai ales ca sunt niste frumusele. Trebuie doar sa mai astepte putin.
Aceasta postare a fost editata de aur: 25 October 2014 - 09:21 PM
#17
Postat 26 October 2014 - 09:53 AM
Imi povestise osutanoua despre ea si abia asteptam s-o vad. Sincer, nivelul de detaliere e uluitor. Felicitari.
Dupa cum am mai spus, parerea mea este ca display-ul merita sa revii asupra lui cu mai multa atentie. In momentul actual, pare ca avionul a fost asezat cu macaraua pe o movila de pamant. Sau a strans trenul din greseala si s-a asezat pe burta (dar nu mai cadreaza elicea).
daca mai ai chef, incearca niste urme de aratura pe sol si o inclinare mai pronuntata a botului, ca sa evidentieze ideea ca s-a infipt in pamant. De altfel, si in referinta apare cu nasul lipit de iarba.
Spor si, inca o data, felicitari.
Dupa cum am mai spus, parerea mea este ca display-ul merita sa revii asupra lui cu mai multa atentie. In momentul actual, pare ca avionul a fost asezat cu macaraua pe o movila de pamant. Sau a strans trenul din greseala si s-a asezat pe burta (dar nu mai cadreaza elicea).
daca mai ai chef, incearca niste urme de aratura pe sol si o inclinare mai pronuntata a botului, ca sa evidentieze ideea ca s-a infipt in pamant. De altfel, si in referinta apare cu nasul lipit de iarba.
Spor si, inca o data, felicitari.
#18
Postat 26 October 2014 - 10:03 AM
Multumesc pentru aprecieri.
Sigur ca o sa revin asupra dioramei. Initial avionul statea bine cu botul pe iarba (capota motorului este chiar usor tutita in zona de contact cu pamantul), dar dupa ce am montat trenul de aterizare nu s-a mai pupat nimic cu nimic. Din pacate n-am mai avut timp sa corectez diorama.
O sa accentuez si dara lasata pe iarba, care nu este suficient de vizibila. O s-o fac mai aproape de nuanta pamantului.
Sigur ca o sa revin asupra dioramei. Initial avionul statea bine cu botul pe iarba (capota motorului este chiar usor tutita in zona de contact cu pamantul), dar dupa ce am montat trenul de aterizare nu s-a mai pupat nimic cu nimic. Din pacate n-am mai avut timp sa corectez diorama.
O sa accentuez si dara lasata pe iarba, care nu este suficient de vizibila. O s-o fac mai aproape de nuanta pamantului.
Aceasta postare a fost editata de aur: 26 October 2014 - 10:07 AM